A

Rondo Alla Turca Alper Bekat Guitar Cover

  • Alper Bekat
Hazırlayan:Alper Bekat ([email protected] , [email protected])
Düzenleme ve Kayıt:Kerem Bekat
Ekipmanlar:t.c. electronic nova system, boss st-2 power stack, ltd mh-250,Vox celestion 30 watt vintage
Kayıt Ekipmanları:M-audio fast track usb ses kartı,M-audio keyrig 49,carol mikrofon
Programlar: Cubase 5.0, Youcam,Windows movie maker
Special thanks: Kerem Bekat
TON: Cm yavaşsın bişey yaptığınımı sanıyorsun önce havayı bırakda parmaklarını gelişdir alper turka
 
Bence güzel olmuş, eline bendine tremolona sağlık hehe.

''Her ne şekilde olursa olsun, ortaya çıkan çalışma iyidir kötüdür bu ayrı bir nokta ama 'ÜRETEN ADAM', boş konuşan ve geyikten başka hiçbir şey üretmeyen adamdan milyon defa daha iyidir.''

her hakkı mahfuzdur, gopirayt by Hakanzito :p
 
A
tonun kötü olmasının nedeni mikrofonumdandır.ucuz bir mikrofonum var elimizde sadece bu olduğu için yetinmeyi bilmek gerekir bazen beğenilerinize teşekkür ederim.
 
vedat06 ne içtiysen bana da ver ben de senin gibi otobot a bağlamak istiyorum yahu. bütün videolara yorum yapmişsin bir de ton yazip. elinde klasik gitarla şarkının tonunu bulabilmenin marifet olduğunu falan mı sanıyorsun ? insanlari karalamadan evvel bir videonu paylaş ta görelim analar ne yiğitler doğuruyormuş.. troll seni.
 
Vedat 06'nın daha öncede bir hayli saçmaladığını görmüşlüğüm var, hiç yadırgamadım.

Genel olarak hiç fena bir çaba değil. Ama 1:09 civarındaki modülasyonda gelen hızlı pasajın icrası yeterli değil; tahminim çalan arkadaş da bunun farkındadır. Bu kısım parçanın en zor yeri, birazcık daha uğraşmak lazım. Onun dışında bazı ufak tefek şeyler var, ama bunlar pek çok gitaristte olan sorunlar zaten. Bir tanesi, bazı bendli-vibratolu notaların komada kalması. 0:20 ve 0:22'deki notalar mesela. O notalardaki entonasyon gerçekten kötü. Sanırım bizim bu coğrafyada kulağımız komalı seslere çok yatkın olduğu için pek yadırgamıyoruz, ama aslında bu sesleri bir Mozart parçasında duymak pek iyi bir etki bırakmıyor.

Bir de, sürekli olarak distortion ile elektro gitar çalan arkadaşların palm mute tekniği ile çok fazla pasaj çaldığını görüyorum. Palm mute bir etki-tını meselesidir, ama arkadaşlar bunu temiz çalmayı sağlayan bir araç olarak da kullanıyorlar. Bu iyi bir alışkanlık değil, temiz tonla veya akustik gitar ile çalmaya kalktığınız zaman başınıza dert olur. Bu nedenle sağ elin kenarı ile "mute" yapmak ve boştaki telleri tutmak ("damp") ayrı şeyler olarak düşünülmeli. Palm mute yapmaksızın da tertemiz çalabilmek gerekir pasajları, palm mute sadece bir tercih meselesi olmalı, zorunluluk değil.
 

Medya bilgisi

Kategori
Performansını Göster!
Ekleyen
Alper Bekat
Eklendiği tarih
Görüntülenme
1,798
Yorum sayısı
8
Puanlama
0.00 yız 0 puanlama

Bu medyayı paylaş

Geri
Üst