Kargo Ile Ilgili Sorular

'Forum Meydanı' forumunda BjornIronside tarafından 4 Eylül 2016 tarihinde açılan konu

  1. Arkadaşlar bi amfi alacağım satıcı kapıda ödeme şeklinde sana gönderebilirim dedi.Merak ettiğim şeyi sorayım amfiyi kargo şirketi getirdiğinde ben kutudaki şeye bakamıyor muşum sanırım imza atıp para vermeden bu kafamı kurcaladı.Atıyorum kutunun içinde boş karton varsa ne yapacağım veya amfide sorun varsa ne olacak param yanacak mı ? Önce bi amfiyi görüp gitarım ile test edip sonra ödeme şansımın oldugu bi kargo şirketi yok mu :S
     
  2. Selam,

    Söz konusu imza kargoyu teslim aldığınıza yönelik bir imza aslında. Ancak üründe bir hasar durumu söz konusu olursa tutanak tutturuluyor kargo personeline. "Falanca ürün paketinden x şekilde hasarlı olarak çıkmıştır" gibilerinden. İmzalanıyor. Bu satın alanın yasal kanıtı haline geliyor.

    Ne var ki, kargocuların sırada dağıtması gereken çok fazla ürün olduğundan bunu bu kadar süre beklemek istemeyecektir. Ayrıca taşıma sırasında bu hasarın meydana gelme ihtimali yüzünden de sorumluluk almamaya çalıştıklarını gözlemledim. Zamanla ilgili olarak, ürünü sadece açıp görmek değil, kurup denemen gerekiyor ki bu kadar süre bekletmen imkansız gibi bi'şey...

    E-ticarette başıma geldi bir iki kez. Tutanak tutturmamış olmama rağmen hasarlı ürünleri iade edebildim. Fakat amfiyi bir şirket değil şahıs satıyor burada sanırım.

    Dolayısıyla tamamen size verdiği güven izlenimine yönelik bir karar vermelisiniz. İnsiyatif ve karar sizde.

    İyi geceler.
     
  3. Tanımadıgım adama guvenemem hocam valla bilmiyorum yani ne yapmalıyım ;(
     
  4. Ürünün bulunduğu yerde bu işlerden biraz anlayan bir tanıdık olsa iyi olur böyle durumlar için... Zor... Bol şans.
     
  5. Tesekkürler cok sacmabi sistem ülkede bu kadar dolandırıcı olmasına sasmamalı ekmegıne yağ sürüyorlar desem yeridir
     
  6. İlk mesajda yazdıklarını (kutu kontrolü, deneme vs.) yaparsın. Ama kargocuyu kapıda dikmemek şartı ile. Onun da daha taşıyacak yükü, işi gücü var nihayetinde. Adama "İki dakika geçin oturun" de, en azından bir Ice Tea falan ikram et. O zaman denersin.

    Denedikten sonra da biraz bahşiş vermeyi ihmal etmezsen, gelecek sefere daha iyi hizmet alırsın.
     
    MehmetSunguralp bunu beğendi.
  7. Güvenli alışveriş güvencesi veren mecralarda bile sıkıntılar yaşanıyor. Ben belirli mecralardan ve puanı yüksek satıcılardan alışverişi tercih ederek pek bir sıkıntı yaşamadım. Bir kez ikinci el bir ürün aldım. Onu da kurumsal bir sitenin ödeme güvencesi sebebiyle tercih ettim. Ancak arada bir kurum olmaksızın söze istinaden güvenebilmek zor.

    Tek alternatif ilgili kargo şirketi ile konuşarak şubeden teslim alırsanız, şubedeyken ürünü deneyip deneyemeyeceğinizi öğrenmek. Böylece kargo kuryesi zaman kaybetme gerekçesi ile siz ürünü açmadan kaçmayacak, siz de ürünü denemeden teslim almamış olacaksınız. Bir seçenek sadece...

    İyi geceler.
     
    BjornIronside bunu beğendi.
  8. Tesekkurler subeden teslım almak en mantıklısı eger bı sorun da cıkar ıse anında ısleme koyulabilirim
     
  9. Kargo şubesine gitarla mı gideceksiniz?
     
    BjornIronside ve gkaykaya97 bunu beğendi.
  10. ahaha neden olmasın kazık yemekten ıyıdır :DD
     
    oldtimes bunu beğendi.

Bu Sayfayı Paylaş