Çalıntı Ekipman Başlığı

#1
Merhaba arkadaşlar.

Bugün İzmir'de abimin grup arkadaşı Özgür Ercan'a ait Erkan Sızarlar yapımı bass gitarı çalındı. Kendisinin facebook iletisi ve gitarın resimleri aşağıdadır. Karşılaşırsanız bana ya da kendisine bilgi verirseniz memnun olurum. Teşekkürler.

"Erkan Sızarlar yapımı 06-060 seri numaralı akçaağaç bas gitarım çalınmıştır görenler lütfen bana bildirsinler."

FB_IMG_1458677221254.jpg FB_IMG_1458677218160.jpg FB_IMG_1458677215436.jpg FB_IMG_1458677211748.jpg
 
#3
Hocam geçmiş olsun. Yarın ilk iş bi Trigon'a, yanındaki müzik markete ve diğer 2.el satan mağazalara bi haber bırakmanızda fayda var henüz yapmadıysanız. Dikkat çekici farklı bir gitar. Öyle bi durumda gözden kaçmaz diye düşünüyorum. Eğer imkan varsa 2.el satan stüdyolara da birer fotoğraf bırakırsanız iyi olur.. Umarım en kısa zamanda bulursunuz.
 
#5
Geçmiş olsun. Kısa zamanda bulunur umarım. Başlığa "İzmir'de" gibi bir ekleme yap istersen. İzmir'den forumdaşların da dikkatini çeksin, bir ihtimal denk gelirler, haberleri olsun.
 
#10
Olay bir dalgınlık sonucu gerçekleşmiş. Arkadaş gitarı metro treninde unutmuş. Ardından hemen yetkililerle iletisime geçmiş fakat gitar yok denilince bulan kişinin gitarı teslim etmek yerine kendi götürdüğünü anlamış. Daha sonra facebookta resimleri görünce iletisime geçmiş. Teslim ederken de teslim etmeye güvenemedigini söylemiş.
 
#11
Arkadaşlar dün gece ikamet ettiğim Bağış Sokak 2/4 adresli evimden gitarım hırsız girmesi sonucu çalınmıştır. İnternet sitesinde veya bir mağazada görürseniz lütfen vereceğim numaralarla iletişime geçin. Teşekkürler.
0533 395 38 32
0533 409 57 42

Gitarın Fotoğrafları:

s-l300.jpg

10383654_1158761274149469_4753412975407058428_n.jpg

934886_1158761277482802_7130630316865774426_n.jpg
 
#12
Arkadaşlar dün gece ikamet ettiğim Bağış Sokak 2/4 adresli evimden gitarım hırsız girmesi sonucu çalınmıştır. Bir yerde satıldığını görürseniz lütfen vereceğim numaralarla iletişime geçin. Teşekkürler.
0533 395 38 32
0533 409 57 42


Gitarın Fotoğrafları:

934886_1158761277482802_7130630316865774426_n.jpg

10383654_1158761274149469_4753412975407058428_n.jpg

s-l300.jpg
 
#14
Geçmiş olsun kardeşim...
Atölyemden baba yadigarı kemanım, 50 yıllık akordiyonum ve klasik gitarım çalınmıştı... Üzüntüsünü bilirim.
Resimlerime tenezzül bile etmemişlerdi...
İnşallah herşey gönlünüzce olur, tez zamanda girtarınıza kavuşursnuz. :)
 
#16
Herkese cok tesekkur ederim kamera kayitlarindan 3 kisi olduklarini gorduk. Ve evdeki degerli esyalarla beraber arabamida calmislar. Su an polis merkezindeyiz. Yapanların muzikle alakasi oldugunu dusunmuyorum tip gorunus acisindan televizyon telefonlar vs gitmis. Olurda goren duyan olursa cok sevinirim. 3 adet ogre gitar Turkiyede sadece bende var. Umudum yok ama ne diyim
 
#17
Sevgili @barocanrock

Bu tür olaylarda, çalınan malların yeniden alınmasının, hele ki Ankara çapında bir şehirde, maalesef sadece, tanıdık Polis ile mümkün olduğunu gözlemliyor ve değerlendiriyorum...Bence gecikmeden, bu şekilde bir kontak bulmanız faydalı olacaktır...

Sevgiler ve saygılar...
 
#19
Büyük geçmiş olsun. Bir müzisyen böyle bir işin içindeyse zaten müzisyenliğine tükürülür ki dediğiniz gibi az çok anlayan biri gidip de eşi benzeri olmayan nadir bulunan bir gitarı çalmaz. İnşallah her şeyi geri alırsınız bir kaza bela olmadan.
 

Üst