Veto

'Sanatçı ve Gruplar' forumunda psyco tarafından 7 Nisan 2004 tarihinde açılan konu

  1. Selam arkadaslar. Bizim grubun adi Veto ve yaklasik 1bucuk 2 senedir caliyoruz. Grubumuzun saglam bir temeli oldugundan bir cok sorunla karsi karsiya kalmadik ancak bazi bass sorunlari yasadik. Bunun sonunda 4 defa bass degistirmek zorunda kaldik ancak hic birisinden bekledigimizi bulamadik. en sonunda Bora diye bir arkadasimizi bulduk ve grubumuzu degistirecek elemanin onun olduguna karar verdik.

    Biz genellikle cok az cover yapmaktayiz ve daha cok beste uzerine calismaktyayiz. Beste sayimiz altiya ulasti ve 1 tanesini su ana kadar kayit yaptik ancak yakin zamanda 'biktim've 'kirlenmis' ve 'tear drop' adli sarkilarimiz icin kayida girecegiz.. Kayit yaptigimiz sarkinin adi (yol). Play listimizi baya genis ve sert gaz sarkilarla doldurduk. Biz system of a down'i ornek aldigimizdan dolayi cok sayida system of a down sarkisi calmaktayiz ve onun yanin da pennywise, paparoach, Marilyn manson, ve bunlar gibi kisilerin sarkilarini calmaktayiz.Genelde hardcore ve punk yapmaktayiz ancak bazen Rock tarzina kacmaktayiz ve bununun yaninda alternatif yaptigimizda gorunmustur. dusunceli ve SIKINTI iceren sozlere yer veririz sarkilarimizda ve dunya sorunlarini yada kisisel sorunlari ele aliriz tema olarak. Gayet mutluyuz herseyden.Kendimizi cok gelistirdik kisa zaman icinde ve naptimiazi gayet iyi biliyoruz. Kendimizi gelistirmek icin herseyi yapiyoruz ve deli gibi calisiyoruz derslerin SIKINTISINA ragmen ancak bu bizi mutlu ediyor. Su an ki grubumuzun elemanlari;

    Gitar-Bulent
    Bass-Erman(Bora gelene kadar)
    vokal gitar(Oytun)
    Davul(Saygin)

    SAYGILAR! :p
     
  2. ben trafficte dinledim galiba sizi ama orası bok gibiydi bi bok anlamadım ... tekrar dinlemek ve görüşmek üzere başarılar VETO !
     
  3. evet ya orasi harbi igrencti ancak traffik gibi biryerden ancak boylesi beklenirdi. Zaten bizim grupta normalde 2 gitar vardi ancak pogo sirasinda iki tane ayi benim uzerime devrilince bende gitarin uzerine devridim ve gitarin jack girisini kirdim o yuzden gitar calamadim ve oda bir kac sarkiyi harbi mahfetti. Hic iyi calamadik. Neyse sagol
     
  4. Bende bişey anlamadım bi gün görüşmek üzere
     
  5. Kolay gelsin. Forum başlıklarını büyük yazmayın da... Ben düzelttim .:)
     
  6. veto, yanınızdayız v.v. olarak, şu ana kadar ki her olaya bizi davet ettiğiniz için sağolun.
    demonuz da kaliteli olmuş, şarkınız da güzel, stüdyolarınzda bulunduğum zamandan beri ilerlemişsiniz özellikle coverlar konusunda. trafficte kız arkladaşımla kavga ettiğimden dolayı çok kulak veremedim müziğinize kusura bakmayın.
    başarılar, yolunuz açık olsun...
     
  7. Cok sagol umut hersey icin hep yaninizdayiz. Daha buyuk ve basarili organizasyonlar dilegiyle. Bu arada sizinde sarkilar harbi super. Bestelerinizde mukkemel baya gaz ve hosuma gidiyor ve eminimki baskalari da ayni dusunuyordur. Konser performansiniz superdi! Deli eylendim valla uzun zamandir bu kadar eylendigimi hatirlamiyorum.

    Basarilar 8)
     
  8. çok sağol, bizim foruma da yorumlarını bekleriz. böyle güzel şeylere ihtiyacımız var.
     
  9. Ses sistemi gazabına ugradınız sanırım o yuzden bi yorum yapmak istemiyorum... Gercekten nasıl oldugunuzu goremedik cunku. Olur boyle seyler moral bozmayın...

    Saygılar...
     
  10. bence davulcuyu değiştirin çünkü konserde yanında duruyordum sürekli millete laf yetiştiriyordu ve galiba 4 tane ritm biliyor ve ataklarının hepsi aynıydı
     
  11. Sevgili arkadaslar;

    Bugunden itibaren artik veto dagilmistir. Buna kimi sevinir kimi uzulur ancak olmasi gereken buydu. Bazi insanlarin bize karsi yaptigi acimasiz elestirilerden sonra ve moral bozucu sozlerden sonra bu karara varmis bulunmaktayiz. Sizi dinlemek cok zevkliydi ve bazi durumlarda gurur vericiydi ve gercekten hayatimin en guzel zamanlari'ni veto da gecirdim. Bu gecmisteki gunleri gelecekteki gunlerin hic birisine degismem ancak her baslangicin bir acimasiz yada mutlu sonu vardir. Ne kadar iyi bir grup olamamis olsakta, ne kadar calmaya calisip insanlara gore calamasakta biz elimizden gelen herseyi yaptik ve daha iyisini yapamazdik. Cok guzel hos besteler yaptik ve gercekten gurubumdaki butun elemanlarla calismaktan cok zevk aldim. Ben veto'nun vokali olarak bir cok sey basardigima inaniyorum ve gercekten mutluyum.
     
  12. Bu surec icinde bircok sey elde ettik ve eminimki ileride bunlarin devamini getirebiliriz cunku bu grubu kurabilmek icin cok buyuk fedakarliklarda bulunmustuk. Bize hep yardimci olan caner abiye cok tessekur etmek istiyorum ve ondan cok sey ogrendigimi soylemek istiyorum. Butun verderveremem elemanlarina en icten saygilarimi iletiyorum ve onlar sayesinde bu isten zevk aldik. Durak grubundan tekrar ozur diliyorum yasanan anlasamamazliklardan dolayi ve bize destek cikan butun gruplara sonsuz tessekurlerimizi iletiyoruz.

    Canim arkadasim bulente(Benim hep yanimda oldugu icin ve bana bir kardes gibi sahip cikip muzik bilgime binbir yenilik katigi icin) Aslan davulcu saygina (Daha bir senedir calmasina ragmen copk buyuk gelisme gosterip benim gercekten vazgecemedigim bir veto elemani olmasina) Ve Kocum Bora'ya (Bizle ne kadar uzun calamasada yol'un kayitini super yapmasina ve bize moral vermesine ve hep yanimizda olmasina)hepinize cok ama cok tessekurler.

    Yeni bir grup bulana kadar

    Oytun Bozkir (Veto-Vokal)
     
  13. Neyse arkadaşlar bi sayfayı kapattık ve artık yenisini açıyoruz eleştiren, beyenen, beyenmeyen herkeze teşekkurler. Şu sıralar yeni bi grup olayı bi sure olmijak oytun ve bulent kendi aralarında evlerde çalışmalara devam edecekler... Veto adı altında olmasada yeni şeyler gelecek ancak baya bişeyler de deişecek. Herkeze teşekkürler ve bol şans dilioruz tekrar görüşmek üzere
     
  14. sevgili OYTUN;
    Gerçekten de yazdıkların çok anlamlı... VETO grubun dağılmasına çok üzüldüm hepiniz tek tek süper adamlardınız ve sizi tanıdığıma çok memnunun bence yol yakınken geri dönün acımasız eleştriler mağdur kalmış olabilirsiniz bence am abu eleştriler karşısında hemen pes etmemeniz gerekliydi.... Bence tüm şanssızlıklara ve eleştrilere karşı inatla çalışmalıydınız... En azından VETO yu dağıtmayın Kısa bir ara verin belki bu çok daha iyi sonuçlar doğuracaktır.. Grup dağıtmak sevgiliden ayrılmak gibidir kaldıki sizin gibi arkadaş bağı çok sıkı olan gruplarda böyle ani kararlar almamak lazım zamanında VERDERVEREMEM de böyle bir karar almıştı fakat kısa bir aralıktan sonra çok daha gazla ve azimle başladılar yeniden ve eminimki bu kısa aradan sonra çok daha üretken olmuşlardır... Bunu onlarda çok iyi biliyor...
    YOL adlı besteniz ciddi anlamda güzel bir şarkı çok daha güzel düzenleme ile çok daha başarılı olur.. Sesinin rengi gayet güzel ve sıradan DEÐİL... Bence hemen vazgeçmeyin her grupta böyle çıkmaza girlir emin ol bir çok Profesyonel grup bile yaşamıştır bunları... Tekrar dile getiriyorum önemli olan Hemen vazgeçmemek biraz ısrarcı olmak inat etmek ve denemek dah açok denemek... Herkes hatalardan ders alır... Eminimki tekrar bir araya geldiğinizde daha uyumlu olacaksınız...
    Umarım fikriniz en kısa zamanda değişir.....
    Sevgiler,sağlıklar
    Caner....
     
  15. Valla Caner abi dediklerin icin cok ama cok tessekurler yani gercekten kimseden umut bulamiyorum sadece senin soyledigin sozler umut veriyor bana sonucta en deneyimli neredeyse sensin aramizda ve herseyi yasamis gormus ve birseyler ogrenmis olan sensin. Tabiiki seni dinlemem gerek ancak Veto oyle bir hale geldiki biraz degisiklik gerekiyor. dusundumde bizim yukselmemizi engelleyen bazi engeller var ortada. Benim sesimde mi hata var bulentin gitarinda mi hata var saygin'in davulundami hata var iste burda bir buyuk soru isareti var. Bunlari bir bakimdan cozmek icin bu karari vermistik. Aslinda bizim grup yarin bulusup bir karar verecek. Tabiki bende ayrilmak istemem sonucta bu grubun benim icin cok buyuk bir anlami var. Ancak caner abi bu kadar calisma bu kadar azim sonucunda...sanki hic birsey yapmamisiz gibi sanki muzigin 'm'sinden anlamayan insanlar gibi algilaninca insanin'in elinde olmayan faktorler devreye giriyor. Bana hic olmazsa boyle oldu. Bende bir bakimdan olgunlastim ama bu isin icinde insan gelistikce 'alinganlik' duygusu ortaya cikiyor ve buda insanin ilerlemesini durduruyor. Insanlara en guzel mesaji devam edip kendimizi onlara zaman icinde gostermek gerek diyorsun ancak o olanak bize sunulmayacakki cunku biz insanlarin gozunde hala 'asiri amator bir grubuz' Bu bizim aptalligimiza mi denk geldi yoksa bizim yaptigimiz hatalardan mi kaynaklandi bunun cevabini hala bilmiyorum ama en dogru karar bence biraz dusunmek caner abi. Valla cok ama cok sagolasin dediklerin icin butun yardimin icin cok ama cok sagol.Iste bu yuzden senden cok ogreniyorum...

    sonsuz saygilar

    Oytun Bozkir
    Veto-vokal
     
  16. oytun dost acı söyler;
    1- Davulcunuz vasat... alınmasın darılmasın gerçek ortada YOL kayıdınızda bile üstelik kanal çok hata var..... Bence davul konusunda gerçekçi olun duygusal olmayın... Kayıt için Çok acele ettniz...

    2- Bülentin ne yazıkki metronom bilgisi zayıf davulu metronom olarak alacağına SENİ dinliyor teknik olarak çok yanlış....

    3- Bu zamana kadra malesef adam gibi bassçınız olmadı çok zaman kaybettirdi bence erman eski bassçınızdan 3 beden büyük.... Yetenekli Çocuk değerini bilin tekrar bassçı değiştirerek zaman kaybetmeyin...

    4- Beste yapmak için çok erken davrandınız açıkcası elde tutulur adam gibi başarılı 1-2 cover dışında güzel playlistiniz yoktu... Önce basit coverlar ile uyumu sağlamalıydınız...

    5- Bülent her nekadar kabul etmesede gitar tonları Malesef Çok başarısız.. Kabul etsinki halen o pedala hakim olamamış ne yazıkki.. Oysa bence çok kaliteli bir gitara sahipken o gitarın tonlarını tamamen yutuyor....


    İşte kabaca bu konulara ele almalısınız.... Benim fikrim bu isterseniz dinlersiniz sonuçta sizi uzun zamandır tanıyorum ve bu grubu ilk kurduğunuz zamandan beri dinliyorum sizi ne yazıki seninde çok iyi belirttiğin gibi aşama kaydememişsiniz..... Ama bunda darılacak ALINACAK hiç 1şey yok kızma ama kimse süper yetenek ve fırsatlar ile doğmuyor... Siz kendinizi geliştirmeye bakın fırsatlar açılır önünüzde... Ve inan hiç birşey için geç değil çalışan her birey kendini aşar.. siz neden aşamayasınız ki ???
     
  17. CANER abi yaptığın bütün objektif eleştiriler için teşekkur ediorum. Biz şu anda vetoyu dağtıyoruz ama bu bizlerin müziği bırakacağı anlamına gelmez. Açıkçası bende kendimi çok başarılı bir gitarist olarak görmüyorum ve tonlar için dediklerin doğru... Ancak ben çalmayı nerdeyse tek başıma öğrendim ve bu yüzden bazı noktalarda geri kalıyorum, işte bu yüzden şu sıralar bunnarın üzerinde çalışacağım. Grup olaylarına gelince işte oytunla beste çalışmaya devam edicez ve ilerde yepyeni bi şekilde tekrar stüdyoya girecez. Buarada gitar tonları için bana yapabiliceğim bir şey önerebilirmisin düzeltmek için, bakabiliceğim bir internet sitesi yada herhangi bir tavsiye işte... her konuda... Teşekkürler-Bülent
     
  18. Gercekten tessekurler caner abi elestirilerin icin ama iste bu yuzden biz dagiliyoruz ki...kendimizi bir bakimdan gelistirmek icin. Eger bunlari duzeltecek olursak cok ama cok zaman kaybi olucak ve bizde bunu goze alamiyoruz. Biz artik kendimizi yepyeni bir kadroyla bulent ve ben haric yenilemek istiyoruz. Bu sirada da acaip sekilde calsiip sonra seneye tekrar studyo ya girmek istiyoruz tek amacimiz bu. bunun sayesinde bir sure kafa dinlemis oluruz ve gelismis bir sekilde insanlar tekrar bizi tanir. Istedigimiz de bu bizim. Onumuzde koskoca bir yaz var ve neler yapamayiz ki o surec icinde? ama caner abi dediklerin cok dogru bizde bunlarin farkina vardik gercekten bunlar iste bahsettigim engeller. bunlardan dolayi biz yukselemiyoruz. O yuzden bu engelleri kaldirmanin tek yolu duzeltmeye calismaktir ne pahasina olursa olsun. Yenilikler de bazen insanlarin gelismesine ve duzelmesine cok gereklidir bence cunku gruba yeni insanlar gelince gelismek icin yeni olanaklar yaratiliyor. Belki bu yeni kuracagimiz grup daha iyi olacak. Artik hayirlisi umarim herseyin en iyisi olur . Cok sagol caner abi.

    Oytun Bozkir
    Veto-Vokal
     
  19. Aaa oldu mu arkadaşlar bir konser sonrası eleştiriler şöyleydi böyleydi diye grup dağıtılmaz, yani ne biliyim sonuçta her şey zamanla olur, işinizi ne kadar iyi yaparsanız yapın yine de eleştiri alacaksınız insan doğası bu adam tutar eleştirir, caner abinin dedikleri çok doğru eleştirilerden bir şeyler çıkarsanız çok daha iyi.

    Ben çaldıktan sonra oradan ayrıldım sağdan soldan duyduğum kadarıyla çok da iyi bir performans olmamış ama bu olmayacağı anlamına gelmez, bakın bana, bassçı olmamama rağmen çıktım bir saat çaldım, bassı kimse duyamadığı için eleştirilere gerek kalmadan kendi hatalarımı görebildim duyan tek kişi olarak :)P) ve 22 mayıs'ta yine bir yerlerde bass çalıcam, tabi ki daha çok bass çalışarak :)

    Bence bir defa daha düşünün, başarılar dilerim ;)
     
  20. Bence,
    benim ne dağlar kadar müzik bilgim nede dünyayı kurtaracak kadar armoni bilgim var sadece benim fikirlerim ilk başta bunu söyliyim. Bir kere eleştri yüzünden dağıldıysanız eyer yani içeride başka sebepler yoksa yanlış yapıyorsun sonuçta eleştiriler gelişmenize yardım edecek etmenlerdi özellikle "Traffic" konserinde objektif bir eleştri yapmak yanlış olurdu ... Biz grubu saçma sapan bir nedenden dağıtmıştık fakat geri toplandığımızda daha güçlüydük ama bizden bir Onur'u götürdü yani "-1" olarak devam ettik yola, aynı kararlar vermek kötü..
    Yeniden toplanıp eksiklerinizi tamamlamanız çok daha güzel olur, sonuçta grup işleri her türlü büyük fedakarlık dostluk zinciri emek harcama gerektiriyor, Traffic'deki saçma sistem yüzünden....cık cık...
    Davulcunuzun yetersiz olduğu zaten bende söylemiştim ki Oytun'u davulda dinlediğimde daha iyidi, bunun yanında Oytun senin birçok eğitimin ve gitar,davul haricinde bir çok enstrmn çalabildiğini biliyorum belki bunlardan birini gruba getirmen sizi daha değişik ve özel kılar ve bence tek gitar da yetersiz kalıyor sonuçta müziği zenginleştirmek iyi bir şey.. hele birde sağlam bir bass'çı buldunuz mu! bence herşey süper olur ve yolunuza devam edersiniz..



    dağılmayın...
     
Benzer Konular
  1. kamawor
    Yanıt:
    0
    Gösterim:
    459
Yükleniyor...

Bu Sayfayı Paylaş