I Am Legend

'Forum Meydanı' forumunda kunti tarafından 18 Aralık 2007 tarihinde açılan konu

  1. Richard Matheson aynı isimdeki romanından uyarlanmış bir gerilim filmi.başrolde Will Smith arkadaşımız ve köpeği var.konusu insan yapımı bir virüsten tüm insanlığın yok olup zombieye(yada o türden birşey)dönüşmesi,tek hayatta kalan insanında virüse karşı bağışıklığı olan bilim adamı Robert Neville(will s.)olmasıdır.film 21 aralıkta sinemalarda,umutla bekliyoruz.şimdiden yoruma açık;)
     
  2. Fragmanlarını izledim bekliyoruz.
     
  3. filmi bu akşam izleyeecem beklediğim bir filmdi ..
     
  4. filmi izledim arkadaşlar ve hayal kırıklığına uğradım.kesinlikle efsane olabilecek bir film değil :) ,gayet bayık diyebilirim.
     
  5. baba hevesimizi kırmasaydın bari :D bende bu aralar indirip izlemeyi düşünüyordum. :D
     
  6. :D kusura bakma yaa hiç o açıdan düşünmemiştim.ama sen izle yine,çokta berbat demek haksızlık olur,ben büyük beklentilerle başladım izlemeye o yüzden sinirim bozuldu.bu arada dvdsi piyasaya çıktı ve sinema çekimi değil,duyrulur :wink:
     
  7. Film bi kere kesinlikle sinemada izlenmeli veya sağlam bi ses sistemiyle. Sanırım filmin havasına ancak o şekilde girebilirdim ben öyle de oldu.

    Will Smith 'i en son pursuit of happyness'ta izlemiştim artık kendisi oyuncu olmuş efendim. Dvd shop sahneleri mükemmel olmuş. köpeğiyle olan diyalogları vs. çok başarılıydı.

    Filmin ilk yarısı bitince kolundan tutup sinemaya götürdüğüm arkadaşıma, bak mad max tadında filme getirdim seni, post apocalyptic olaylar falan dedirtti film.

    Yıkımdı virüstü bilmem neydi sonlara doğru lan inşallah adam akıllı, akılcı bi son olur diye düşünürken , salak bi sonla bitti film. Ama genelinde iyi bi film denebilir.
     
  8. izlemeye değeceğini sanmıyorum. hele şu vakitten sonra izlemek isteyen arkadaşlar var ise boşuna almasınlar gitmesinler.
    28 weeks later veya resident evil serisinin son filmi kendilerini daha çok tatmin edecektir bu dalda.
     
  9. sonu bi garip olmuş ama genel olarak hoşuma gitti görüntülere bayıldım newyork u süper göstermişler
     
  10. film gerçekten harikaydı çok keyifle izledim.NY görüntüleri muhteşemdi.Görsel olarak harika diyebilirim..filmde üzüldüğüm sadece bi nokta vardı oda Sam'in (köpek) ölmesiydi.. :lol:

    '' - everything is gonna be alright ''...will smith in şarkı sölediği kısımlar çok güzeldi..bir tavsiye filmi lütfen alt yazılı izleyin..dublaj izleyip tembellik yapmayın :)
     
  11. Sam in öldüğü sahnede benim de içim burkuldu ama salondakiler gülmeye başladı deli oldum :S ya adamın tek can yoldaşı ölüyor nesine gülüyorsun :S sonu hariç gayet iyiydi film, smith rolünü gayet iyi oynamış bence, dvd marketinde mankenle flört etmesi süperdi :D Salonda yan tarafımda oturan 6 kız sevmemiş heralde yarısında çıkıp gittiler üstüne geçerken 6 sı birden sol ayağımın aynı noktasına bastılar :S bu ne uyumdur yahu :D
     
  12. ben beğendim..hoş bir psikolojik gerilim yapıtı.kitaptan uyarlandığını bilmiyordum.senaryoyu 28den almışlar diyecektim ki değilmiş =) ölüm sahnelerini (köpek vs. ) izleyicileri daha fazla etkileyecek hale getirebilirlerdi.bahsettiğim gibi bu tarz sahneleri 5-10 saniyeyle geçmişler.ama kesinlikle izlenmeli.will smith gayet iyi oynamış diyebilirim.it kadar olmasa da .)
     
  13. birkaç gün önce izledim ve çok sıradan buldum filmi.hikaye güzel başlıyo.çok işlenmiş bi konu olmasına rağmen iyi başladı film.senaryo birbuçuk saat boyunca aktı gerilim arttı arttı sonra iki dakikada çözüldü tüm senaryo.beş dakikada şak diye bitti film tam biz ısınırken.will smithin yalnızlığı,ortalığa yerleştirdiği cansız mankenler ve onlarla konuşması,piskolojisi,araştırmaları herşey havada kaldı.çok aceleye gelmiş sadece gişe düşünülmüş film yapılırken.tabi şahsi düşüncemdir tamamen :)
     
  14. Hımm, bana öyle gelmedi.. yalnızlığı,ortalığa yerleştirdiği cansız mankenler ve onlarla onuşması, piskolojisi, araştırmaları sonucu buldu zaten panzehiri. 5 dakikada bulmadı. Ecellerinin geldiği sırada bunu gördüler ve keşfettiler o kadar. Eğer üzüntün filmin kısa sürmesi ise?
    Evet bende orasını sevmedim, bukadar güzel ve sürükleyici bir filmi daha uzun yapmalarını isterdim.. Çok başarılı buldum.. Will Smith her projesinde olduğu gibi bundada harikaydı..
     
  15. filmi netten indirip izledim ve keşke sinemada izleseydim izlenimi uyandırmadı bende.Sıradan vasat bir film olarak gördüm.
     
  16. bende filmi indirip izledim sonra olmadı böyle sinemada izledim dicektim ki sende tam tersini demişsin...neyse

    ama ben artık bıktım Türkiye de dublaj yapılması yapılmasın lütfen durdurmak lazım malesef dublaj yapılmış çok iğrençti ama ona rağmen yinede filmi beğendim
     
  17. Rezalet ötesi bir film...
     
  18. 28 gün ve 28 hafta sonra filmlerine olan benzerliği dikkatinizi çekti mi?
     
  19. film hakkında hiçbir şey bilmeden gittim izlemeye. Hatta arkadaşım,sıkıcı bir fimmiş,deyince daha bir isteksiz izlemeye BAŞLADIM.
    Bu ruh haliyle izleyince, koltuğa çivilendim, ekrana kilitlendim, dondum kaldım! Ben çok beğendim.
    Belki bu film çok güzel izlemelisin deselerdi düş kırıklığına uğrardım?! mesela ablama bu filmi çok övdüm, ama film bitince, bu muydu yani, falan oldu... Ben de karar verdim artık bir filmin fragmanlarını bile izlemeden gitmeye çalışacağım sinemaya.
     
  20. Aslında genel olarak film i izlemeden önce ben veya benim gibi filmden baya birşey bekleyenler için biraz hayal kırıklıgı oldu diyebilirim.Eğer film i çok birşey beklemeden izleseydik belki bir nebzede olsa beğenebilirdik ama bende film'i baya birşey bekleyipde beyenmeyenlerdenim.

    Film konusu bakımından aslında sürükleyici ama olayların filimin ortasına geldikden sonra hep aynı tarz yerlerde ve aynı şekilde geçmesi hatta atraksiyon bile olmayışı filmi normal kılıyor biraz daha haraket gelse iyi olurdu filme.
     

Bu Sayfayı Paylaş