Arama sonuçları

  1. Thomann'dan Alışveriş

    zaten böyle bir sey vardı dostum
  2. Sweetwater dan alış veriş yapmak mümkün mü?

    ben sadece fender ve squierın ürünlerini baktım türkiye ye gönderiliyor sanırım çünkü gönderilen yerlerde türkiye yi de bulmak mümkün ama gümrükte bir sıkıntı çıkıp çağırırlar mı ya da gümrükte takılır mı bilmiyorum
  3. Sweetwater dan alış veriş yapmak mümkün mü?

    anladım teşekkür ederim
  4. Sweetwater dan alış veriş yapmak mümkün mü?

    yani ötv + bir de ürün fiyatı kadar vergi mi alıyor
  5. Sweetwater dan alış veriş yapmak mümkün mü?

    Bu konuyo çok uzun zamandır düşünüyorum sadece merakımdan soruyorum sweetwater ürünleri türkiye'ye gönderiyor mu peki gönderiyorsa hangi markaları gonderir örnegin thomannın zuhal müzikle anlaşmasından dolayı fender gönderemiyor sweetwater da böyle bir şey var mı?
  6. Thomann'dan Alışveriş

    ibanez btb 670 başlangıç için ağır kaçmaz mı
  7. Thomann'dan Alışveriş

    bu fiyata ötv dahil mi acaba arkadaşlar
  8. Bas gitarı alıcam

    hala karar veremiyorum squier p bası denedim rahat ve sade fakat çok sade geldiğinden sterlingi düşündüm sterlingin sanırım işlemeleri kötü olduğunu duydum ne alacağıma karar veremiyorum
  9. bas gitar amfi önerisi

    Ankaraya temiz bir tane gonderebilir misin
  10. Thomann'dan Alışveriş

    bu gitarı sipariş etmekistiyorum bütün masraflarla kaç para öderim sizce (ötv ve kdv dahil)
  11. bas gitar amfi önerisi

    2. eli gitarı uzun zaman kullanmak istediğimden yazıyorum yaklaşık 5 yıl kadar kullanmak istiyorum para biriktirip thomann dan sterling sub 4 bas almayı düşünüyorum
  12. Thomann'dan Alışveriş

    Hangi markalardan alabilirim @SorunluNewbie
  13. Thomann'dan Alışveriş

    Arkadaşlar daha önce hiç burdan alış veriş yapmadım gitar olarak bunu almak istiyorum masraflarla beraber ne kadar tutar bu gitarı americadan ankaraya nasıl sipariş ederim yardımcı olursanız çok mutlu olurum
  14. bas gitar amfi önerisi

    2. el çok güvenemiyorum temiz bir p bas ya da cort gb74 2 el bulabilirsem alıcam
  15. bas gitar amfi önerisi

    herkes line6 alamamı öneriyo amfiyi büyük ihtimal öyle alıcam ama gitar hala emin olamadım 1. mi alsam 2. el mi
  16. bas gitar amfi önerisi

    cort gb54p sizce nasıl
  17. Alınık jay turser precisions bas aranıyor

    bas gitara yeni başlayacağım bunun için jay turser precisions bas gitarını seçtim satmak isteyenler bana ulaşabilir
  18. Bas gitarı alıcam

    jay turser precisionsın manyetik ve tellerde bir sorun ( cızırtı küflenme tel sayısında eksiklik vs.) yoksa almak isterim @anarko gitarist
  19. Bas gitarı alıcam

    @Bandidas baktım hocam gitar jazz kasaya sahip olduğu için jazz mı elektro anlayamadım ama sesi daha çok elektro gibi benim kararım ibanez gsr 200 den yana sapı rahat ve sevdiğim müzikleri yapmak için uygun aktif olması hem bir avantaj hem de bir dezavantaj
Üst
AdBlock Tespit Edildi

Lütfen devam etmeden önce adblock/reklam engelleyici uygulamanızı devre dışı bırakın.

Sitemizin yazılım/donanım/servis sağlayıcı giderleri reklam gösterimleri ile karşılanmaktadır.

AdBlock'u devre dışı bıraktım    Hayır teşekkürler