Death

DEVIAN - Scarred (OFFICIAL VIDEO) kirik headstocklar...

DEVIAN - Scarred. Taken from the album "Ninewinged Serpent". Century Media Records 2008.

Death, 1 Eylül 2012
    • Death
      abi kimse kızıp gücenmesin flood gibi video paylaşıyor diye. çok bilinmiyor bu adamlar ondan paylaşiyim dedim. kültürümüz artsın diye.

      şimdi ilk eleştiri benden. bunların maddi durumu galiba felaket kötü. gitaristlerini tanıyorum okadar kötü değil fakat nolduysa bilemedim gitti. bass headstock kırık bantlamışlar sallanıyor papağan gibi... gitarlardan birinin headstock uçmuş. anlamadım daha fazla varsa böle açıklar gösterin sizde bende biliym gözüme takılan bukada.r
    • Hardernative
      gaza gelip zillere headstock ile vuran tipler sanırım. vardı benim de böyle bir arkadaşım, headstockı çizmişti :)
    • VanHalen
      Çaldıkları zaten headstocksız gitarlar galiba. http://en.wikipedia.org/wiki/Steinberger bir tanesine kırık headstock bandla yapıştırmışlar ya da headstock yapmışlar onu bandla yapıştırmışlar.Diğerine de sapın bittiği yere metal bir çubuk eklemişler sanki headstock kırmışta trussrod ucu çıkmış havası....

      Amaç frankenstein-zombie gitar havası vermek işte... Belki de harbi kırık gitar videoda unplugged takılıyorlar.Atraksiyon olmuş falan filan...
    • Alshain
      Kilitten sonra kırılırsa hiç bir şey olmaz, rod çük gibi dışarda çalabilirsiniz :) ancak bir daha akort etmeyi unutun :D
    • Death
      ya orası öylede headstocksız diye bende ilk düşündüm fakat dikkkatlice izleyince arkada sapın yarısının çıkık olduğunu gördüm kırık bir tahta var orada yani anlıyacağın. 1. i bantla yapıştırılmış. 2. kırılmış . belki 3. de headstocksuz gitar koymuşlardır headstocksız sansınlar ötekileri örf pas etsin diye:) ama 2 sinden eminim
    • antbalci
      hedtsok medstok bi yana da tank gibi müzik yapıyo agalar.
    • Death
      tank gibi olur canım orası kesin.solisti tanıyamadınız galiba :).

      bkz. marduk... bkz legion.
    • Death
      davulda öyle mardukdan.
    Gösterilecek yorum yok.
  • Kategori:
    Diğer Medyalar
    Yükleyen:
    Death
    Tarih:
    1 Eylül 2012
    Gösterim Sayısı:
    424
    Yorum Sayısı:
    8