Malt'ın Gitaristinin Ekipmanları?

'Elektro Gitarlar' forumunda MIMH tarafından 6 Ağustos 2007 tarihinde açılan konu

  1. MIMH

    MIMH

    54
    0
    300
    arkadaşlar bilenler varsa yazabiliri? ben bi digitech whammy gördüm klipte.
     
  2. Bir tane de Mesa Boogie V-Twin olması gerek.
     
  3. gitar olarak gibson gothic lespaul kullanıyor..
     
  4. MIMH

    MIMH

    54
    0
    300
    pedalları nelerdir :)
     
  5. http://www.maltrock.biz adresinden foruma girerseniz bu tür soruların cevabını Barış kendisi veriyor orada...Siz soruyorsunuz o söylüyor yani.
     
  6. burda konuşmak daha güzel oluyor :) iki tane gibsonu var les paul ama tam modellerini bilmiyorum
     
  7. LesPaul Boneyard gördüm bi kere, bi kere de Gothic.
     
  8. klipte bi de cs3 gördüm ben:)
     
  9. evet mesa boogie si var ama modelini bilmiyorum
     
  10. gitarda emg olması lazım. aktif manyetik olması lazım klibi tam olarak izlemek hiç nasip olmadı ama sound direk emg aktiften çıkma gibi. çok kaba ve sert.
     
  11. Evet Mesa Boogie V-Twin.

    Malt Forumlarından bakmak daha kolay aslında burda sormaktan.Yazmıştır bile hatta oraya.
     
  12. ya aslında bunu malt başlığınada yazmıştım barış ertunç iyi bir gitarist ama sanki canlı performansta tek gitar yetersiz gibi barış abi hem soloları hem ritmleri alıyor onun yanına bir ikinci gitarist olsa daha iyi olur diye düşünüyorum
     
  13. sormuşlardı maltrock.biz de bu soruyu digitech whammy i hatırlıyorum tek ben yannış görmediysem bir gibson gothic les paul hem goldtope a benzer bişey ve Mesa Boogie V-Twin.
     
  14. bende morley gördüm Bh-1 olsa gerek
     
  15. gecen sene icinde bircok konserinde dikkatlice incelemistim pedal boardunu, v-twin falan yoktu fotograftaki gibiydi bir h&k eksikti. album kayitlarindaki amfi fender metal head. ondan emg ye benzetmis olabilirsiniz tonu.
     
  16. güzel ekipmanlar:D
     
  17. bu kadarmıymış set-up ı ben daha geniş ti diye hatırlıyorum demekki yanlış aklımda kalmış
     
  18. bende de şöyle bir resim var

    [​IMG]
     

Bu Sayfayı Paylaş