Gökhan Semiz (Grup Vitamin)

'Sanatçı ve Gruplar' forumunda sagittarie tarafından 23 Nisan 2004 tarihinde açılan konu

  1. nerden aklıma geldi bilmiyorum ama çok severdim rahmetliyi.şarkı sözleri çok matraktı.bir dönemde klipleri çok eğlenceli olmaya başlamıştı ama gerekli elemanlar fazla yaşamıyo ne hikmetse...
     
    Nuxdelf bunu beğendi.
  2. Sana katılıyorum.İsmail!!! nerden aklına geldiyse.
     
  3. Bende çok severdim küçükken.Bide adaşım olduğundan ayrı bir sempatim vardı :) Mekanı cennet olsun.
    Trafik kazasındamı ölmüştü o ?
     
  4. öldüğünde çok üzüldüğümü hatırlıyorum.. bende içinde reklamlarla ilgili, krolarla ilgili filan şarkılarının olduğu bir albüm var bi de zeytinyağlı yaprak dolması adlı kasetleri vardı ama arkadaşım yürüttü (uyuz :dan ) bi şarkının sözlerinde şu şekil birşey vardı :
    "ceplerinde malboro çakmak da zippo
    levis'in üstüne ipek giymiş kıro
    ruhu odun, gövde ağaç kafası sunta
    altın semer giyse bile zonta yine zonta"
    ilkokuldaydım bu kasedi ilk dinlediğimde, pek birşey değişmemiş anlaşılan 8O gökhan olmayınca vitamin de olamadı tabi.. mekanı cennet olsun gerçekten..
     
  5. Bende ne alakaysa 4.sınıfta falan bir grup vitamin aşkı başlamıştı. Sürekli dinliyordum, sözleri falan da çok iyidir. Bazı şarkılarında arabeskle dalga geçcez diye fazla arabesk yapıyorlardı o bayıyordu ama İsmail, Dokundur falan çok iyiydi :) Ondan sonra Gökhan öldü çok üzüldüm. Peşine de İstanbul şarkısını onun için söylediler acaip duygulanmıştım. Arasıra bazı kanallarda eski kliplerde çıkıyor (çok nadir) izleyince yine duygulanırım.
    Toprağı bol olsun...
     
  6. "Amman Mualla Gözünü Seveyim"

    aklımızın bir köşesinde kalmış, unutulmaya yelken tutmuş,iyi ki hatırladın...
     
  7. şarkı aralarında ki şiirleri çok güzeldi aklıma gelenlerden biri...
    kov bostancı kov zalım danayı
    yemesin,öldürmesin canım lahanayı
    aklı lahanalarda yaşayacaksa bu yürek
    diyarbekir karpuzu gibi
    çat diye çatlasın,daha iyi
    hastayım ulennn....
     
  8. bugünlerde kendimi hıyar gibi hissediyorum
    hıyar dedim de aklıma geldi
    yeni sevgilinle aran nasıl...
    :D:D:D
     
  9. bana göre vitamin'in tek albümü vitamin adlı ilk albümleridir. (kapağında bebek maması resmi olan). bi kere, bütün grup bu albümde bir aradaydı. diğer albümlerde ayrılıklar falan yaşandı ve bana göre ilk albümlerinin yerini diğer hiçbir albüm tutmadı. ula hamiyet, laz rap, zonta, dokundurabilirsiniz(dokan taş diz!) gibi mükemmel şarkılar vardı o albümde..hala severek dinlerim...gökhan semize de allah rahmet eylesin, diyecek bir şey yok...
     
  10. hatırlattığınız çok iyi oldu bende çok severdim vitamini ozamanlar ilkokuldaydım. yokme yooookme ellere varda bize yokme. diye bağıra bağıra söylediğim aklıma geldi. çok güzel günlerdi. gökhanın mekanı cennet olsun........

    Ooooo çekilin yoldan vahşi batıdan geliyorlar
    amerikanlar eskidi bunlar törkiş kovboylar.......
    klipleride süper komikti.............
     
  11. esprili ve dokunduran sözleri vardı.iyi bir müzisyendi.
    çok üzülmüştüm öldüğünü öğrendiğimde...
     
  12. hala albümlerini atmam acaip severdim nerdeyse bütüm şarkılarını ezbere bilirdim :D zati insan olarakta çok makara adamlardı.allah rahmet eylesin gökhan a ve vitamin e
     
  13. Gokhan Semiz'in Vitaminden once bir metal grubunda vokal yaptigini kimse hatirlamamis.
    Her ne kadar vitaminde yaptigi muzikle tanindiysada bildigim kadariyla o da bir rock tutkunuydu.
     
  14. Vitamin in tüm albümlerini istisnasız severim.. Tüm albümleri de vardı ama bende Aphrael gibi bir arkadaşa verdim. O da 5 albümü yedi. Sonra bayağı bir araştırdım imç de felan ne Uras Müzik kaldı gitmediğim ne başka yer. Sadece son albümlerini buldum. O albümde de vokal olarak Gökhan olmadığı için fazla sarmadı. İstanbul şarkısı güzeldi, zaten o da Zeytinyağlı Yaprak Dolması albümünde vardı. Bir de Zeytinyağlı Yaprak Dolması albümünde Pentagramla çalışmışlardı. Şarkının ismini hatırlamıyordum ama güzel bir şarkıyı da birlikte gebertmişlerdi :)
    İlk Vitamin kadrosu gerçekten iyiydi ama orda biraz daha eğlecelik bir çalışma söz konusuydu. Benim en çok beğendiğim üçüncü albümleriydi. Tam hatırlamadım ismini yine hatta en çokda a yüzünün 5. şarkısını severdim :)
    Boğazda bir trafik kazası geçirip aramızdan ayrılan bu çok sevdiğim kişiyi tekrar hatırlattığı için sagittarie ye de teşekkür ederim. Tek üzüntüm tanışamamış olmaktı.
    Bu arada bir kız arkadaşıma da Vitamin in ilk cd sini almıştım, pek sağlıklı bir ilişki olmadı tabi.
     
  15. göken semiz yaptığı müzik her ne kadar pek rock sınırları içinde yer almasada kendisi sağlam bir rock dinleyeniydi. ölümünden önce yaptığı solo albümde zaten bunun esintilerini hissettirmiş. tabi grup vitaminle olan çalışmalarıde benim için gayet güzeldi.
    esmer atı atladı silikonları patladı
    esmer gelin giderken olay medyada patladı. üfürükten teyyare slm söyle o yare
    yarin dişi ağırmış var bildiğim bir çare

    gibi şarkı sözleri. hala aklıma geldikçe gülüyor ve her bira içtiğimde onun için bir yudum içiyorum.
     
  16. çocukluğumuz onlarla geçti nasıl unutabiliriz ki. öldüğünü duyduğumda çok üzülmüştüm. küçüktüm de baya o zamanlar. şöyle hayal meyal hatırlıyorum. bi de "Amman Mualla Gözünü Seveyim"i iyi hatırlıyorum :)
     
  17. eğer ki yasa dışı müzik paylaşımına girmezse grubun mp3leri olan adresleri bilen arkadasların vermesi mümkün mü?
     
  18. halen mp3lerini tamamlamaya çalıştığım grup enson istanbul,zeytinyağlı yaprak sarması, ayrıca; genç olamanın ne demek olduğunu biliyoruz şarkıları bulunan albümüne sahip oldum hala zevkle dinlerim... ayrıca konserlerinede gitmiştim gençken de gökhanda vardı mükemmeldi o zamanlar yani...
     
  19. Yolunu kaybetti teksas yerine gitti mısır çarşısına. - Amerikanlar eskidi bunlar Türkiş kovboylar :) küçükken çok seviyordum. Mekanı cennet olsun.
     
  20. sözleri matraktı o zaman kafamız (yaş küçüktü) bir tek sözlere eriyordu. şimdi eski kasetleri dinliyorum da müzikal yapı da çok sağlam.
    pentagramın elemanlar çalıyor bazen, hatta gürol ağırbaş falan çalıyor. komik yani geri vokallerde erhan güleryüz falan var, daha ne isimler vardı da unuttum.
     

Bu Sayfayı Paylaş