Turgay Asan

'Sanatçı ve Gruplar' forumunda hakiwox tarafından 30 Ocak 2007 tarihinde açılan konu

  1. Turgay hakkında :
    Uzun yıllar emek verdiği Objektif grubundan ayrıldıktan sonra 1999 'da " Turgay ve Frekans" ismiyle "Derin Boşluk" albümünü piyasaya çıkardı.
    Heavy Metal ve Hard'n heavy ağırlıklı albümde 9 çalışma yer aldı. Hammer Music etiketiyle müzik marketlerde yerini alan albüm, sadece kaset olarak 6000 adet basıldı.
    Saklıkent Rock Station rock festivallerine 2 kez katılan Turgay, diğer şehirlerdeki festival içerikli oraganizasyonlara da sıkça katıldı. Memleketi Samsun da ise sayısız konser verdi.
    Albümün en iyi slow çalışması olan, "İhanet"'e klip çekildi. Klip tv'de uzun müddet yayınlandı. Daha sonra, Hicri Bozdağ organizesi ile bir tv kanalı sponsorluğunda, Yeni Baştan'a çekilen video aynı adlı kanalda yayınlandı ve büyük beğeni topladı.
    Şu anda 2. albümü hazır olan Turgay, henüz bir müzik firması ile anlaşmaya oturmadı.
     
    erhanbasyayla bunu beğendi.
  2. Acil Çözüm

    Dünyanın çevre kirliliği,savaş vb. nedenlerden ötürü hergeçen gün felakete sürüklendiği bu günlerde hala pek çok insan durumun farkında değil ve umursamaz davranıyor.
    Bakın Turgay tam 10 yıl önce yazmış bu şarkıyı, uyarmak istemiş insanları ama dünyanın durumu malüm sebeplerden felaketin eşiğinde !!!

    ACİL ÇÖZÜM
    İnsan olduğum için bazen utanıyorum,
    Öyle şeyler gördüm ki unutamıyorum
    Hep içime atamam söylemek zorundayım
    Durdurun savaşları, nefret, hırs, intikamı....

    Acil çözüm aranıyor,
    Hemen çözüm aranıyor....

    Gökyüzü delik deşik, mevsimler değişiyor,
    Yeşilin rengi solmuş, karalara bürünüyor
    Balıklar dans edecek mavi deniz arıyor,
    Durdurun savaşları, düşünün geleceği.....
    SÖZ-MÜZİK : Turgay ASAN
     
    erhanbasyayla bunu beğendi.
  3. Gerçek rock emekçilerinden biri kesinlikle!

    Evet, Objektif grubundaki zamanından tanıyorum Turgay'ı.
    Hatta bi videolarını bulmuştum youtube de.. Samsun konseri. O zamanlar klavye çalıyormuş grupta. Ekledim bende Objektif forumuna ama nedense vecdi abiden ters tepki aldım biraz. Gerçekten rock'un emekçilerinden biri Turgay.
     
    erhanbasyayla bunu beğendi.
  4. Video linkleri

    İşte Turgay'ın klavye çaldığı konser görüntüleri. Aşağıdaki linklere tıklayıp izleyebilirsiniz. :):):)


    1986'da kurulan Objektiften "hayal et" ve Tımarlı Hastane "isimli 2 video, you tube de...
    KADRO :
    Vokal: İbrahim Cantay
    Gitar: Vecdi Yücalan
    Bas: Tayfun Çubukçu
    Klavye : Turgay Asan
    Davul : Tuncay Zigaloğlu

    19 Mayıs Şenlikleri, Çiftlik caddesi konser videosu..
    İzlemek için aşağıdaki link e tıklayın...
    Ve işte Objektif ve Turgay / Samsun
    Hayal -et
    http://www.youtube.com/watch?v=GwoBuljrjaI
    Tımarlı Hastane
    http://www.youtube.com/watch?v=xK4cB_U0JXU
     
  5. Albüm bende var...

    Çok teşekkürler crazymuge...Link için. Girip baktım gerçekten çok güzel yapılmış bir site. Turgay Asan'ın emeğine sağlık. Bende Turgay'ın albümü hala var. Hatta, Saklıkent Rockstation rock festivalindede izlemiştim onu. Müthiş bir performans sergilemişti. Konser öncesi bi ara barda otururken yanına gidip tanışmıştım.Çok sakin bir insandı. Ama onu sahnede görünce şok oldum desem yeridir yani. Fırtına gibiydi resmen. O konser benim unutamıyacağım konserlerden biriydi. :):):)
     
  6. Konseri videodan izledim.Gerçekten aynı dediğin gibi. Çok güzel bir konser performansı sergilemiş. Böyle adamlara memleketin ihtiyacı var ama hala 2. albüm piyasada yok.
    Konser verecek olsa, nerede olursa olsun giderim valla. Bu konuyla ilgili bi haber falan duyarsanız buraya yazın da haberimiz olsun arkadaşlar.
     
  7. Haberleri kendi sitesinden takip etmek lazım bence

    Valla hocam, böyle haberleri onun kendi sitesinden takip etmek lazım. Büyük bi ihtimalle sitede yayınlanır :)
     
  8. haklısın

    Evet haklısın dostum ama yinede ne olur ne olmaz gözümüzden kaçmasın yani dimi :):):)
     
  9. Her zaman üretenin yanındayız

    Arkadaşlar iyiki açmışım bu konuyu. Yazdığınız için teşekkür ederim. Biz her zaman üreten insanın yanındayız.
    :):):)
     
  10. Re: Haberleri kendi sitesinden takip etmek lazım bence

    evet sitede duyurur kendisi böyle birşey olursa. :D
     
  11. Sitesinde albüm için yeniden çalışmaya başladığı yazılmış :)
    Okuyunca çok sevindim valla ...
     
  12. [​IMG]
     
  13. GÖLGELER UYANMADAN...
    Yarın sabah erken kalkın,
    Hatta doğmadan güneş, kuşlar bile uyanmadan.
    Ara verin rüyalarınıza, hatta kurmayın hayal bile
    Karanlık gölgeler uyanmadan...

    Kurtaralım dünyayı, dünyayı kurtaralım...

    Aslında hiç bir şey imkansız değil,
    Biraz düşünce biraz sevgi.....
    Turgay ASAN
     
  14. YENİ BAŞTAN
    Yeniden doğar güneş,
    her sabah yeniden
    Yeniden başlar hayat
    yeni baştan
    Tutkular, hayaller körüklenir
    Yeni baştan başlar hayat,
    yeni baştan...

    Geceler sona erer,
    ayrılıklar yeniden
    Sevgililer uzaklaşır,
    hasret başlar.
    Özlemler, kederler perçinlenir
    Yeni baştan başlar hayat,
    yeni baştan...
    SÖZ-MÜZİK :Turgay ASAN
     
    erhanbasyayla bunu beğendi.
  15. Derin Boşluk- akor

    Derin Boşluk
    A A#
    Dünya kendi ekseninde
    A C A# A
    Bense senin çevrende
    C
    Kapanmıyor derin boşluk (x2)
    A C A# A
    Pervane gibi dönmekte
    A A#
    Uçurumlar sıra sıra
    A C A# A
    Dökülüyor satırlara
    C
    Kapanmıyor derin boşluk (x2)
    A C A# A
    Umutlar artık bulutlarda
    A A#
    Fırtınalar girdaplar
    A C A# A
    Ahkam kesen filozoflar
    C
    Kapanmıyor derin boşluk (x2)
    A C A# A
    Aşktan söz eden ahmaklar
    A A#
    Sorma sakın neden diye
    A A#
    Bitmez sanıp yiye yiye
    C
    Kapanmıyor derin boşluk (x2)
    A C A# A
    Bu çırpınış acep niye

    not:
    Akorlar 5'lilerle çalınacaktır.

    |-7-----|D |--8----|D |-10----|D
    |-7-----|A ---> A5 |--6----|A ---> A#5 |-10----|A ----> C5
    |-5-----|E |--6----|E |-8-----|E
     
  16. İhanet

    İhanet
    intro : Dm F G C F Em Dm } 2
    Bb* C Dm C Dm } 2


    Dm F G C
    Sen seversin onu düşlersin ]
    F Em Dm
    Nefes alıp yaşadığını bilmezsin ]
    Dm F G C
    Başına gün gelir aşk denen felaket ] 2
    F Em Dm
    Çıkmaz sokak gibidir ihanet ]


    Dm C Bb* Am }
    İnerken gökyüzünden bütün yıldırımlar ] }
    Dm C Am }
    Kalbine düştü hayalet ] 2 }
    }
    F }-N-
    Kıvranırken aşkın kollarında ]2 }
    C Dm }
    Kamçı gibi iner yüzünde ihanet ] }


    Solo : Dm F G C F Em Dm } 2
    Bb* C Dm C Dm } 2


    Dm F G C
    Bazen neşede bazen kederde ]
    F Em Dm
    Ölünce cansız bedende ] 2
    Dm F G C
    Sen yinede hayata devam et ]
    F Em Dm
    Birgün seni de yakalar ihanet ]


    -N-

    Solo : Dm F G C F Em Dm } 9


    * =Bb'u 6.perdeden de alabilirsiniz
     
  17. Diğer şarkıların akorları elinde olan arkadaşlar varsa buraya ekleyin :)
     
  18. Selam,
    Ben bi araştırıp bakarım akorlar için.
    Aslında bende var ama ne kadar doğru bilemiyorum. Biraz eksik olabilir, o yüzden eklemek istemedim.
     

Bu Sayfayı Paylaş