Behringer gitar amfileri

'Elektro Gitar Ekipmanı' forumunda Slaytanic tarafından 6 Nisan 2004 tarihinde açılan konu

  1. selam arkadaşlar amfi almaya karar verdim ama çok karasızım Behringer GX 112 Blue Devil almayı düşünüyorum yada belki Behringer GX212 UltraTwin sizce behringer iyi bir markamı 300-400 dolar arası verebilicem gitarım jackson ve dod death metal pedalım var thrash veya death çalıyorum genelde ama clean tonları da fazlasıyla kullanıyorum şimdiden teşekkürler
     
  2. behringer iyidir saglamdir. memnun kalirsin. yani verdigin paranin hakkini sana fazlasiyla verir. kolay gelsin...
     
  3. İyi mal. Alınır.Ucuz da...
     
  4. Ben 2 yıldır kullanıyorum
    gerçekten çok memlunum
    ama gx 212 i almanı tercih ederim diğeri
    uzun süreli programlarda cortluyoor.
    gx 212i de line dan yüklenip anfi katına fazla abanma faydasını görürsün.
    bu arada efecektleri gayet güzel ama kullanışlı değil
    clean ton süper yanlız gain çok başarılı değil
    zaten pedal kullandığına göre sana gereken sağlam bir clean
    ve hacimli kolanlar.zaten 2x 60 ve 8 ohm sana sahne için gayet yeter
    ve hatta artar bile.
    Bu arada behringer bir mixer markası olduğundan katıy yapıyorsan arkasında birçok giriş çıkışkarıyla sana bir çok olanak sağlıyor.

    kesinlikle tavsiye ederim gx 212
     
  5. 2 adet GX212 im vardı
    birini dün sattım... Şu an elimde 1 tane daha var ama çok kararsızım satıp satmama konusunda çünkü çok başarılı bir anfi kaldıki Bir GT-6 Kullanıcısı olarak Anfi benim için çok önemli değil açıkcası kararsızım... Ama satmayı düşünüyorum... Fakat şunu belirteyim Parameter potu kırık o nedenle o potun değişmesi gerekiyor yada önemli değil böylede kullanırım diyorsan.. Hiç kullanılmayan footswtich ile birlikte ve manualleri tabikide 300$ a satmaya karar verdim şuan bunları yazarken.... EE kardeşim madem bu kadar memnunsun nie satıyorsun diyorsanız ? Hatat bre adam niye 2 tane aldında derseniz açıklaması şu: Bir kaç ay önce studio işlettim anfiler orada 2 aykullanıldı ama tertemiz hasarsız... 1ini sattım.. satma nedenim ise Stack anfi düşlüyorum yada sadece 4x12 marshall 1979 kabin ve behringer ultra-gain pro....
    amma yazdım yaa neyse
    sevgiler sağlıklar...
     
  6. uLs

    uLs

    154
    0
    300
    Bizim gitaristlerin ikisinde de Behringer AC 112 Vintager var...60 watt amfi ve gerçekten çok güzel tonlar elde ettiler clean tonu tüplü o yüzden hakikaten (hele bide american stratla) güzel cleanler elde edersin..distortion işini pedalla hallediyorlar tertemiz..Amfiler yokken soundumuz çok problemliydi şimdi kullanmaya alıştıkça adamlar, sound da düzeliyor..Ha bu arada dediğim amfi 24kg bar programları için bayağı zorluyor taşıması.. Gx 212 yi görmüştüm o çok daha büyüktü, eğer sık taşıyacaksan ağır gelebilir...
     
  7. forumun yenisiyim
    amfi alacam şeklinde başlık girmiştim mahcem haklı sebeplerle kilitlemiş.

    ben de gitar amfisi almayı düşünüyorum.30 watt üstü lambalı veya lambasız.bunun için 500-700$ arası verebilirim

    marshall avt 50
    fender roc pro 1000
    hughes and kettner tour reverb
    fender stage 100
    behringer ac 112
    marshall jtm 60
    roland jc 120

    amfilerini begendim bunların arasından tavsiye edebileceğiniz veya hakında bilgi sahibi olduğunuz varmı?
    forumdaki diğer amfi ile ilğili başlıklarıda okudum
    fakat bahsedilen çoğu amfi yüksek tutarlarda veya benim için kullanım açısından uygun değil
    combo düşünüyorum taşıma açısından.sahneye çıkacak bu alet.
    behringer amfilere gelince dsp (digital efect) içermesi bence negatif unsur.ama ac 112nin lambalı ve ekonomik olması amfiyi alınabilir kılıyor
    alacağım aleti usa fender ve ax 1500g ile kullanacam
     
  8. teşekkür ederim yardımcı oldğunuz için bugun yarın hatay caddesine gidip kendim deniyeceğim böylece tam anlamıyla tanımış olucam burda okuduğum özellikleri herkese çok teşekkürler
     
  9. Ekonomik ve kaliteli seçenekleri forumun pek çok yerinde önerdim ama bir daha dile getiriyim...
    Sansamp GT2 amp modelling artı 24 bit FX
    [​IMG]

    2X10" stereo (2x60W) olanı

    [​IMG]
    2x12"(60w) olanı
    [​IMG]
     
  10. yaw bende LX-210 düşünüyorum o nasıl acaba bir bilginiz var mı??
     
  11. Başlık yeniden düzenlenmiştir. :)
     
  12. Selamlar.
    2 yılı aşkın süredir Behringer GX 112 Blue Devil kullanıyorum,güzel bir amfi ama efektlerini kullanmıyorum.Neden dersen efekt arası geçişlerde yarım saniye falan bekliyor.Evde çalarken bile kötü oluyor yani bu olay.Clean/overdrive arasında da aynı bekleme sorunu var.
    Bir sorun da soğutucusu çok ısınıyor diğer amfilere göre,ama ben bunu soğutucunun üzerine bir fan takarak engelledim.
    Kötü özelliklerini yazdım alıp da bu ne bee deme diye,bunlar dışında çok güzel bir amfi.Clean tonunu seviyorum,overdrive beni açmıyor :) Death metal pedalın varsa yumuşak tondan hoşlanmazsın sanırım ve seni de açmayabilir.Manyetiklerin kuvvetliyse iş değişebilir ama.Eski gitarımda overdrive tonları kötüydü,gitarı değiştirdikten sonra tonlar bariz farketti,güzelleşti ama yine yumuşak gibi normal overdrivelara göre.
    Diğer amfiyi hiç denemedim ama behringerin tonları yaklaşık diye biliyorum.
    Benim tavsiyem amfiyi almadan önce mutlaka dene.Biraz daha para biriktirip 50wattlık bir Marshall da alabilirsin.
    Kolay gelsin..
     
  13. Aynı msj :oops:
     
  14. Selamlar.
    2 yılı aşkın süredir Behringer GX 112 Blue Devil kullanıyorum,güzel bir amfi ama efektlerini kullanmıyorum.Neden dersen efekt arası geçişlerde yarım saniye falan bekliyor.Evde çalarken bile kötü oluyor yani bu olay.Clean/overdrive arasında da aynı bekleme sorunu var.
    Bir sorun da soğutucusu çok ısınıyor diğer amfilere göre,ama ben bunu soğutucunun üzerine bir fan takarak engelledim.
    Kötü özelliklerini yazdım alıp da bu ne bee deme diye,bunlar dışında çok güzel bir amfi.Clean tonunu seviyorum,overdrive beni açmıyor :) Death metal pedalın varsa yumuşak tondan hoşlanmazsın sanırım ve seni de açmayabilir.Manyetiklerin kuvvetliyse iş değişebilir ama.Eski gitarımda overdrive tonları kötüydü,gitarı değiştirdikten sonra tonlar bariz farketti,güzelleşti ama yine yumuşak gibi normal overdrivelara göre.
    Diğer amfiyi hiç denemedim ama behringerin tonları yaklaşık diye biliyorum.
    Benim tavsiyem amfiyi almadan önce mutlaka dene.Biraz daha para biriktirip 50wattlık bir Marshall da alabilirsin.
    Kolay gelsin..
     
  15. benim farketmeden yazdığım 2003 yapımı gümrük başlığı gibi bu da gecen sene açılmış :)

    açan arkadaş aldığı ampliyi satıp yeni bir ampli bile almıştır :D
     
  16. şimdi anlamadığım bende yakında behringer amfi alıcam sanırım..Şİmdi sert ton hiçmi vermiyr.öyle yorumlar varki..900 ytl fiyatı var nasıl isteidğin tonu alamasssınki ?
     
  17. V-Tone GMX 210 modeli, 2x10" jensen hoparlörler, 2x30w yani 60w stereo bir amfidir, gerçek analog modelleme yapabilen bir amfidir, efektler 24 bit, şahsen ben kullanıyorum bazıları iş görür ama bazıları malesef. 3 amfi 3 gain 3 kabin modellemesiyle ton yelpazesi çok geniş, tabi 2 kanalda da 3 kanal EQ ayarları olduğunu belirteyim. birinci kanalda volume ayarı, bunun haricinde master volume ayarı da var.

    en tatlı fender cleanlerinden (ama tabi ki cs-3 comp. yardımı ile) çok sert tonlara kadar alabiliyorum amfimden. tiz karakterlidir biraz. tiz demiyeyim de, parlak..

    ankara'da deneyecekseniz en son pan müzikte vardı, zaten ben de oradan almıştım. pahalı bir şey değil zaten.

    bu arada bu çocuk 22.81 kg. geliyor. öyle bar konserlerine falan götürmiycem bundan sonra. onun için ultra-g var :)
     
  18. ben yeni bir gitaristim squier strat aldım ve yanına behringer v-tone gm108 aldim ba$langic icin iyi bir secim mi?ho$ distortion tonlari aliyorum
     
  19. yav nerden bulunuz çıkardınız bu başlığı valla duygulandım bi an :) herhalde bu turkrock forumlarında açtığım ilk başlık falan. o zamandan beri neler değişti neler. özledim bi an valla o günleri nasıl da bilgiye açtık.
     

  20. Sakın alma.Benden söylemesi.Sevemedim bi türlü :?
     
Benzer Konular
  1. denizdurdag
    Yanıt:
    15
    Gösterim:
    4,148
Yükleniyor...

Bu Sayfayı Paylaş