Arama sonuçları

  1. Hangi elektro gitarı alsam? Yeni başlayanlar için tavsiye başlığı

    selam arkadaşlar amerikadan gitar alıcam karar verdim sayılır fender road worn 50's telecaster düşünüyorum tarz olarak blues,rock'n roll ve hard rock sizce nasıl olur yardımlarınızı bekliyorum arkadaşlar...
  2. Peavey Classic 30 Head/Classic 30 Combo

    Combo olarak Türkiye'den almaya karar verdim fakat line 6 spider valve 112 kafamı karıştırdı ikisi arasında kaldım :S
  3. Peavey Classic 30 Head/Classic 30 Combo

    garaj gibi müsait bi yerde çalıcam 30 watt tüplü amfi yeter tarz olarak en sert hardrock olur zaten getirteceğim gitar fender tele genelde blues, rock'n roll pedalda ts9 dd-7 535q düşünüyorum amfi için şuan classic 30 var kafamda ama emin değilim :D
  4. Peavey Classic 30 Head/Classic 30 Combo

    arkadaşlarıyla gidip dönecek yanından birisiyle geçirtir dediğin gibi bunun yanında analog pedal, speaker, askı getirse sorun çıkartırlarmı ayrıca classic 30 head nasıl bi amfidir ben kullanmadım daha önce fx loop çıkışı ve foot swicth çıkışı yok sanırım önerebilceğin başka modeller varmı...
  5. Peavey Classic 30 Head/Classic 30 Combo

    hocam cevabın için çok teşekkür ederim fakat ben gitarda aldıracam arkadaşıma 1 tane müzik enstürmanı hakkımız varsa amfiyi getirtemeyecekmiyim:(
  6. Peavey Classic 30 Head/Classic 30 Combo

    Arkadaşlar bu yaz amerikadan bir arkadaşıma amfi getirteceğim Peavey classic 30 fakat head mi yoksa combo olarakmı alsam emin değilim yardımcı olurmusunuz ikisinin birbirinden avantajları ve dezavantajları nelerdir hangisini almalıyım?
Üst
AdBlock Tespit Edildi

Lütfen devam etmeden önce adblock/reklam engelleyici uygulamanızı devre dışı bırakın.

Sitemizin yazılım/donanım/servis sağlayıcı giderleri reklam gösterimleri ile karşılanmaktadır.

AdBlock'u devre dışı bıraktım    Hayır teşekkürler