Ödev Verecek Birini Arıyorum!

#1
Herkese merhaba :)
Gitarı kendi başıma götürdüm bir yere kadar ama şimdi hız ve temiz çalma yönünden sorunlar yaşıyorum.
Genelde gitar başında vaktimi şarkı öğrenmekle, kulaktan şarkı çalmakla veya rocksmith oynamakla geçiriyorum. Kontrol eden, beni bir şey yapmaya teşvik eden kimse olmadığı için de kendi başımayken bu işi ciddiye alamıyorum.

Bu yüzden ara sıra, birkaç günde bir 5 dakikasını ayırıp "şunları yap, şu egzersizi yap" veya "şunu araştır, şu tekniği iyi öğren" diye akıl verecek birini arıyorum. Dediğim gibi kendi halimdeyken işi ciddiye alıp egzersiz falan yapamıyorum, bu yüzden ara sıra kulağımı çekecek biri lazım :)

Tecrübeli olan, haftada 1-2 gün özel mesajla bana 5 dakikasını ayırabilecek kişilerden mesaj bekliyorum.

Hepinize iyi günler :)
 
#6
Dikkat Özel Ders Etkisi Yapabilir Doktorunuza Başvurunuz
Mali abi yeni bir video serisine başladı, bende daha 1 aydır ders alıyorum çok benzer gidiyor. İlk dersten başlayıp disiplinli bi şekilde takip edersen özel ders etkisi yapabilir. :)
@guitarology
Videolara göz attım ancak 7 yaşından beri bağlama çalıyorum, (her ne kadar son yıllarda elime almasam da) bu yüzden nota ve temel müzik bilgim var, videolar şimdilik benim seviyemin altında kalıyor. Tabiki devamını bekliyorum :) Elimde selim ışık'ın metodu var ancak tam olarak aradığım kitabın bu olduğunu sanmıyorum. Troy stetina'yı öven çok oldu. Onu incelemeyi düşünüyorum
 
#7
Peki ozaman, bol şans hocasız eğitim arayışında acaba neyde karar kılacaksın çok merak ediyorum. Çok yararlı bir başlık olacak bence, okadar kaynak arasından hangisinde neden karar kıldığını yazarsan enson süper olur.
 
#8
Hem Türkçe hem de teknik altyapınızı güçlendirecek bir kaynak arıyorsanız, Bora Uslusoy'un Solo Gitar Metodu kitabını tavsiye ederim. Kendisinin 1 yıl süreyle öğrencisi olma şansı elde etmiştim. Hem kitabını çalışmış biri olarak hem de kendisiyle vakit geçirmiş biri olarak metodunu içtenlikle tavsiye edebilirim. Ben de kendi özel derslerimde hem o kitaptan hem de kendi yazdığım dökümanlardan ilerliyorum.

S. Işık'ın (nacizane) herhangi birine ışık tutacak bir hoca niteliğini taşımadığını düşünmekteyim. Kendisini tanımıyorum, ancak yaptığı (neredeyse tüm) işleri (hem performans,hem kitap, hem de video dersleri) takip edip,inceleyip bu karara vardım.
 
#9
Hem Türkçe hem de teknik altyapınızı güçlendirecek bir kaynak arıyorsanız, Bora Uslusoy'un Solo Gitar Metodu kitabını tavsiye ederim. Kendisinin 1 yıl süreyle öğrencisi olma şansı elde etmiştim. Hem kitabını çalışmış biri olarak hem de kendisiyle vakit geçirmiş biri olarak metodunu içtenlikle tavsiye edebilirim. Ben de kendi özel derslerimde hem o kitaptan hem de kendi yazdığım dökümanlardan ilerliyorum.

S. Işık'ın (nacizane) herhangi birine ışık tutacak bir hoca niteliğini taşımadığını düşünmekteyim. Kendisini tanımıyorum, ancak yaptığı (neredeyse tüm) işleri (hem performans,hem kitap, hem de video dersleri) takip edip,inceleyip bu karara vardım.
Bora Ulusoy'un metoduyla ilgili birisi iyi bir şey söylüyor birisi kötü bir şey söylüyor çok kararsız kaldım, ama tavsiye ediyorsanız bir şans verip göz atarım tabiki :) Tecrübesiz sayılabilecek biri olarak Selim Işık'ı eleştirmek bana düşmez ancak hem her videosunda hem de kitabın her sayfasında motivasyon amaçlı yazdığı/söylediği şeyler gitarı gözümde çok büyütmeme, "yapamayacağım" diye düşünmeme neden oluyor. Tam olarak ters tepiyor :) İçerik olarak ileri sayfaları incelediğimde gerçekten yararlı ve öğretici şeyler var ancak ilk kısımlar gerçekten sıkıcı ve yeni başlayacak birini gitardan soğutmak için birebir.
 
#10
Bora Ulusoy'un metoduyla ilgili birisi iyi bir şey söylüyor birisi kötü bir şey söylüyor çok kararsız kaldım, ama tavsiye ediyorsanız bir şans verip göz atarım tabiki :) Tecrübesiz sayılabilecek biri olarak Selim Işık'ı eleştirmek bana düşmez ancak hem her videosunda hem de kitabın her sayfasında motivasyon amaçlı yazdığı/söylediği şeyler gitarı gözümde çok büyütmeme, "yapamayacağım" diye düşünmeme neden oluyor. Tam olarak ters tepiyor :) İçerik olarak ileri sayfaları incelediğimde gerçekten yararlı ve öğretici şeyler var ancak ilk kısımlar gerçekten sıkıcı ve yeni başlayacak birini gitardan soğutmak için birebir.
Selim Işığı eleştirmek muhtemelen sana düşer. Selim Işık bana göre de faydalı gibi durmuyor, çünkü gitar öyle piyano gibi kafaya sokarak öğrenilecek bir enstrüman değilde lickleri öğrenip duyguyu yansıtarak öğrenilen bir enstrüman bence. Zaten bildiğim duyduğum kadarıyla öyle eğitim alarak çok iyi yerlere gelen ünlü gitarist pek yok.
 
#11
Selim Işığı eleştirmek muhtemelen sana düşer. Selim Işık bana göre de faydalı gibi durmuyor, çünkü gitar öyle piyano gibi kafaya sokarak öğrenilecek bir enstrüman değilde lickleri öğrenip duyguyu yansıtarak öğrenilen bir enstrüman bence. Zaten bildiğim duyduğum kadarıyla öyle eğitim alarak çok iyi yerlere gelen ünlü gitarist pek yok.
Zaten öğretmenin o kısıtlı kurs süresi içinde insanı shred ustası falan yapabileceğini düşünmüyorum. İş çalanda bitiyor ama yol gösterecek bir öğretmen de gerekli bana kalırsa. Konuyu açma sebebim de bu, yol gösterecek birini arıyorum :) Elimde olsa özel ders alırım, ancak bana en yakın elektro gitar dersi veren kişi 1,5 saatlik yol mesafesinde ve çok ilerleyebileceğim bir öğretmen değil
 
#12
Gitar metodlarını eleştirmek elbette o metodu kullananlara düşer. Bu konuda yetkin olup olmamanız değil, size istediğinizi verip veremediği önemli. Bora Uslusoy'un metodunu beğenmeyenler de var,elbette olacak. Bu anlamda onu da hunharca eleştirebiliriz bize hitap etmediği noktalarda. Bu tamamen algı meselesi. O yüzden kitabı şiddetle değil,içtenlikle tavsiye ettim.
 
#14
Selim Işığı eleştirmek muhtemelen sana düşer. Selim Işık bana göre de faydalı gibi durmuyor, çünkü gitar öyle piyano gibi kafaya sokarak öğrenilecek bir enstrüman değilde lickleri öğrenip duyguyu yansıtarak öğrenilen bir enstrüman bence. Zaten bildiğim duyduğum kadarıyla öyle eğitim alarak çok iyi yerlere gelen ünlü gitarist pek yok.
Joe satriani ve frank zappanın bizzat öğrencisi olan steve vaiyi unutmayın
 

Üst