Gitar Amfi Alacağım Yardım Klişesi(nolur Yardım Edin Kararsızım)

'Elektro Gitar Ekipmanı' forumunda Utku Erdem Sarp tarafından 6 Mayıs 2016 tarihinde açılan konu

  1. Arkadaşlar yaklaşlık olarak 10 yıldır gitar çalıyorum elimde
    Ibanez rg350ex
    bc rich modeli bile yok 23 yıllık dışı keçe 20 watt amfi pembiş potansları falan hep
    Zoom g9.2tt var
    Muhtemelen yarın gidip bir gitar ve amfi alacağım reisi ikna ettim evde gitar olarak eskişehir do re müzikte Schecter Hellraiser C-1 Fr sustaniaclı olandan almayı düşünüyorum 3800 civarı yanında da Blackstar ht5rs çok hoşuma gitti o da 3000 civarı şimdi bu kadar (kendime göre) açılmışken biraz da tecrübeli abilerime kardeşlerime danışayım dedim ekipmandan anladığınız üzere sert müzik yapıyorum pembe tonlu makineler önermezseniz sevinirim hayalimdeki tonda youtube a angels dont kill live yazın alexi reyizin tonunu istiyorum buna yakın bir amfi biliyorsanız 10 sene dua ederim şimdiden teşekkür ediyor önerilerinizi bekliyorum :)
     
  2. Gitar ve amfiden ziyade benim nacizane görüşüm, bunları ikinci el alman yönünde.
    Zaten piyasa çok durgun, bazen komik fiyatlara canavar gibi aletler düşüyor. Forumda da aradığın tarzda onlarca ilan var. Ben bir göz at derim.
     
  3. hocam ikinci el gidin derim ben, gitar gayet size uyacak bir gitar, bana da uyuyor oradan biliyorum :) amfi olarak da 6505 tarzi bir amp isini gorur derim forumda yiginla ilan var, biraz arastirmanda fayda var amp isini, bilirsin ki derya deniz kendisi
     
  4. İkinci elden amfide değilde gitarda korkuyorum biraz varsa beğendiğin bildiğin mesajla mı linkle mi nasıl oluyorsa yollayabilir misin bana işin yoksa
     
  5. Gerçekten o kadar çok marka o kadar çok model var ki seçemiyorum bir de ben tarsusluyum öyle pek ekipman tatma fırsatım olmuyor tecrübelerinizi de paylaşırsanız sevinirim hem sohbet de olur şu an eskişehirdeyim ama
     
  6. Kendin araştırırsan daha sağlıklı sonuçlar elde edersin :). Benim hiç sıfır gitarım olmadı ama aldığım ikinci el gitarlarda da çok şükür hiç sorun yaşadım. Az çok bilgin varsa zaten doğru aletin hangisi olduğunu anlarsın.
     
  7. eğer para sıkıntı değilse mesa al derim :)
     
  8. Mesalar cidden çok pahalı ürünler o kadar çıkabileceğimi sanmıyorum 7000 falan olur anca gitar+amfi mesanın kafası o kadar zaten :D
     
  9. Aklımdan jackson ya da esp geçiyor aslında schecterın klavyesi o kadar da rahat gelmedi bana adama da çaldırdım zaten 655 liraya zamanında aldığım gitar resmen daha rahat adam da onayladı zaten alışkanlıktan mıdır nedir bilmiyorum fakat cidden kararsızlık içerisinde kaldım :(
     
  10. abi sıfıra o kadar para verilmez bence, ikinci el forever :D
     
  11. 3800 lira bütçem olsa Schecter c1 listemin en sonunda bile olmaz açıkçası. Amerikan jacksonlar var o paralara biraz araştır, acele etme yahu :)
     
    hackeiommi bunu beğendi.
  12. Değil mi :( biraz heyecana kapıldım gitar konusunda sl1 alayım mı buldum birtane ne dersin? bir de gitar değil de amfi konusunda ht5rs gerçekten beğendim blackstar da seviyorum andy james den dolayı ona ne diyorsun peki?
     
  13. Denemeden çorap bile alma :) SL1 yakınındaysa dene, incele, götür göster bir yere. İçine sinerse çok çok mantıklı bir tercih yapmış olursun Schecter e nazaran. Amfiyi de aldığın gitarla denersen daha sağlıklı sonuçlar elde edersin, yorum yapamayacağım çünkü "sound" tamamen zevk/renk meselesi.
     
    hackeiommi bunu beğendi.
  14. gzf

    gzf

    77
    66
    206
    ENGL 15 W kafalar ne guzel kafalar! Alman amfisi niye sevilmiyor ki?
    Aslinda Diezel derim de kafam kaldirmiyor hem de butce. Gitari da yaz gelsin ibanezler, SL1 ler, o da olmadi ESP madem bant araligi genis. Hatta kabin de sikistirilir o araya.
     
  15. Abi kafam trilyon inan anlayamadım :D bir de sabah okuyacağım söz :D
     
  16. Aynen öyle. 19 mayıs gibi istanbula geçeceğim o zaman orda iyice bi gezeyim elime alıp çalayım amfileri dinleyeyim aceleye gerek yok bence de
     
  17. 2 gün önce geze geze bütün istanbulu tavaf ederek bana en uygun gitarın malmsteen strat olduğuna karar verip ikinci elde de uygun bir fiyat bulup aldım. Scalloped tam benim kalemimmiş cidden çok rahat alet. Bir de farklı tarz bir gitarım olsun dedim bence iyi de yaptım, alacak arkadaşlara gerçekten tavsiye ederim çok fender tonlu bir alet değil biraz kendine has ama tuşesi yumuşak olana silah :D
     

    Ekli dosyalar:

  18. EMM

    EMM

    736
    825
    4,556
    Ne diyelim, sen sevdiysen, güle güle kullan. :)
    Ne kadar verdin?
     
  19. Schecter, Jackson falan konuştuktan sonra Fender strat alman şaşırttı. Gitara diyecek yok tabi, salya akıtarak baktım.
    O zaman neymiş acele işe Schecter karışır :) Güle güle kullan, elinde reliclensin ;)
     
  20. Hayırlı olsun
     

Bu Sayfayı Paylaş