pedalboardlar hakkında genel....

'Elektro Gitar Ekipmanı' forumunda sansasyon tarafından 29 Mart 2007 tarihinde açılan konu

  1. gelen youn istek üzerine bu başlığı açmış bulunmaktayım
    bundan sonra pedalboard dertlerinizi sorularınızı bu başlık altında tartışmamızı temenni ederek hayırlara vesile olması sebebiyle başlığı açıyorum :D


    neyse behringerin yeni bi ürünü piyasa çıkmış pb1000
    bunun bosstan artıları yada eksileri neler olabilir

    [​IMG]
     
  2. bu board turkıyede surulmusmu pıyasaya bılgısı olan goren varmı.. baya zamandır var bu board ama turkıyeye gelmedı sanırım daha
     
  3. :s maşallah biraz büyük sanki bu :)
     
  4. buyuk olsada bence cok pedal kullananlar ıcın cok ıdeal yanı bcb60dan 2kat fazla pedal alıyor gercı bunun yanında bırde hammal veryorlarmıdır :D hem case hem bu vah anan vah
     
  5. Bence bu pedalboard'un büyük olması çok acayip iyi bir fikir. Olur da bu pedalboard'u alırsanız ordaki boşlukları doldurmak için bir baskı hissedeceksiniz, bu da behringer için daha çok pedal satışı demek :D
     
  6. Bu kadar pedal alabilcek parası olan adam Behringer pedalı ne yapsın. =) Gider kocaman Electro-Harmonix'ti, Morley wahtı, yanına Morley volumedu... Line 6 modeler serisi pedallar... Ağzımın suları aktı resmen. =)
     
  7. bu tip hazır boardlarda aklımı kurcalayan iki soru oluyor genelde oda power kablosu
    behringerlerin güç girişleri yan tarafta olduğu için ona göre ayarlanmıştır eğer bu boarda boss pedal koyup power kablusunu yetiştiremezseniz yalan olur
    :D

    öteki sorumsa 9 voltla değilde başka bi voltla çalışan kendi adaptörü olan pedallar bu tip boardlarda nası kullanılırki
     
  8. Vallaha orasını ben bilemiyorum işte, benim için hepsi pedal :mrgreen: Hiç sevmiyorum bu analog işini :D
     
  9. Bu board'a pedallar nasıl takılıyor özel bir durumu var mı?
    Yoksa kendimiz mi çözüyoruz? (cırt cırt , bant vs ile)
     
  10. Gördüğüm kadarıyla bu kutu da BOSS'un BCB-60 modeli gibi süngerli, süngerleri istediğin şekilde kesebiliyosun, bence böylesi cırt cırttan daha kullanışlı, kaldı ki BOSS, DigiTech, Ibanez, Marshall gibi üreticilerin pedalları herhangi bi modifiye gerekmeden kutunun kendi pedal yuvalarına tam oturuyo.
     
  11. Acilen Türkiye'ye gelip 100-150 ytl civarı bir fiyata satılması lazım bu aletin. Çok pedal kullananların işine yarayacaktır. BCB-60 çok kullanışlı değil bence, yada bende çok pedal var çok küçükmüş gibi geliyor bana boss.


    (Yurt dışı fiyatı 109 euro'ymuş) demekki bize 300 ytl den aşağıya gelmeyecek bu.
     
  12. Analog setup wah sız eksik kalır bence board un üzerine wah için özel bir yer açsalarmış daha iyi olurmuş...bi de bu board üzerinde boss,marshall,ibanez,EHX gibi ağır abilerin pedalları bağlantı açısından zorluk çıkaracağından ve behringer analog pedallarının çok da takdire şaayan bir yanı olmadığından kullanıcıları için kallavi sorunlar yaratabilir,yüzlerinde yeni sivilcelerin çıkmasına neden olabilir :D
     
  13. cırt cırtları nerden bulurum :S
     
  14. çıksın alacam bi tane sığmıyor kardeşim ehx in kocaman kutusu bcb 60 a sırf deluxe memory man i koysam diğerlerine yer kalmıyor bunun wah ı var daha bide add comptainerla ehx deluxe electric mitress alacağım :D...

    ehx deluxe memory man-deluxe electric mitress-add compt-add ts-9-cry baby wah-add phaser ve bi kaç şey daha boss a şunları sığdırırım diyenin ellerinden öperim ama bu na rahat rahat sığar aceba iç genişliği ne kadar?
     
  15. İçine Rack bile girer bunun....

    Memleket sınırlarına ulaştı mı bu alet... Gören duyan var mı?
     
  16. sitesinde hem ortadoğu ve avrupada çıkmış gözüküyor...

    Türkiyeyi ikisindede...:D
     
  17. wah içine sığıyor gençler ayrıcana :

    [​IMG]
     
  18. cevap alınmamış,aynı soruları ben de soruyorum aslında?
     
  19. Bu pedalboard'un acilen Türkiye'ye gelmesi lazım :D
     
  20. Sanırım Türkiye'ye gelmiş mydukkanda gördüm ama 277lira diyo 8O sanırım kendim yapacağım bir pedalboard
     

Bu Sayfayı Paylaş