Leon

'Forum Meydanı' forumunda ekulak tarafından 19 Mart 2004 tarihinde açılan konu

  1. bir çok yönden aksak bir film olsada,ve binlerce kez izlemiş olsamda beni bıktırmayan sevdiğim yegane filmler arasında Leon...özellikle Jean Reno (nasıl yazıldığını bilmiyorum,kusura bakmayın)gerçekten çok özgün ve kendine has oyunculuğuyla bu rol için yaratılmış...bakalım insanlar ne düşünüyor benim sevdiğim bu film hakkında...
     
  2. Mükemmel ötesi bi film cok güzel
    " This is from mathilda " dediği sahne çok etkileyici bence .
     
  3. bencede
     
  4. Hı bide mathilda ' ya kiralık katil olmayı öğrettiği sahne süper :)
     
  5. Süt içen bir kiralık katil.. Nası bir film beklersin ki zaten.. Muhteşem..
     
  6. Matilda büyüseydi Amelie olurdu sanırım
     
  7. mathilda star wars ' da oynamadimi yaw ? yoksa yanlis mi biliyorum :?:
     
  8. mathilda-amelie... saç biçimleri zaten aynı :) , o kızı starwars'da görmek beni üzdü ama..
    film harika, luc besson her zamanki gibi döktürmüş. müzikleri de harika... eric serra mı ne yapmış..
    jean reno'ya da hastayım zaten.. wasabi filminde de benzer bir rolü vardı. yani işte alakasız, babalıktan ya da çocuklardan anlamayan herif bir anda bi kıza bakmak zorunda kalıyor falan... o açıdan...
     
  9. o filmde kötü karakter (mavi gözlü katil ) olan
    Gary oldman baya iyi oynamıştı piskopat katili
     
  10. Leon II gösterime giricek yakın zamanda...
    Mathilda'nın başrol oynadığı bir film sanırım...
     
  11. çok güzel bir filmdi.
     
  12. Shape of my heart'ı da unutmamak gerek..
     
  13. Jean Reno süperdi en etkileyici sahne;
    leon nun ölüm sahnesiydi.ve sonra güüüüm bamba patlar.
     
  14. Gary oldman'in mathilda'nın babasıyla mozart hakkında yaptığı konuşmaya ben kopuyordum ya...
     
  15. Natalie Portman'ın olduğu herşey güzeldir..
     
  16. jean reno çok etkileyici bir oyuncu
     
  17. defalarca izlesem sıkılmam...
    elinde çiçekle kaldırımda yürümesi.......
    kızın ayaklarını salındırarak sigara içmeye çalışaması....
     
  18. tam hatırlayamadım ama..
    -and stop saying ok all the time, ok?!
    -ok..
    :D
     
  19. Benide çok içine alan bir filmdi.
    Leonun kısa pantalonu ve beyaz çorapları süperdi.
    o filmde çiçeği penceresinin önüne koyması gerçekten çiçeği çok sevmesimiydi yoksa ilgi çekmemek için mi yapıyordu bunu orada kararsızım.
     
  20. çiçeği çok sevdiği için yapıyordu sanırım..
    hani kökleri olmayan bir çiçek dialoğu, işte, leon'un her tarafa giderken onu da yanında taşıması, yapraklarıyla bir bir uğraşması filan yüzünden öyle bi sonuca ulaştım...
     

Bu Sayfayı Paylaş