Artun Ertürk ve Diplomatik Rock Opera

'Sanatçı ve Gruplar' forumunda Calavera tarafından 8 Mayıs 2008 tarihinde açılan konu

  1. [​IMG]

    Artun Ertürk'ün kendi albümü Diplomatik Rock Opera'yı uzun zamandır heyecanla bekleyenlerin yeni buluşma noktası artık burası! Artun Ertürk ve Ankara'nın yıllar yılı piyasaya damgasını vurmuş takdire şayan gruplarından Diplomatic Immunity'yi oluşturan değerli müzik adamları Alp Dündar, Murat Köselioğlu, Barış Menküer ve Koray Işıldak ile ilgili her şey burada. Albümden çıkan ilk klip Açık Kapı yayında, parçalar TTNet Müzik'te...

    Saygılar
     
  2. Yakışır sizlere kutluyorum...
     
  3. hayırlısı...
     
  4. Sevgili Artun Ertürk ve DRO takipçileri,
    Uzun süredir beklediğiniz albümün dağıtımı dün itibariyle başlamıştır. Büyük müzik marketlerde (Megavizyon veya D&R gibi) bulmanız kuvvetle muhtemel olup, yoksa ısrarla istemeniz tavsiyemizdir. Yine de bir adet edinemezseniz Seyhan Müzik'in web sitesinden online sipariş verebilirsiniz.
    Gidiniz, alınız, doya doya dinleyiniz.

    Saygılar

    sipariş verebileceğiniz adres:

    http://www.seyhanmuzik.com/main/main.php?display=music&act=show_product&cid=1&prdct_id=216Ar600l1c
     
  5. savulsunlar DRO gelidiiiiiii: )))))))
     
  6. Artun Ertürk ve DRO, 4 Haziran gecesi Balans Music Hall'da albüm tanıtım konseriyle sizlerle. Etkinlik saati henüz kesinleşmemekle birlikte kesinleşir kesinleşmez biletlerine biletix'ten ulaşabilirsiniz.

    Adres: İstiklal Cad. Balo Sok. No:22 Beyoğlu

    Saygılar


    not: Rüya Yelsalı'nın Artun Ertürk ve DRO ekibiyle yaptığı röportaj yarın Hürriyet Ankara'da yayımlanıyor.
     
  7. kurtuluşu düşünmek büyük incelik.hüzünlü olmuş ayrıca soloyu harika atmış.
     
  8. Sevgili Artun Ertürk ve DRO takipçileri,
    Ankara'nın en iyi yerel radyolarından Radyo ODTÜ'nün bugünkü (18.07.2008) Issız Ada konuğu Artun Ertürk. Onun ıssız adaya düşse yanına alacağı 3 parçanın anonsunu kendi sesinden dinlemek için bugün 14.45'de radyolarınızın başında olmanız yeterli

    Radyo ODTÜ - 103.1
    internetten dinlemek için: www.radyoodtu.com.tr

    Saygılar
     
  9. Sevgili Artun Ertürk ve DRO takipçileri,
    Daha önce hiçbir yerde duymadığınız 2 İngilizce parça Artun Ertürk'ün kendi sesiyle http://www.myspace.com/artunerturk adresinde dinlenebilir ve indirilebilir durumdadır. Bunlarla birlikte yine hiçbir yerde göremeyeceğiniz bir video da sayfadan izlenebilir.

    Saygılar
     
  10. fab

    fab

    23
    0
    300
    şimdi bana yine kızılacak biliorum en azından bunları yazmalıyım diye düşünüyorum. şimdi bu projenin DRO kısmına bi söyleyecek bi lafım yok. ama Artun Ertürk kısmı tam bi facia bence. diplomatik le bi kaç programını izlediğim Artun sahnede yapmış olduğu hareketlerle ,açık renk dar kot pantalonuyla, ağzında hiç bitmeyen sakızıyla ve neredeyse göbek deliğine kadar açık bodysiyle neredeyse izleyen herkesin sinirlerini altüst etmekte.
    sahnede daha önce izlemeyen varsa klipteki hareket ve triplerini görmeleri yeterli olur bence. bi gitar bu kadar fiziksel olarak efektli çalınmaz arkadaşlar. Allah aşkına o hareketler o el atışlar o sakız çiğneyiş nedir böle. ayrıca konserlerde izleyenler burda yazamıcağım ama Fatih Ürek' e denilen cinsten şeyler söylediği Artun'un da sahneden bu insanlara bıçak çektiğini daha sonra bir yılbaşı kutlamasında herşey güzel giderken Artun'un ağza alınmayacak CİNSEL kutlama sözcüklerinden sonra arbede yaşandığını insanların buna tepki göstermesi sonucu kavga çıktığını da çok sağlam kaynaklardan duymuş bulunmakyadyım.
    bu nedenle Artun un bu projede olması görüntü kirliliği ve insanların sinir olmasına yarayan bi duygudan başka bi şey değil diye düşünüyorum.
     
  11. yanı konusmayım dedım ama.. senınkıde lafmı bırak sahneyı sana yolda bırı yururken fatih ürek muamelesi yapsa ne yapardın acabaa.. haa bişey demem eger basımı gıderım dersen sana diyecek bişey yok..
     
  12. ayrıca demişsinki.. (Artun un bu projede olması görüntü kirliliği ve insanların sinir olmasına yarayan bi duygudan başka bi şey değil diye düşünüyorum).. Bende sana şunu söyleyim Diplomatic nezamandır dinliyorsun tanıyorsun bilmiyorum ama sırf Artuna sinir oldun diye boş konuşuyorsun..
     
  13. 22 kasım da konsermı var gölgede ben mi yanlış biliyorummmm
     
  14. Siz yanlış biliyorsunuz malesef, yok böyle bir şey şimdilik :)
     
  15. hadi yaaa tühhhhhhhh belkiii olurr :D
     
  16. Ümidinizi yitirmeyin, hiç belli olmaz :D
     
  17. Sevgili DRO takipçileri,

    Uzun zamandır beklediğiniz konser haberi nihayet geldi. Artun Ertürk ve Diplomatik Rock Opera, 6 Kasım 2008 Perşembe gecesi If Performance Hall'da, If Performance Hall Tunus Cad. No:14/A'da. Tel:418 95 06
    6 Kasım'da Ankara'da olacak tüm dinleyicilerimizi bekliyoruz.

    Saygılar
     
  18. bakk içimıze doğmuşşşşş iii haber teşekkürler; bir dinliyelim yaaa artıkk
    özledikkkkk çokkk
     

Bu Sayfayı Paylaş