Arama sonuçları

  1. Gemide

    filmi izlerken öldüm yaa...çok komik bir filşm.harika ve harcanan filmlerden.izlemeyenlere öneririm.izlediğim en iyi türk filmlerinden biri.
  2. Karanlıklar ülkesi:Underworld

    bu tarz filmler sadece sinema salonlarında çekiliyor.ben ilk seansa girmiştim.zaten salondan çıktığımda yok ama-bütün filmleri izlerim-karanlık olmasına rağmen iyi bir film.ben vampirleri severim zaten.ama televizyonda izlemem bu filmi.
  3. yazı tura

    aynı ön yargı bande de var aslında.çünkü çoğunluğun gittiği film kesin çok basit ve popüler bir filmdir.avrupa film festivalindeki filmlere gittim ve bir ara yaratarak yazı tura ya gittim.sinemasal özellikler olarak hiç fark yoktu.hatta yazı tura bazı filmlerden çok daha iyiydi.ama reklam...
  4. yazı tura

    kamera açıları oldukça iyi.filmin ilk bölümü oldukça iyi.toplumsal baskının insanı nelere süreklediğini gösteriyor.ikinci bölümde ise biraz daha somut yanlışlıklar var.zaman zaman insanın tüğleri diken diken oluyor.izlenilebilir bir film.ama türkiyede insanlar komedi filmlerinden başka filmden...
  5. Marxizm Üzerine...

    ben marksisizm üzerine yeterince kitap okudum.ama şunu gördüm.insanlar hiçbir zaman eşit olmadılar.her zaman yöneten ve yönetilen oldu.böyle bir sistemde de eşitlikten söz etmek hayalperestlik olur.iktidar kavramı eşitliğin oluşmasını engeller.ilkel komünal toplum dediğin toplumda bile yöneten...
  6. Marxizm Üzerine...

    ben kominizmden yola çıkarak değil karl marks ve engels in kitaplarını okuyarak bu kanıya vardım.eşit haklara ulaşmak sence olası mı? bence oda olamaz.çünkü eşit hakkın oluşması için iktidarın olmaması gerekir.eşit haklar nedir.diploması olanla olmayanın eşit yaşam tarzını sürdürüp aynı para...
  7. Marxizm Üzerine...

    yazdıklarımdan sadece bunu anladın yani.şunu unutma insanlar hiçbir zaman eşit olmadılar ve olmayacaklar.
  8. Marxizm Üzerine...

    marksistler eşitliği yani bütün insanların eşit olduğunu savunmuştur.oysa bunun hiçbir zaman gerçekleşmeyeceği ortada.ayrıca marksistlerin benimsediği diyalektik düşünceye göre her zıtlık birbiriyle iletişim içerisindedir ve biri olmadan diğeri olmaz der.bu özellik her ne kadar dopğru gibi...
  9. Klasik Kitaplar

    oğuz atay ın eylembilim kitabı harikulade bir kitap.
  10. Fotoğrafcılık

    neden fotoğraf makineleri bu kadar pahalı?iyi bir makine almak istiyorum ama 1000 dolardan aşağı makine yok.ama bende öğrenci işi ikinci el bir makine alacağım.300 milyona buldum bir tane.burslar gelsin alıcam makinemi atıcam kendimi sokaklara.artık ben otu boku çekerim.şu sıralar fotoğraf...
  11. Sevdiğiniz Şairler

    bütün duygusal takılan şairleri yazmışsın.metaforun şahı olarak bilinen metin eloğlu nu okuyunda şiiri anlayın.özdemir asaf,hayyam şiir sayılabilir heralde,nietzsche nin bütün şiirleri d,ye şiir kitabı çıkmış onuda okuyun.tabii düşünmeyi ve düşünen insanları seviyorsanız.
  12. Tv ve Sinema

    dün akşamda siyah giyen adamlar vardı.ne oldu televizyona yaa?ne bu sinema çılgınlığı?ama güzel bu işler.gerçi diziler başlayınca trt2 den başka hiçbir yerde film izleyemeyeceğiz ama şimdinin tadını çıkaralım.
  13. sekreter

    quote="Atalay"]Çok güzel olmayan kadın öne çıkıp beğenilmek için herşeyi yapar... Anlayana :) bence güzel olmayan kadın utangaç ve tedirgin olur.sanki heran biri ona sen çirkinsin diyecek diye korkar gibi durur.ve o kadınlar her zaman yolun kenarından yürüyen kadınlardır.ayrıca zaten...
  14. Tv ve Sinema

    trt2 bu akşam 20:30 da inci küpeli kız ı verecek.izlemeyenlere şiddetle öneririm.bu nebe şiddetle falan önermiyorum sadece öneriyorum hemde şiddetsiz :P
  15. sekreter

    filmin güzelliğide hatunun playboy kızı gibi olmayaşı.zaten bu tür filmlerde hep genelde beğenilmeyen hatunlar oynatılır.hatta bu tür filmler yüzünden benim böyle kadınlara ilgim arttı!
  16. Tv ve Sinema

    oceans eleven çokta iyi bir film değil.hollywod filmlerini sevenler için güzel gelebilir ama ben pek beğenmedim.yani izlenmesede çok fazla birşey kaçırılmış sayılmaz.
  17. Kaplumbağa Terbiyecisi - Osman Hamdi

    bu resimin satılacağı kesin.zaten bu tartışılmıyor.o resim üzerindeki tartışma konusu resimin değeri.bazı uzmanlar fiyatını yüksek buluyorki 1 trilyon civarında bir arttırma fiyatı varmış.bazılarıda fiyatının ucuz olduğunu belitiyor.resimin herhangi bir sanatsal değerinin olmadığını bile...
  18. Tv ve Sinema

    trt2 nin verdiği filmler hepsinden daha iyi ve kaliteli.yazdığın ve kaliteli dediğin filmlerin hepsi popüler filmler.oysa trt2 sanatsal filmleri verdiğinden ben sadece trt2 filmlerini izliyorum.ama zaten yazdığın filmlerin bir kısmınıda daha önceden izlemiştim.bence popüler filmler vereceklerine...
  19. sekreter

    bu filmi izlemeden önce hep absürd holywood filmi diye düşünüyordum.ama filmi izlediğimde mazoşist bir sekreterin hikayesi çıktı karşıma.hayatımda izlediğim en enteresan filmlerden biriydi.psikolojik bir film ve hiç absürd sahne yok.hiç konuşulmayan ama tartışılması gereken bu filmi izleyen var mı?
  20. Pulp Fiction

    1994 yapımı bu film cannes da altın palmiye almıştı.uma thurman bu filmde oldukça iyidi.ayrıca samuel jackson la travoltanın diyalogları harika.tabii bu filmde de tarantino diyalog yeteneğini konuşturmuştu.
Üst
AdBlock Tespit Edildi

Lütfen devam etmeden önce adblock/reklam engelleyici uygulamanızı devre dışı bırakın.

Sitemizin yazılım/donanım/servis sağlayıcı giderleri reklam gösterimleri ile karşılanmaktadır.

AdBlock'u devre dışı bıraktım    Hayır teşekkürler