Arama sonuçları

  1. peavey revalver mk iii ile kayıt almak

    arkadaşlar kayıtlarım için revalver mk iii kullanmak niyetindeyim. bu programı kullanarak nasıl kayıt alabilirim? yani fl studio, reaper vb. programlarla bu programdan elde ettiğim gitar soundunu nasıl kaydedebilirim? yardımlarınızı bekliyorum, şimdiden teşekkürler.. :)
  2. cakewalk rapture ve cakewalk studio instruments hakkında...

    merhaba arkadaşlar fl studio ve ez drummer kullanarak yazdığım davullar üzerine bas gitar yazmak için cakewalk studio instruments diye bi paket indirdim ve bas gitar simülasyonunu beğendim. fakat bunu bir vst gibi kullanabilmek, yani fl studio içinde piano roll dan notalarına göre yazar gibi...
  3. GHS fast fret ve dunlop ultraglide tel temizleyici hakkında

    arkadaşlar merhaba bu ürünlerden kullananınız var mı, artıları eksileri nelerdir? jim dunlop ultraglide teller üzerindeki korozyonu, kararmaları başarılı bir şekilde önlüyor mu? ghs fast fret tam olarak nedir arkadaşlar?ben tellere sürülüyo diye bilirdim, mağazada bi stand görevlisi...
  4. bridge ve vidalar üzerindeki oksitlenmeler

    arkadaşlar merhaba el terlemesinden dolayı bridge (daha bunun örneğiyle pek karşılaşmadım ama, olmayacağı anlamına gelmez sanırım) ve switch in kenarlarındaki vidalar üzerindeki küçük oksitlenmeleri temizlemek için yapılabilecek herhangi birşey var mıdır?ya da kullanılabilecek herhangi bir...
  5. nokta şeklindeki inlaylerin sökülmesi

    arkadaşlar, benim gitarımda bu nokta inlaylerden var ve görüntü olarak pek hoş değiller. bunları sökmek ve inlaysiz bir klavye yapmak için yapabileceğim birşeyler var mı? şimdiden teşekkürler..
  6. 7 telli gitarda fret değişimi ???

    arkadaşlar 7 telli gitarımın perdelerini değiştirmek istiyorum. piyasada satılan jim dunlop fretleri 7 tellilerle uyumlu mudur? yoksa klavyenin genişliğine uyması için kesilmemiş fret bulmam mı gerekecek? bunu yapabilecek bir usta da önerebilirsiniz..şimdiden teşekkürler..
  7. neck-thru vs. bolt on farkları, karşılaştırılması

    neck-thru vs. bolt on farkları, karşılaştırılması
Üst
AdBlock Tespit Edildi

Lütfen devam etmeden önce adblock/reklam engelleyici uygulamanızı devre dışı bırakın.

Sitemizin yazılım/donanım/servis sağlayıcı giderleri reklam gösterimleri ile karşılanmaktadır.

AdBlock'u devre dışı bıraktım    Hayır teşekkürler