Arama sonuçları

  1. Fender Fm210

    FM 210R combo amfi 65 watts gücünde ve içinde iki tane 10” Fender Özel Tasarım hoparlör kullanılmış. Drive kanalında gitaristlerin her müzik türüne uygun çeşitlilikte distortion tonları elde edebilmeleri için Mid Contour düğmesi konulmuş.Clean kanalda ise spring reverb ile ünlü Fender tonlarının...
  2. Behringer Vintage Distortion (vd-1) Denedinizmi..

    Arkadaşlar bugün big muff deniyordum yanında aynı hardware içine yerleştirilmiş bi kutu gördüm behringer aynısını yapmış ve inanamadım abi sesi aynı olmasını bırak behringer in frekansları big muff a göre süper .kesinlikle denenmesi gerken bi alet Aletin fiyatı peşinde 85 ytl
  3. Seymour Duncan Hot rodded set (sh-4 & sh-2n)

    Hot rodded almayı düşünüyorum.. Kullanan arkadaşlar varsa önerilerinizi alabilirmiyim
  4. Pedal boardımı yaptım ve resmini koydum..

    arkadaşlar bana ucuz ama sağlam kullanabileceğim bi pedal board lazım istediğim zaman çantayı kapatıp gidicem istediğim zaman çıkartıp kullanabilecem... bana bi fikir verin herşeyi denedim ya dandik oldu yada olmadı ama artık bikere yapıyım ve bidaha uğraşmıyım dizmekten bıktım hepsini sırayla...
  5. Compressor Kullanımı Için Yardım...

    Arkadaşlar soracağım bikaç sor var 1- Comp pedal herzaman açıkmı kalmalıdır? 2- Comp pedal sadece solo damı açık kalmalı? 3- Hep açık kalırsa sesi boğuk halemi getirir? Bu setup ta yeri neresi olmalıdır gitar--> wah -- Od-3 -- Ds-1 -- Bf-2 -- delay Anlamak istediğim şey...
  6. True Bypass Nedir, Ne Değildir?

    Arkadaşlar bu olayı tam olarak anlamak istiyorum Ne için kullanılır? Kimler kullanır? Pedallarda seri dizilimde kesinlikle gereklimidir? Seste ve sinyalde oluşturduğu farklılıklar? bilgilerinizi bekliyorum teşekkürler..
  7. Son Dört (Rock) - Ankara

    Grubumuz 6 ay önce toplanmış ve aksilikler dolayısıyla dağılmıştı ama yepyeni bir kurulumla geri döndük Eski Çınaraltı , grubun ismini Son Dört olarak değiştirmiştir Grubumuz Tarz değişikliği ve Melodi uyumuyla çok yakında sahnelerde olcaktır... Grup elemanları Gitar - Ergin...
Üst
AdBlock Tespit Edildi

Lütfen devam etmeden önce adblock/reklam engelleyici uygulamanızı devre dışı bırakın.

Sitemizin yazılım/donanım/servis sağlayıcı giderleri reklam gösterimleri ile karşılanmaktadır.

AdBlock'u devre dışı bıraktım    Hayır teşekkürler