Arama sonuçları

  1. Batman: The Dark Knight (2008)

    bilemem çizgi romanını pek de ilgilenmem lakin bu filmden sonra nasıl kahraman yaratılmaz anladım. komedi :=)) bu ne ya:=)) eleştirmeye girsen seçim sonuçları gibi uzar konu....
  2. No Country for Old Men / İhtiyarlara Yer Yok (2007)

    felsefik,müthiş kurgulu denir lakin ben bi b.k görmedim. 10 dakkalık bir konu uzarsa böle olur ama ben anlamıyorum felsefeniz,kehleniz sizin olsun. binbir geceye talim olurum da buna katlanmam...
  3. Braveheart

    budur abi ötesi yok...
  4. 25th Hour

    fuck you monoloğu için bile izlenebilir film ki ana karakterin geçmişini sorgulayışı insanı filmin içine çekiyo...
  5. Seinfeld

    cosmo kramer çerçeveli posteri duvarımda olan müthiş saçlara sahip karakter...
  6. 3:10 To Yuma

    acayip sıkıcı bir film lakin western durgunluğu değil yani basbağı sıkıcı ve çok kötü bir film ayrıca daishuman arkadaş unforgiven'den sonra western bitmişdir yapılanlar fotoğraf albümüne bakmak gibi olur artık istersen kanlı teklif diye fantastik western var bayağıda hoşdur western seviyorsan...
  7. Pulp Fiction

    filmin biraz uzun olması ve amerikan şövenizminin olduğu sahneler çıkarılırsa müthiş filmdir ki hep uyuz olmuşumdur o sahnelere-vietnamlılar için pirinç yiyen cüceler denmesi bir kaç küçük sahne daha vardı hatırlayamadım- 10 den fazla izledim halada bazı sahnelerini izlerim.bağımsız...
  8. Taxi Driver

    baya bir aradım ararkende fazla büyütmüşüm filmi gözümde, en güçlü yerleri monologlar olması gerekirken onlar bile vasat zırt diye de bitiyo film markette hırsızı vurması kızı görüp sevmesi falan geçiştirilmiş gibi acayip aceleye gelmiş herhal..Martin Scorsese köstebekle oscar aldıkdan sonra...
  9. 300

    bir saat izlemeye dayanabildim sıkıntıdan kapattım miller sin citydeki marv karekterini kopyala yapıştır yapmış bu filme ki 300 tane marv var filmde,acayip saçma,yapay,savaş filmi olmasına rağmen hiç bir duygu belirtisi yok,herşey sistematik savaşıcaz hadi gidelim laylay lom,gereksiz seks...
  10. Takva

    oyuncular iyi lakin erkan canı severim ama öylede ahım şahım bi oyunculuk yok yani iyi oynamış ama pek zorlanmamış gibi her sahne sindire sindire veriliyo,ilk zikir sahnesi daha uzun olabilirdi yada yerine bir tane uzun bir zikir sahnesi olabilirdi şeyhin halfetiye girmesinden sonra nedense...
  11. Eşkıya

    ,oyuncuları,sesleri,yönetmeni süper bir film ki türk sinemasınında çıkış noktası oldu... 54 hafta vizyonda kalmasıda bi nevi kanıtıdır...
  12. Beyza'nın Kadınları

    mustafa altıokların en kötü filmi zaten ağır roman harici iyi filmi olduğu söyleyemem,filmin konusu bizim ülkemizde pekaladır ki yeni ama başka yerlerde türevi çok var filmin konusunu gerçekğe indirip zaten bizim ülkemizde böyle bipolar var demek de acayip saçma-mustafa altıoklar her defasında...
  13. Clint Eastwood

    unforgivenden sonra işde western buraya kadar dedirttiren dehşet karizma şahsiyet...
  14. Tatar Ramazan

    bana bi bıçak lazım çifte su verilmiş,salladın mı dönmicek cinsten... kadir inanırın protes filmlerinden bi keresinde de nazım hikmetin hapisaneye düşen bi arkadaşını oynamışdı yakışır kadir inanıra....
  15. Barda

    Yönetici Uyarısı: Mesaj içeriği anlaşılmayı güçleştirecek ölçüde yazım ve anlatım hatalarına sahip olduğundan yönetim tarafından silinmiştir. Kelimeler üzerinde gereksiz kısaltmalar yapmayınız. Kasıtlı olarak Türkçe'yi yanlış kullanmaya devam etmeniz durumunda siteden atılacaksınız. Lütfen Forum...
  16. Barda

    bu filmin tutulur neresi var anlamış değilim,pardon da bi gazetenin üçüncü sayfasından alıntıydı öylede toplumsal sorunlar verilebiliyo demek cidden rezalet varsın böyle toplumsal sorunlar ticarete dökülmesin...
  17. Anlat İstanbul

    türkiyede hiç görülmeyen dünyada nerdeyse çıvkı çıkan kesişme hikayelerden ama fenada olmamış izlenir filmde firet kuşkanın rolü biraz fazla kısa olmuş sanki....
  18. Scent Of A Woman / Kadın Kokusu

    arabada polisle konuşma sahnesi filmin sonunda sahneye çıkıp oturdukdan sonra deyneği kapatması falan filan süper bi oyuncu herif filmin konusu biraz klasik ama al pacino faktörü apayrı yapmış filmi...
  19. Barda

    çok basit,değil sinemasına gitmek korsanı bile alınmıcak beş para etmez bi film...
  20. Christiane F. Eroin

    beş yıldan fazla oldu okuyalı acayip çıplak yazılmış şaşırtıcı vayy be neler varmış dedirten kitap...
Üst
AdBlock Tespit Edildi

Lütfen devam etmeden önce adblock/reklam engelleyici uygulamanızı devre dışı bırakın.

Sitemizin yazılım/donanım/servis sağlayıcı giderleri reklam gösterimleri ile karşılanmaktadır.

AdBlock'u devre dışı bıraktım    Hayır teşekkürler