cikilan

biraz oldu - YouTube

Laptop ta görüntü gelmiyor, ya benim laptopta bi sorun var ya da videonun formatında, umarım beyenirsiniz, bunun üzerine gidicem, umarım diyer videolarda daha iyilerini yapabilirim. İzlediğiniz için teşekkür ederim.

cikilan, 27 Mayıs 2016
Kullanılan Ekipman:
Gitar: Vigier excalibur white indus
Kullanılan Ekipman: ada mp1( axe fx in içindeki cab bloğunu mp1 in sonuna koydum, sanırım iyi bir sound çıktı, şimdilik memnunum), axe fx ultra, sonar 8, ezdrummer 2)
    • forbidden_city
      Daha güzel bir ton olsa şahane olurmuş :D Ellerinize sağlık, biraz değil olmuş işte :D
    • cikilan
      Her kayıtta farklı cabin similasyonları deniyorum, birgün olacak inşallah...
    • oldiesngoldies
      Sinyal yolunda booster pedali var mi hocam?
    • cikilan
      Selam Oldiesngoldies , hayır, booster kullanmadım, mp1 in drive ı yeterli geliyor. 0-12 arasında 8 deydi samırım.
    • oldiesngoldies
      Eyvallah hocam, ton bence güzel geliyor kulaga. Elinize saglik @cikilan
    • cikilan
      Beğenin için teşekkürler @oldiesngoldies
    • barrios
      Ahanda benim gitarımdan. Aynısının tıpkısı:) Shred çaldıkça çalası geliyor adamın bu gitarda:) Emprovizde çok güzel yerler var, akor dizisini de çok beğendim. Elinize sağlık.
      MP1 effects loop üzerinde anladığım kadarıyla, ama aslında Axe gibi bir cihazda bu çok kullanışlı değil, sinyal tekrar analoga dönüp sonra yeniden işleniyor vs... Axe'in kendi preamp soundları da aslında aşağı kalmaz bu tondan.
      Bu arada, bizim duyduğumuz ton nereden geliyor ? Bu sizin bilgisayara yaptığınız kayıt değil herhalde, laptop mikrofonunun aldığı ses gibi anlıyorum ?
      J-P bunu beğendi.
    • cikilan
      Sonar 8 ve m-audio fast track 2 kullandım, görüntü s3 den, gerisi bildiğin sonar
    • tuff
      Abi bu sefer çok daha iyi olmuş:) daha öncede dediğim gibi tekniğin çok iyi. Eline sağlık.
    • Puanlama:
      5/5,
      gurkanisevic
      Herşey süper elinize sağlık...perdeler olmasa Türk olduğuna inanmazdım hatta :)
    Gösterilecek yorum yok.
  • Kategori:
    Amatör Çalışmalarınız
    Yükleyen:
    cikilan
    Tarih:
    27 Mayıs 2016
    Gösterim Sayısı:
    580
    Yorum Sayısı:
    15