Jackson DK2 Dinky hakkındaki yorumlarınız ne olur?

'Elektro Gitarlar' forumunda 0hm tarafından 25 Nisan 2008 tarihinde açılan konu

  1. 0hm

    0hm

    58
    0
    300
    Merhabalar Forumda ısınma turlarına başladım inş sevilen bir üye olurum =)
    Bir sorum olucaktı daha doğrusu fikirlerinizi merak ettim:
    Jackson DK2Dinky(blueorange flame) alma imkanım var kullanan arkadaşlar mümkünse yorumlarını +'larını -'lerini yazabilirmi kaletesinden şüphe edilmez fakat her güzelin bir kusuru var=)
    şimdiden çok teşekkürler iyi günler.
     
  2. Sevgili yeni üyemiz, 0hm arkadaşım, o zaman sana ilk tavsiyeyi ben vereyim :) Bu bölümdeki Hangisini Alsam başlığında sanıyorum istediğin bilgileri daha kolay bir şekilde bulabilirsin.

    Bunu sazanlık olarak değil de yol gösterme olarak kabul eden arkadaşlara şimdiden teşekkür ederim.
     
  3. güzel gitardır, esnek gitardır :) düz metal gitarı değildir, esp ltd gibi low end manyağı kısır bi gitar hiç değildir. eğer alayım cın cın cın dön dön dön metal çalayım diyorsan alma :) tonu biraz daha 80 lere doğrudur, biraz daha cayır cayırdır.
     
  4. Evet kesinlikle.
    Elimde var.Bayaa eski bi model ama heralde şimdide pek değişmemiştir.
    Eğer metal çalacaksan manyetik modifiyesi istiyor.
    Çünkü ben öyle yapacağım.Cleanleri çok parlak.Singlelardan kaynaklanıyor tabi.çok rahat gitardır.
    Klavyesi inceciktir.
     
  5. köprüye bir adet seymour duncan tb-11 takıyosun sonra van-halen / whitesnake kopup coşuyosun:)
     
  6. 0hm

    0hm

    58
    0
    300
    =) ilk baş kusuruma bakmayın topic yerlerini kavrayamadım burası uygun gelmişti :$
    hepinize tek tek teşekkürler yorumlarınız için =)
    gitarda bi cazgırlık var zeten hissettirior :D aslında symourları kullanmıcamı biliyorum bir modifiye söz konusu olcak ama orjinal halini bozmak kafamı gurcalıyor fakat gitar jackson'ın japonyadaki fabrikasında yapılması ve elle boyanması beni kendine çekiyor. N'yapsam N'etsem wala kafam sulu köfte oldu :D
     
  7. ben de dk2 bof kullanıorm hum ı degıstırdım bır adet ınvader taktım ve mukemmel bır sapı olan her yone gıdebılen bı gıtara sahıp oldum tabı sen ınvader kadar yuksek cıkıs ıstemeyebılırsın ama yıne de eger bıraz daha sert ıstıosan hum ı degıstırmelısın onun dısında sıngle ları cıdden cok guzel tonlar verıyor ve eger sanslıysan lock sıstemlerı cok ıı floydları ben 3 ayda bır akord edıorm desem yerıdır:)
     
  8. bende DK2 Almak istiyorum fiyatı ne acaba bilen varmı bide yanında hard case varmı
     
  9. 0hm

    0hm

    58
    0
    300
    Laylaylomdan sipariş edersen 2milyar kadar bir miktardır
     

Bu Sayfayı Paylaş