Arama sonuçları

  1. Gitar Boyama - Desen - Resim - Sticker Yapıştırma Üzerine

    Gitari ''pickguard"li olan arkadaslara bir onerim var.Zamaninda kendim yaptim ama simdi bulamiyorum resimleri... Bir yerlerden seffaf pickguard satin alabilir veya kestirebilirsiniz.Daha sonra uygulamak istediginiz grafik,desen,sekil vs'yi pickguardin altina ozenli bir sekilde...
  2. Alışveriş Yaptığınız Kişiler Hakkında Yorumlarınız

    Endoplazmik_Retikulum'dan Sansamp Tri A.C. aldım,dediği gibi sorunsuz temiz bir alet çıktı,güvenebilirsiniz kendisine,tekrardan da hayırlı olsun ikimiz için de :)
  3. Alışveriş Yaptığınız Kişiler Hakkında Yorumlarınız

    Güzel,temiz alışverişti :)
  4. Alışveriş Yaptığınız Kişiler Hakkında Yorumlarınız

    Aynı şekilde wild_child(kağan) da verdiği sözü tuttu ve dediği zamandan bile önce aldı gitarı...kesinlikle tamamen güvenilir biri,ne ödemede,ne de herhangi bişey de sorun çıkardı...tekrardan hayırlı olsun abi..
  5. Alışveriş Yaptığınız Kişiler Hakkında Yorumlarınız

    Abi gün gelir gene alışverişimiz olur bakarsın birbirimize işimiz düşer yani bir şekilde halledilir ilerde artık...Zaten kötü niyetli olmadığını biliyorum,sağol...
  6. Alışveriş Yaptığınız Kişiler Hakkında Yorumlarınız

    Yollamanı istememe falan değil Erdem abi...Su sıralar 5 ytl önemsiz bir rakam değil benim için çünkü çok fazla masrafım var bu aralar...3-5'in hesabını yapmayı sevmiyorum dediğim alışverişin bitişinden sonraydı...Artık olan olmuştu yani bir kere canı sıkıldıktan sonra insanın ordaki 5 ytl'yi çok...
  7. Kendi Tasarımlarımız

    Abi şekil acayip şekilde kötü...Başka şeyler andırıyor...Evlerden ırak :D
  8. Cort Turkish Edition

    Gitar çok hoş duruyor bence,tabi o ay-yıldız daha farklı şekilde işlenebilirdi gitara ama o ayrı mesele... Bence burda önemli olan gitarın tipi vs değil böyle bir olayın gerçekleşmesidir...Gerçekten bu projenin hayata geçmesini sağlayan arkadaşları tebrik ediyorum...Normalde Cort...
  9. Alışveriş Yaptığınız Kişiler Hakkında Yorumlarınız

    scalloped nickli Erdem abiden Gt8 çantası aldım.Konuşmamıza göre 35 ytl ödeyecektim ve kargo parasını kendisi karşılayacaktı.Bu şekilde anlaşmıştık kesin olarak.35 ytl'yi posta havalesiyle gönderdim.Ertesi gün parayı aldığına dair bana haber verdi...Aynı gün telefonda görüştük,kargoyu verdiğini...
  10. Alışveriş Yaptığınız Kişiler Hakkında Yorumlarınız

    Gunslinger nickli arkadaşla pedal takası yaptık,çok teşekkürler kendisine...
  11. Ibanez RG2550

    Telleri alçatmak istiyorsan tremolonun iki yanında kücük alyan girişleri vardır...onları saat yönünde çevirdikçe alçalır telllerin,saat yönü tersine ise yükselir...alt kısımda tremolo kolu girişi tarafındaki ince telleri,digeri de kalın telleri ayarlar...bu şekilde ayarlayabilirsin tel...
  12. Alışveriş Yaptığınız Kişiler Hakkında Yorumlarınız

    Vileshome nickli Burak Abi sağolsun hayrına Washburn manyetik yolladı...çok çok teşekkür ederim abi umarım yolladığın Washburn sana Emg,Dimarzio ya da Duncan olarak geri döner :D
  13. Alışveriş Yaptığınız Kişiler Hakkında Yorumlarınız

    alisami nickli arkadaştan boss gt8 aldım...güzel bir alışveriş oldu :)güvenebilirsiniz kendisine...
  14. Gibson-Epiphone Flying-V

    oo Laylaylom'un sahibi olan adam(Serter Bağcan mı neydi hatırlamıyorum adını) bile Jackson'ı(Ceksın) CAKSON diye okuyor....doğal şeyler bunlar :D
  15. Alışveriş Yaptığınız Kişiler Hakkında Yorumlarınız

    Saol Cenk teşekkür ederim ben de memnun kaldım alışverişten :)
  16. Boss GT-6

    yaw o dosya syx dosyasıdır muhtemelen...açmak için gt6 editor tarzı bir program yüklemen lazım..yani gt8 için olanı gt8 editor diye geçiyor ama gt6 için olanın adını tam bilmiyorum bir araştırayım yazarım buraya
  17. Alışveriş Yaptığınız Kişiler Hakkında Yorumlarınız

    barrios nickli arkadaşa amfimi sattım... nihoho nickli arkadaşa da dimarzio manyetik seti sattım... ikisine de teşekkürler,güle güle kullansınlar...
  18. Akromegali (alternatif - grunge) İstanbul

    Barış,zaten ezelden beri takdir etmişimdir senin bu kayıt olaylarını :) şimdi vokali de bi benimsedim..çalışmalar hoşş..tam gaz devam abi..Nirvana cover'ı hakkaten iyi...Hey gidinin Barış'ı hey..soğuk kış günlerinin squier satıcısı evli barklı adam oldun çıktın :) ailecek severek izliyoruz abi :)
  19. ibanez rg550/rg570

    Esasında Rg570 ve 550 arasında pickguard farkından başka birşey yokmuş gibi görünüyor ama pickguard deyip geçmemek lazım çünkü pickguardın altındaki boşluk sese daha farklı bir karakteristik kazandırıyor.Yani 570 ve 550in tek farkı görüntü değil,pickguardın sese olan etkisi.Ayrıca 550nin maple...
  20. Alışveriş Yaptığınız Kişiler Hakkında Yorumlarınız

    salih abi sen naaptın yaa :( iyide biz seninle pazar akşamı konuştuk zaten en geç 1 hafta süre ver dedim bana.Ve bugün perşembe.Amcamların almanyadan geldiğini de biliyorsun telefon da ondaydı zaten benim..Telefonunu neden açmayayım zaten.Ayrıca 0212li bir numara aramıs beni sonradan baktım...
Üst
AdBlock Tespit Edildi

Lütfen devam etmeden önce adblock/reklam engelleyici uygulamanızı devre dışı bırakın.

Sitemizin yazılım/donanım/servis sağlayıcı giderleri reklam gösterimleri ile karşılanmaktadır.

AdBlock'u devre dışı bıraktım    Hayır teşekkürler