Ibanez Ibz3 Amfi Nasıl Tavsiye Edermisiniz ?

'Elektro Gitar Ekipmanı' forumunda Ningyo28 tarafından 12 Ağustos 2016 tarihinde açılan konu

  1. Gitara daha yeni başladım İbanez IBZ3 nasıldır arkadaşlar tavsiye edermisiniz yoksa başka amfi önerirmisiniz ?
     
    Son düzenleme: 12 Ağustos 2016
  2. Bilgilendirecek birisi yok mu ? :)
     
  3. sıfır mı alacaksın 2. el mi ve sorması ayıp değilse ne kadara alacaksınız? bir amfi için ne kadar bütçeniz var ?
     
  4. 2.el alıcam dediğim amfinin fiyatı 100 lira benim bütçem de 100 150 arası
     
    FirstAvenger bunu beğendi.
  5. Zaten o bütçede malesef pek fazla seçme şansınız olmuyor. alabilirsiniz
     
  6. Grimreaper21 hocam bir sorum daha olucaktı birde cort mx15 var hangisini tavsiye edersiniz ?
     
  7. mx 15
     
  8. ilgilendiğiniz için çok teşekkür ederim
     
    Grimreaper21 bunu beğendi.
  9. O bütçede ben de mx15 derim ama yine de benim asıl tavsiyem şimdilik guitar rig gibi vst'leri kullanıp ileride daha yüksek bütçeyle amfi almanız olur. Pişman olmayın diye diyorum.
     
  10. Hocam bende laptop var guitar rig filan kursam nasıl bir ses alırım ki birde biraz absürt ama gitarı laptopa laptopuda tv ye bağlasam ses nasıl olur :D
     
  11. Orası ses sistemine kalmış bir şey. Ben televizyonumun ses sisteminden çok memnunum guitar rig'de güzel sonuç veriyor. :)
    Ben başlarda amfim yokken guitar rig kullanıyordum mükemmel değil ama ibz3'e göre çok daha mutlu edeceğine eminim. Bütçeyi biraz yükseltince, en azından 250-300 olunca amfi almayı tekrar düşün.
     
  12. Ses karti olmadan zor o programlar.
     
  13. Mx 30 çalmıştım fiyatına göre oldukça iyi idi 15 ide fena değildir diye düşünüyorum. Bence amfi ile başlamak tuşe açısından daha iyi olur bilgisayar programı yeni başlayan birini hatalı çalıma daha çok sevk edebilir
     
  14. Hocam amfi heralde benim amfi :D. Bence dostane bir yaklaşımla söylüyorum, eğer diyorsan ki "ben gitara bir başlayayım sonra daha iyisini alırım" benim amfi, "gelip geçici bir heves iki gün sonra yüzüne bakmıcam" dersen guitar rig "ben profesyonel olucam yakıcam ortalığı, Allah Allah!" diyorsan biraz daha para biriktir güzel şöyle 300 400 falan en kötü. MX15 başlangıç amfisinden fazlası değil başlangıçta işini çokça görür sonrasında belki pedal belki prosesor derken biraz tatmin edebilir ama eninde sonunda değiştireceksin. Hoş ne alırsan al eninde sonunda değiştirceksin ama, ben dijitalden çalmaya sonuna kadar karşıyım. Dijitalden kastettiğim, guitar rig falan. Şimdi beni yuhlamasınlar ama hiç bir zevk vermiyor. Başta ses kartı almazsan her türlü bir sesin gecikme sorunu var. Mili saniye olsa da insanı rahatsız ediyor. En dandik amfide olsa bunlar gitar için üretilmiş en kaliteli ses sistemiyle kafa kafaya olacağını düşünüyorum ki ibz3'de cort'da çok vasat amfiler değil. Bide bence amfinin verdiği tadı hiç biri tutmaz. Ben ilk klasik gitardan elektroya geçtiğimde, bilgisayardan çalarım diye amfi almamıştım. Yaklaşık 5 sene önce. Bir hafta elektro çaldım ve elektro gitara 3 yıl ara verdim. Uzun yazdım sebebi de benim ağzımın bu durumdan yanmış olmasıdır. Eğer biri bana böyle anlatsaydı bak çocuk deseydi git annene bir amfi aldır ya da çalış bişey yap o amfiyi al deseydi, salak gibi klasik gitarda(sözüm meclisten dışarı) iki ritim çalıp hiç bi ilerleme kaydetmeden, 3 yılımı boşa yemicektim. Belki şuan çok farklı bir gitarist olabilirdim ama gel gör ki, efsane bir yeteneğimde yok, gece gündüzde çalışamıyorum, sonuç; 3 yıl önce yapabileceğim şeyleri şuan yapıyorum.
     
  15. Ya hu kusura bakmayın kendime çok sinirlendim biraz patlama yaşadım. Ama gitar alma amfi al demişler. En kötü ihtimal şöyle düşünebilirsin; bilgisayardan çaldığı için gitardan soğuyan birisi var mı? BEEEEN!, amfiden çaldığı için amfi yüzünden gitardan soğuyan birisi var mı? Sanmıyorum. Başka sebepler etkendir. Özet geçmem gerekirse;
    Ben ettim sen eyleme, 100 lira için benim gibi kendine sinirlenme.
    İyi forumlar, saygılar. :)
     
  16. Hocam sakin :D Söylediklerinde çok haklısın zaten bende bütçeyi arttırdım roland cube 15 buldum bir tane onu alıcam galiba üstünde birçok efekt var.O da olmadı en kötü mx15 alırım hertürlü guitar rig den filan daha iyidr
     
  17. Roland Cube candır. Cube ve micro cube'de çok kez bağlama çaldım benim amfime göre kat kat temiz ses veriyor. Yalnız sadece 1 kez cube'de elektro çalabildim ondan da memnun kaldım ama detaylı inceleyemedim malesef.
    Yine de mx15 ten falan çok daha memnun edecektir diye düşünüyorum
     

Bu Sayfayı Paylaş