Merhaba Ben Delidoktoru

'Forum Meydanı' forumunda Delidoktoru tarafından 27 Temmuz 2016 tarihinde açılan konu

  1. Can sıkıntısından üye olmadığım forum kalmadı, tıp doktoruyum, 26 yaşında bir kadınım. motivasyonum eksik, hiçbir konuda dikiş tutturamadım, psikiyatr olayım dedim, puanım yetmedi. Ben de kendime deli doktoru olurum dedim. Boş zamanlarımda uyumaya çalışırım, kafada bin tilki, haliyle kronik uykusuzum. Siz uyurken ben geceyi güne eklerim. Rock ile alakam yok, Müslüm baba dinlerim. Arabesk bir hayatım var, sigaram alkolüm,bonzaim yoktur. Evden işe işten eve gider gelirim. Mutlu olmaktan haz etmem, Akabinde kötü birşey olur diye onun da içine ederim. Hobim haliyle yok, fobim ise pek çok. Tam uykuya dalmışken çalan telefondan, kapı zilinden nefret ederim. 24 saatin sadece 2 saatini uykuda geçirebilen bir insan olsam da bazıları o 2 saati bulur ve ben uyurken çivi çakarlar, ben uyurken aile faciası kavga gürültü patırtıları olur, kapıcı ben uyurken aidatları toplar, hiç görmediğim komşum ben uyurken kapımı çalar bi tabak yemek getirir, ben uyurken hayat çok aktif. Ben uyanıkken ses yok. Çekingen biriyim, bunu yenmek için yeni tanıştığım herkesle hoca, kıdemli vs farketmeksizin kanka olurum, sanırım artık aşağılık bir yılışık oldum.
    Günün birinde Mutlu olacağıma inancım yok, hadi beni mutluluğa inandır diye açık çek verdim sanılmasın.
    Yalan söylemeyi severim, kendimi sevmediğimden hep bi hayal alemindeyim. Sırlarım çoktur, bigün anlatırsam etrafımda kimse kalmayabilir, belki de yanılıyorum çok yük yalanlarım yok. Sadece gizliliğimi seviyorum. O beni biraz koruyor gibi geliyor. Büyük bir yanılgı belki, ama hissettiğim duygu bu şekilde.
    Burada bir günlük tutacağım, benim gibi deliler varsa onlarla dayanışma içerisine gireceğim. İçinizdeki delileri, ve içimizdeki delileri koruyalım, hayatı biraz olsun subluminal yaşayalım. Biraz alkolik biraz keş olalım, ama önce zarar vermeyelim.
     
  2. EMM

    EMM

    735
    821
    4,556
    Başlangıç için;
     
    Delidoktoru bunu beğendi.
  3. İlk olarak foruma hoşgeldiniz demek isterim. (Eğer yanlış anlamadıysam yenisiniz.)
    Bence fazla dert etmeyin kardeşim, çünkü bu ülke rahatsızlarla(!) dolu ve normalleri de rahatsız hale getirmekte üstümüze yoktur zaten.
    Üstelik kim rahatsız ve kim kime göre normal o hiç belli değil ; normalin standartları nedir bilen var mı?
    Bu kadar saçma sapan ve adına yaşam denilen olguya normal tepki vermeye çalışmak zaten yeterince delice değil mi?
    Sanatçılar rahatsızlardan çıkar, öyle ya yaşamla derdi olmayan neyi ifade etmek zorunda kalacak?
    Yazış şekliniz ve üslubunuz çok sıradışı ve mizahi...
    Hiç roman yazmayı düşündünüz mü?
     
  4. Öncelikle teşekkür ederim güzel mesajınız için, belki de bu kafayı sıyırmış düzende kendini deli hissetmek en akıllılıktır, normal kalan varsa onu şöyle bir kenara çekelim baş köşeye oturtalım, o normal değildir.
    roman yazmayı düşündüm, sonra roman gibi yaşamak daha kolay geldi. Nasıl olsa o bigün bitecek, ama roman yazmaya kalksam bitiremeyebilirdim. İş bitirici bi tip değilim ne yazık ki.
     
    uvidinli bunu beğendi.
  5. blackfriday666 bunu beğendi.
  6. Metal dinlemeye nereden başlanılır? Level Müslüm babada bende
     
    hard-bira bunu beğendi.
  7. Foruma insan gibi biri gelmiş sonunda. Hoşgeldiniz.
    Rock dinleyerek başlayın. Türkçe rock parçaları çoğunlukla hafiftir. Ordan girin. Sonra yabancıya kayın. Sonrasına bakılır. Metale daha yol var anlaşılan :)
     
    Delidoktoru bunu beğendi.
  8. Evlenince geçer...
     
  9. Bizim babamızdan başlamak gerek.
     
    Delidoktoru, llAnkall ve santamarias bunu beğendi.
  10.  
    Delidoktoru bunu beğendi.
  11. Negzel insanlarsınız siz, bana ilaç oldunuz... Olgunluğunuzdan, insancıllığınızdan, egosuz, komplekssiz en bi güzel yanlarınızdan öperim ! Bu delİ sizi pek sevdi ,)
     
    llAnkall bunu beğendi.
  12. Abla bana göre sosyal medyadaki insanlarla arkadaşlık kurmak daha iyi oluyor daha sıcak oluyor sanki :)
     
  13. santamarias bunu beğendi.
  14. Önce abla mı ne ablası dedim, akabinde profiline girip yaşının 16 olduğunu öğrendim, abla tabi, teyze hatta dedim. Yaşlandığıma üzüldüm üzüldüğüme üzüldüm... Bi kahve içtim, kendime geldim. Sonra döndüm dedim ki, ben ne forumlar gördüm, kompleksi insanlarca deli diye elle işaret edildiğim. Burası çok benlik çok mutluluklu, metalli rocklı, ama çok tatlı.
     
    llAnkall bunu beğendi.
  15. Enstrüman çalın. Eğer severseniz başka bir şey yapmaya ,düşünmeye çok fazla vaktiniz kalmıyor. Ama o da delirtiyor.
     
    hekofali, ExclusiveBFS ve uvidinli bunu beğendi.
  16. hacı hacıyı mekkede, hoca hocayı tekkede, deli deliyi türkrockta bulur efendim.. Hoşgeldiniz :)
     
  17. Profilimdeki kız...

    Salaş olsun, yaz sıcağında tiril tiril serin serin gezerim diyerek arattım o pantolonu. hoşuma gitti, hastane dışında geçen ömrümün 10da 2sinde yıkar yıkar giyerim dedim, içime sindi. Fiyatı da uygun olunca bikaç tane sipariş verdim. Resmi de kaydetmişim, bu konuyu açtıktan sonra şuraya da bir foto ekleyeyim dedim. Telefonumdaki en son foto o'ydu. Duruşu bakışı ile de konuma yaraşır dedim. Ben gibi soguk ve samimiyetsiz bir bakışı var nitekim. Ben gibi aldırmaz bi hali var, ben gibi delirmiş olmalı. Bu kız profilim olsun beni yansıtsın dedim.
     
    santamarias bunu beğendi.
  18. Korku filimlerindeki kzılara benziyor :)
     
  19. Bu süper iste:ROFLMAO:
     
    Gürkan Zengin bunu beğendi.

Bu Sayfayı Paylaş