Satılık Gitarlar Için Altın Renkli Vidalar

'Elektro Gitar Aksesuarları' forumunda hackeiommi tarafından 1 Mayıs 2016 tarihinde açılan konu

  1. Şehir:
    İstanbul
    Fiyat:
    20 TL
    Takasa:
    kapalı
    @ogulcaan ile konuşup, bu vidaların tanesine altı lira istendiğini öğrenip şok olduktan sonra, bu vidalardan temin edip daha ucuza satacağıma ahdetmiştim. Yaptım da. Sınırlı sayıda da olsa elimde mevcut şu anda. Stratlarda kullanmak için uygun. İstenirse LP'lerin arka kapaklarında da kullanılabilir.

    Yirmili takım olarak (bir strat için on yedi on sekiz tane şart zaten) 20 lira fiyat biçiyorum. Sanırım 120 lira ödemekten iyidir :D LP için istenirse onlu takım olarak 10 liraya da verebilirim.

    Forumdan ulaşamazsanız 0533 499 91 75'ten ulaşabilirisiniz. Resimler yakında. Cumartesileri Kadıköy'de elden teslim. Şehir dışına da yollanır. Sürprizlerim sürecek ;)

    EKLEME: Resimler geldi. Ama arkadaş, vida resmi çekmek de ne zormuş? Temin ederken belim bu kadar ağrımadı! Pazarlık ederseniz Haydolaşırım bu yüzden, demedi demeyin! Rengini kalitesini ortaya çıkarana dek seviyem o derece düştü :D:D

    IMG_0132.JPG IMG_0134.JPG IMG_0146.JPG IMG_0148.JPG

    Gitar üstünde de böyle görünüyorlar:

    IMG_0149.JPG
     

    Ekli dosyalar:

    Son düzenleme: 6 Mayıs 2016
  2. Bak yine yaaa... Aynı no ya mı gönderiyoruz?

    NOT: Şunları parça parça sunmasan da açsan tezgahın, vitrinin perdelerini ardına kadar. :)
     
  3. Referansınız var mı? Almayı düşünüyorum.

    :D
     
  4. Sürprizlerim sürecek diye ipucu vereyim :) senin onluyu da ayırdım.

    Alışveriş yorumları kısmında arama yap. Deniz'de kum bende referans :D
     
    HmzGkgz bunu beğendi.
  5. Resimler eklendi ve sevgili @insanatomystic kardeşime ilk parti yollandı.
     
    insanatomystic bunu beğendi.
  6. NOT: Artık isterseniz Hakab Abi'ye Whatsapp'tan da ulaşabilirsiniz...Valla bak... o_O
     
    hackeiommi bunu beğendi.
  7. Sıs la sıs! Başımı derde salma :D
     
    insanatomystic bunu beğendi.
  8. Sürpriz indirim! Tanesini 1 liraya çekiyorum.
    Hackeiommi Hırdavat, cebinizin dostu :D

    insanatomytic de faydalanıyor merak buyurmayın :)
     

  9. sarrrr. Bi paket daha sarrrr..... Binicem vidaların üstüne, vurucam kırbacı...! :D
     
  10. Madem öyle, bu paketi seninle konuştuğumuz durum nedeni ile ücretsiz yolluyorum :)
     

Bu Sayfayı Paylaş