Annie Clark Ve Ernie Ball Music Man'dan Kadınlar Için Gitar Atağı!

'Elektro Gitarlar' forumunda kogan tarafından 3 Mart 2016 tarihinde açılan konu

  1. Ben beğendim rahatlığına bişey diyemem elime almadan ama,bence kasasının şekli şemali duruşu farklı ve güzel
     
    sizofren85 bunu beğendi.
  2. welmour

    welmour

    552
    1,108
    9,006
    Yabancı bir facebook grubunda çok tartışıldı bu gitar. Ufak ve hafif olmasından başka, kadınlara yönelik herhangi bir ekstra ayarlama, özellik, tasarım dokunuşu, anatomik farklılıklara yönelik ergonomik bir ayarlama vesaire yok. Ne ilk ne de son hafif ve küçük gitar, Gibson SG'yi Angus Young'un kullanma sebebidir mesela hafif olması. Dolayısıyla kadınlara yönelik lanse edilmesi sadece bir reklam öğesi ve click peşinde koşan haber sitelerinin başlıklarından çıkan bir safsata.

    Ayrıca haberin başlığı da son derece çirkin ve "clickbait" tabir ettiğimiz cinsten olmuş, hoş değil.
     
    Slaytanic bunu beğendi.
  3. James Bond filmleri geldi aklıma.
     
  4. Nerdeyse her dediğine katılıyorum ama zaten haberde minyon tipli insanlara yazıyo,bende kasasının boyutları kısa boylu erkek ve kadınlara uygun
     
  5. welmour

    welmour

    552
    1,108
    9,006
    Hocam haberin başlığına bakın :) Konun başlığı da "Kadınlar İçin Gitar Atağı".
     
    stotalyevsker bunu beğendi.
  6. Konunun başlığı sıkıntılı mı? Haber başlığını yumuşatarak yazdım?
     
  7. Deneysel Gibsonlara benziyor.

    [​IMG]
     
  8. Gadın didiiin beyle olur.. beyle :D
    [​IMG]
     
    Chardx, tunckk, Emre Güven ve 5 kişi daha bunu beğendi.
  9. St. vincent guitar world'e verdiği röportajda (St. Vincent Discusses Her New Signature Ernie Ball Music Man Guitar | GuitarWorld) daha minyon insanların ve ince yapılı kadınların anatomisine uyacak ergonomik bir tasarım olmasını istedik tarzında bi açıklama yapmış. Bizim "iki tık gelsinde para kazanak la" şeklindeki adult site mantığı ile yönetilen çöp siteler "memelere yer açma" olarak yorumlamışlar. Burdan herkesin beyin denen organını verimli olarak kullanamadığı sonucuna varıyoruz...
     
    citygray ve welmour bunu beğendi.
  10. Bir arkadaşın tabiriyle: "Basacan nikahı" :D

    @Blindeath
     
  11. welmour

    welmour

    552
    1,108
    9,006
    Grace Potter bunu beğendi :D
    GracePotterFILE00141.jpg
     
  12. [​IMG]
    Sadece susuyorum...
     
    santamarias bunu beğendi.
  13. Son foto "if you are brave enough" olmuş resmen :D Başka bir V ve Explorer/LP kullanıcısı fotosuda yine benden gelsin :D

    [​IMG]

    Bu gitarın tasarımının nasıl çıktığıyla ilgili bi video vardı. Kadın aklımdan geçeni çizdim onlarda yaparız dediler gibisinden birşey diyordu sanki. Tarz olarak ta müzik olarak ta değişik kafalarda bi abla zaten kendisi gördüğüm kadarıyla.
     
  14. O.2.

    O.2.

    487
    543
    4,656
    diğer gitarlar da anatomik olarak uygun bence :bored:

     
  15. O zaman bi de dört taneyi yan yana görelim:p Annie Clark'a da söyleyin memesini bahane edeceğine Nita ile Courtney'i örnek alsın, önce çalmayı öğrensin:D
     
    Cibsın Lö Pol, Blindeath ve mecmast bunu beğendi.
  16. Bu kadar köşeli ve kıvrım yoksunu bir gitar kasasını nasıl kadınla örtüştürdüklerini anlamadım vallahi. Hayatımda gördüğüm en çirkin kasalardan biri.
     
    Cibsın Lö Pol bunu beğendi.
  17. +1.
    Gitardan başka her şeye benzemiş. :confused: Explorer, Strat, Les Paul de kadınların anatomisine gaaayet uygun bence. :smuggrin: :rolleyes:
     

Bu Sayfayı Paylaş