Ezo
Son Hareket:
4 Ağustos 2016
Katılım:
1 Kasım 2014
Mesaj:
204
Alınan Beğeniler:
142
Ödül Puanları:
1,506
Cinsiyet:
Erkek
Şehir:
Istanbul
Meslek:
Pavement Engineer with MBA

Bu Sayfayı Paylaş

Ezo

Erkek, Şehir: Istanbul

MIM Strat köprüsüne uyacak saddle seti arıyorum.. 4 Mart 2015

Ezo üyesinin son etkinliği:
4 Ağustos 2016
    1. Ezo
      Ezo
      MIM Strat köprüsüne uyacak saddle seti arıyorum..
    2. Ezo
      Ezo
      Lanet olsun bendeki bu gitar alma hastalığına..
      1. hackeiommi ve JasonVaiSatriani bunu beğendi.
      2. Önceki yorumları görüntüle...
      3. heitorvillalobos
        7 Şubat 2015
      4. Ezo
        Ezo
        Ağalar Beyler.. Istanbul ne taraftır bir gösteriverseniz...
        Gösssterelim Anam..
        7 Şubat 2015
      5. hackeiommi
        hackeiommi
        ABi Framuss strat vaaar. Odunu gurumuuuş, donu oturmuuuuş, bir şaşteyn, bir rezonans, rahmetli Azer Bülbül kibin titriyi gitar :D
        8 Şubat 2015
    3. Ezo
      Ezo
      24 saatlik elektrik kesintisi nihayet sonlandı.. Saat 02:30
    4. Buried
      Buried
      Profil resminizi ne zaman görsem yarılıyorum :D
    5. Ezo
      Ezo
      Heyecanla Balta hikayesini takip ediyoruz. Kurtlar Vadisi Balta oldu artık.
    6. Ezo
      Ezo
      Artık biri bana duuuurr desin... Hatta çüşşşşş desin.. 10 oldu..
      1. taratur ve Can Temtek bunu beğendi.
      2. Can Temtek
        Can Temtek
        Darısı başıma :)
        29 Aralık 2014
      3. taratur
        taratur
        4 elektro gitar 2 elektro klasik, 2 elektro akustik ile hemen yakınınızdayım hocam her an yakalayabilirim valla sizi :)
        29 Aralık 2014
    7. tarrega
      tarrega
      11 Gitar toplamda 25 30 arası değişik enstrüman Ben hastalığı da geçmişim :)
    8. Ezo
      Ezo
      Altıncı Gitarımı da aldım.. Galiba hastayım ben..
      1. patlakkulak, taratur ve utku13 bunu beğendi.
      2. forbidden_city
        forbidden_city
        Aboov. 3 tane gitarım var 4. yu de alırsam yuh artık diyordum, o zaman hiç şey yapmayayım ya ben.
        4 Aralık 2014
      3. taratur
        taratur
        4 gitar hazırda elektro gitar olarak + 2 elektro klasik + 1 elektro akustik birde akustik gitar var ve ben hala gitar bakınıyorum bu hastalıksa hepimiz hastayız valla :)
        5 Aralık 2014
    9. Ezo
      Ezo
      Yahu ne iş.. Telelere kıran mı girdi.. Olanlarında hepsi Custom mu yani...
  • Yükleniyor...
  • Yükleniyor...
  • Hakkında

    Cinsiyet:
    Erkek
    Şehir:
    Istanbul
    Meslek:
    Pavement Engineer with MBA
    Hobileriniz:
    Fotograf, Hi-End Müzik Sistemleri, Airsoft, HAM Radio, Gitar
    Kullandığınız Ekipman:
    Gibson les paul traditional II, Ibanez AFS75T Artcore, SX SST57 (Modded), Jay Turser JT220
    Carvin V3 Head Amplifier, Laney GS212IE Kabin, Zoom G5 Prosesör
    Sevdiğiniz sanatçılar, gruplar:
    Garry Moore..
    Bu üyeliği oğlum adına açtım ama gitar işine fazla sardırınca benim üstüme kaldı.. Ne güzel.. Dertsiz başıma yeni bir Hobi daha..

    İmza

    Gibson LP Trad. Pro II '60s, Ibanez RG2570EVSL, Ibanez AFS75T Jazz, Blade Texas Std. Pro, Fender Squier Std Tele (Tex. Spec. Mod), SX SST57 (Tex. Spec. Mod), SX SST62 LPB (Tex-Mex mod), SX Alder (Classic 50's Mod), Fender Squier Strat CAR 94 Kore, Ibanez RG470JB (V7-V8-IBZ RGS Mod)
    Carvin V3 Head Amp + Marshall 1960A Cab - AlenGeere WattKiller 100 - Blackstar Ht1RH Head + HT112 Cab- Zoom G5 Proc.
  • Yükleniyor...