What's Eaiting Gilbert Grape / Gilbert Ne Yiyor

'Forum Meydanı' forumunda RouLeTTe__ tarafından 28 Ocak 2007 tarihinde açılan konu

  1. ya o kadar baktım bu film hakkında bi başlık göremedim bende açayım dedim varsa şimdiden kusura kalmayın...

    Lasse Hallström taraından yönetilen
    Peter Hedges tarafından yazılan
    başrollerinde
    Jonhhy Depp
    Juliette Lewis
    Leonardo Di Caprio nun oynadıkları çok ii bi filmdir kendisi

    johnny depp herzamanki gibi çok ii ama bu film genelde leonardo di caprioyla akıllarda kalıo çünkü oynadığı rol ve bu rolde gösterdiği performans takdire şayandır...

    şimdilik böle bi başlayayımda hatırlayanlar yazdfıkça filmle ilgili şeylerde gelir artık...
     
  2. sinemax da çok çıkıyo bu film eski ama ben 2-3 kere izledim hoşuma gitti çok belirgin bir konusu olmamasına rağmen bence izlettiriyo
     
  3. iyi filmdi özellikle leonardo di caprio'nun ne kadar olağanüstü bir oyuncu olduğunu burada farkettim. J
     
  4. leonardo ne kadar iyi karakter oyuncusu olduğunu zamanında bu filmle, ve the basketball diaries le göstermişti...ama bir 'titanic' filmiyle dünya çapında ne yazık ki çoğu kişi için hala üzerinden atamadığı bir imajı oldu...neyse ki sonra bu alemlerin kralı Scorsese ile takılmaya başlayıp doğru roller seçince artık hakettiği gibi görülmeye başlandı...
     
  5. bende uzun zamandır bu filmi arıyorum ..internette bulamadım..nasıl bulabilirim arkadaşlar bu filmi..adıını forumda görünce pek bi heyecanlandım...
     
  6. :arrow: Filmin su siralar Dvd ve Vcd'si piyasaya suruldu, yani Turkiye'deki bu tur seyler satan magazalarda bulabilirsin.(Kiralamak, satin almak sana kalmis = )
     
  7. ve nihayet..filmi edindim..ben bu leonardoyu hiç dikkate almamıştım.sonra kanlı elmastaki oyunculuğunu çok beğenmiştim..Hele bu filmde döktürmüş valla o genç yaşına rağmen..
    filmin öyle çok özel bi konusu yok..bazen TRT2'de falan bu tarz filmler yayınlıyolar..ama yinede güzel filmmiş..
     

Bu Sayfayı Paylaş