Mic. Tonu

'Müzik Teknolojileri & Kayıt Forumu' forumunda tolgamutluu tarafından 12 Ekim 2016 tarihinde açılan konu

  1. Arkadaşlar merhaba,
    M-Audio M-Track Plus ses kartım var. Kayıtlarda Cubase 5 kullanıyorum. Mikrofon kaydı aldığımda çok boğuk bir ton alıyorum. Acaba mikrofondan mı kaynaklanıyor yoksa ayarlardan mı? Ayarlardansa nasıl düzeltebileceğim hakkında fikri olan varsa yazabilir mi?
    İyi günler..
     
  2. Olması gereken o zaten. Sesin en ham hali.. Kayıt sonrasında yazılımdan kanala eq vst ekleyip istediğin gibi şekillendireceksin. Sonrasında beğenmezsen vst lerden değişimi yaparsın..

    (Hiç tavsiye etmem) : Eğer elinde bi mixer olsaydı ordan eq ayarları yapardın.. Ama sonrasında diyelimki ufak bişey eklemek yada değiştirmek istedin,, Tekrar kayda girdiğinde mixerdeki eq ayarını tam tutturamayacaksın. Haliyle şuan aldığın flat ses en iyisi. Dediğim gibi sesi Vst ler ile şekillendireceksin. Kayıt kolay kısmıydı. Asıl şlimdi başladı işin.. Comp,Dynamic,Harmonic filterlar, eq ayarların, mic rumble filtrelerin vs.vs.vs..

    Youtube dan cubase mikrofon kaydı yada mix falan yaz. Ordan detayları öğrenirsin..
     
    tolgamutluu bunu beğendi.
  3. Teşekkürler dostum
     

Bu Sayfayı Paylaş