Schizomania

'Sanatçı ve Gruplar' forumunda Rousseau tarafından 27 Şubat 2004 tarihinde açılan konu

  1. Arkadaşlar Schizomania olarak sessizliğe son vermeye karar verdik. Şöyle bir silkindik. Öncelikle web sitesini yenileyip tamamladık.

    www.schizomania.gen.ms

    [email protected]

    Karşılaştığımız sorunlara, zorluklara rağmen umuyoruz yaratmak istediğimiz farklı sound u daha çok kişiye dinletme şansımız olacak. "Heros of Nation" ve "Deceived by Mind" gibi bize göre başarılı bestelerden sonra yeni beste çalışmalarına hız verdik. Yakında 3 ya da 4 parçamızın bulunduğu bir hücum kayıt çıkaracağız.

    Bu son dönemde çıkış konserimiz olacak Hacettepe Üniversitesi AMY konserinin de iptal olduğunu üzülerek duyururum.
     
  2. Yolunuz açık olur umarım. Web sayfası da gayet güzel olmuş :)
    Başarılar..
     
  3. Sağol. Umarım iyi olacak.
     
  4. chi

    chi Çilekeş Gitar

    153
    0
    600
    Kolay gelsin..

    bless!
     
  5. Teşekkür ederim. walla 2 - 3 aylık bir tembellikten ve aradan sonra stüdyo yapmak iyi geldi. Yakında bir konserle tekrar ivme kazanacağız sanırım.
     
  6. Schizomania'nın vokali Ceren gruptan ayrılmıştır. Üçüncü tekil ve çoğul şahıslara ayrıca da özel ve tüzel kişilere duyurulur.
     
  7. Vee yeni vokalimizi bulduk. Schizomania bundan sonra yoluna vokal de Ayça ile devam ediyor. İlgilenmeyenlere duyurulur. :roll:
     
  8. valla başarılar dilerim.umarım herşey istediğiniz gibi olur.bol şans...

    ______________________
    ilgi?ilginç :lol:
     
  9. Eyvallah!! 8)
     
  10. Ben de sizin yanınızdayım... Başarılar dilerim...
     
  11. :p

    Saolun hep beraber
     
  12. Bende çok başarılar diliyorum ve teşekkürlerimi iletiyorum..Teddy özellikle sana her türlü desteğin için sağol :D
     
  13. ulaşabileceğim bir kaydınız var mı?
     
  14. Schizomania grubuna başarılar,
    Artık izlemek istiyoruz...



    Selçuk
    Derin 6 -gitar
     
  15. Daha öncede söylemiştim. Hep beraber...........


    Henüz yok ama aramıza yeni katılan vokal arkadaşımızla yakınlarda bi kayıt çalışmamız olacaktır ve buradan herkese duyurulacaktır.



    Arkadaşlar destek olan herkese teşekkürler.

    İşte bu bu bu bu bu bu bu bu dostluk dayanıma bu

    SAOLUN DOSTLAR
     
  16. Merak etmeyin aykında konser ve koserlerle geliyoruz. Konserleri buradan duyuracaz. Aynı zamanda web sitesinden de duyuru yapacağız. ama site şu sıra yapım aşamasında..
     
  17. Evet, evet ben de iyiden iyiye merak etmeye başladım grubunuzu! Umarım kısa zamanda bir konser olur! Şimdiden başarılar, yardımcı olabileceğimiz bir konu olursa, her türlü yardım etmek isteriz...
     
  18. böyle Unicorn olmak güzel bi duygu......


    Merak edin bakalım 8O 8O
     
  19. söylemen yeter. Şu konseleri hep birlikte yapalım yeter walla.
     
  20. allahın selameti üzerinize olsun.ahmet kardeşim sen yaparsan olur zati :D her elemana ayrıca başrılar öyle böyle şöyle kola gele
     

Bu Sayfayı Paylaş