Arama sonuçları

  1. The Elder Scrolls V: Skyrim

    Steam'den alsak bir sürü özelliği var,hatta yanlış hatırlamıyorsam multi muhabbeti bile dönüyordu forumlarda :(
  2. The Elder Scrolls V: Skyrim

    aynısının lacivertini yapmıştım benimkinden geyik falan geçiyordu :D sneak candır
  3. The Elder Scrolls V: Skyrim

    Adı ne? Görevi ne? En kötü bi caps koy yardımcı olmaya çalışalım :)
  4. The Elder Scrolls V: Skyrim

    Makineme Windows 8 Beta yüklediğim günden beri,makinem bi alışma evresi geçiriyor ve gitgide şişiyor.O yüzden skyrim oynayamıyorum.Epeyce kasıldı alet.Burada sürekli yazdıklarınıza bakıyorum,hoşuma gidiyor.Bir Atalay abi değiliz ama yine de sorun olursa yazın yahu,sebeplenelim yardım edelm :)
  5. The Elder Scrolls V: Skyrim

    Şınav ne oldu?
  6. The Elder Scrolls V: Skyrim

    Abi o ebony claw yerde, tam o kapının dibinde :) ben de yarım saat aramıştım.
  7. The Elder Scrolls V: Skyrim

    Dwemer Museum'dan mı ne bi giriş vardı.abovv.bi ara Wolfenstein 2000 oynuyorum zannettim.küçük bir yer gibi,bir bakıyorsun önü arkası yok.Ayrıca bende tatlı şehir kavramı kalmadı,hepsinden sıkıldım dağ bayır çayır bahçe daha hoş.Dışarıda yatak bulursam direk yatıyorum,belki bi quest çıkar diye :D
  8. The Elder Scrolls V: Skyrim

    Ata bindiğinizde alt tuşu ile sprint moduna geçebilirsiniz aynı normal yürüyüşte de olduğu gibi.Ama ben bi vakitten sonra hiç at kullanmadım Sprint Shout vardı Level-3 , biraz yükseklerden shout sonra sprint , dolunca tekrar shout.Zaten haritada hemen hemen her yer açıldı.Gideceğim en uzak 10...
  9. The Elder Scrolls V: Skyrim

    Bütün skilleri 100lemek? çüş! :) Bende de var 10 tane miscallenous ama çoğu buglı,düzelmeyecek türden.Onların da bug fix'i var kodunu yazıyorsun kalkıyor vs vs.Henüz giremedim oyuna ama herşeyi 100lemene hayretle bakıyorum ne azim varmış arkadaş?
  10. The Elder Scrolls V: Skyrim

    Hemen bakıyorum abi,teşekkür ederim.Azura's Starlı birşeyler yapmıştım sanki amaaaaaaa..Neyse bakmadan emin olamam :)
  11. The Elder Scrolls V: Skyrim

    Atalay abi Markarth'ın doğusu diye zevkli görevden kastın nedir? Bi screenshot alabilir miyiz?
  12. The Elder Scrolls V: Skyrim

    Paşa paşa yakalanabilirsin,para verip kefaletle çıkabilrsin (ki bir iki hapiste görev var) bir de her köyün kralı ile konuşup 5 kere halkın işini yapma olayı var.O zaman hepsi kanki oluyor seninle : )
  13. The Elder Scrolls V: Skyrim

    Ben hepsini kesmiştim sanırım
  14. The Elder Scrolls V: Skyrim

    Atımın arkasına atıp gezdireyim mi sizi de?
  15. The Elder Scrolls V: Skyrim

    iyi la tek beceriksiz ben değilmişim :D
  16. The Elder Scrolls V: Skyrim

    Enchant kastıysanız fire ekleyin dmg'ı önemli değil,yoksa magic olarak firebolt ya da fire yollayın arkadaşa yanıp tutuşsun.Zaten oyunun açılış ve geçiş esnasındaki ekranlarda bunu yazıyor. Oyunda karşınıza çıkacak zilyon bug var,bu ne lan diyebileceğiniz bir sürü görev...Her türlüsüne zevkle...
  17. The Elder Scrolls V: Skyrim

    Skyrim'de dünyayı yeterince dövüp,herşeye hakim olduğunuzu hissedene kadar "uyku-skyrim-uyku-skyrim" iyi sabahlar
  18. The Elder Scrolls V: Skyrim

    Lan oğlum sen bildiğin barzo gibi girişmişin :D :D .... p.s: diyene bak,oyunu tam anlamıyla level 30'da çözdüm
  19. The Elder Scrolls V: Skyrim

    http://hizliresimyukle.com/showpic-180283/1.jpg http://hizliresimyukle.com/showpic-180287/2.jpg http://hizliresimyukle.com/showpic-180288/3.jpg
  20. The Elder Scrolls V: Skyrim

    Buraya resim koyma bi hayli değişmiş,Can online olunca bana bi dürtüş halledemedim :)
Üst
AdBlock Tespit Edildi

Lütfen devam etmeden önce adblock/reklam engelleyici uygulamanızı devre dışı bırakın.

Sitemizin yazılım/donanım/servis sağlayıcı giderleri reklam gösterimleri ile karşılanmaktadır.

AdBlock'u devre dışı bıraktım    Hayır teşekkürler