Arama sonuçları

  1. Sıfırı 2000tl olan gitarın ikinci eline 3000tl isteyen dolandırıcı

    Bahsi geçen gitar ibanez gio grx40 candy apple. Bir de alma o zaman diyor xD Zuhal fiyatı 2169tl https://www.hizliresim.com/3l18nk3 https://www.hizliresim.com/h5njgqg https://shop.zuhalmuzik.com/ibanez-grx40-ca-elektro-gitar_166353.html İlan: İBANEZZ GİO - En Uygun Ibanez Gitar Fiyatları...
  2. Tek girişli laptopta kulaklıkla gitar çalmak

    Merhaba arkadaşlar, elimde gitar var fakat amfi yok, pcyi amfı olarak kullanıyorum fakat gece vakitleri çalıştığım için kulaklık ile çalmam gerekiyor. Bu da gitar çalmama engel oluyor. Laptop'a tek jack girişi var. (3.5mm) sadece çevirici ile gitarı bağlıyorum, kulaklık takmak için yer kalmıyor...
  3. Çakma gipson strat .d

    Evet arkadaşlar, yanlış duymadınız. Sahibinden de gezerken bugün Gipson marka strat gördüm, fiyatıda 450tl. Headstockta Gipson yazıyor https://www.sahibinden.com/ilan/ikinci-el-ve-sifir-alisveris-muzik-muzik-aletleri-stratocaster-elektro-gitar-855187025/detay
  4. Laptop'a Gitar Bağlamak

    https://www.amazon.com.tr/Alfais-6-3Mmu-Çevirici-Adaptör-Kablosu/dp/B07QWVLWPS/ref=pd_lpo_63_t_1/261-4542660-5957464?_encoding=UTF8&pd_rd_i=B07QWVLWPS&pd_rd_r=881d885e-7d3f-4b6b-a35d-cb2e0ef432c3&pd_rd_w=duAtx&pd_rd_wg=98yMT&pf_rd_p=214e1db0-f274-40c7-8ca8-0295b9dc1954&pf_rd_r=J9YJYNT9H490GF2Z9C8...
  5. ıRig 1 Windows Laptop ile Kullanılıt mı

    Merhaba arkadaslar , ıRig'in ilk versiyonu Windows 10 Laptop'um ile Kullanabilir miyim , Çalısır mı. Tesekkur ederim.
  6. Hangi ses kartı?

    İrig HD-A (pc uyumlu) Roland duo capture mk 2 Alesis core 1 Behringer um2 M-Audio mobile pre Efekt pluginleri için hangisi (amplitube, bias) Hangisi, Karar Senin Turkrock!
  7. Alınık Sx telecaster aranıyor!

    Merhaba arkadaşlar , Sx Telecaster arıyorum , mümkünse butterscotch blonde renginden olsun ama diğer renkler de olur fark etmez.
  8. Ucuz gitar iyi amfi vs iyi gitar ucuz amfi

    Merhaba arkadaşlar, şimdi güzel bir ibanez alıp 10w belcat gibi çöp amfi almaktansa aklıma şöyle bir şey yattı, 350tlye kemp diye ucuz bir gitar buldum, başlangıç için güzel olduğu söyleniyor. Bunu alıp line 6, Blackstar gibi bir amfi alsam daha iyi olur diye düşünüyorum. Zaten 200tllik amfin...
  9. 190tl blackstar ht metal ?

    Blackstar HT METAL 1 Kombo Amfi Fiyatı - Taksit Seçenekleri bu ne low wow
  10. Alınık Blackstar id core alınır

    Max 500tl Blackstar arıyorum.
  11. Peavey audition amfi

    Arkadaşlar başlangıç için peavey audition amfi alınır mı Peavey Audition Elektro Gitar Amfisi - n11.com
  12. Yamaha ERG121 Gitar Alınır mı ?

    arkadaşlar merhaba bundan önce birsürü konu açtım ucuz gitar tavsiyesi için . 2.el almamı önerdiler. 2.el bir gitar buldum. Yamaha erg121 gitar + yamaha ga10 amfi o amfi olmaz derseniz osawa ga15 nasıldır. 1) yamaha erg121 alınır mı 2) yanında yamaha ga10 mu yoksa osawa ga15mi
  13. Bu gitarlar neden bu kadar ucuz !?

    arkadaşlar batı müzik diye bi mağaza buldum galiba sahte gitar satıyor cort'un 2 modeli var garage 1 ve vx4 modelleri normal fiyatları 3000-4000tl olan gitarlar bu markette 600tl civarına satılıyor bu gitarların olayı ne acaba sahte mi bilen var mı alınır mı daha önce bu marketten alışveriş...
  14. Behringer UM2 U-PHORIA VS BEHRINGER UCA222

    Sa. amplitube , guitar rig gibi programlar icin bir ses kartı alıcam. amatör kayıtlar alıcam elektroya yeni basladım. behringerin 2 modeli var , bence um2 onericeksiniz ama uca222 ile arasımda cok fark varmidir yoksa uca222 alirim...
  15. Ses Kartı vs Amfi (başlangıç)

    merhaba arkadaşlar , bu yaza doğru bi amfi alıcaktım , çok bütçem yok 300tl bir bütçem var. aklımda vox amplug veya orange cr3 var . orange dediğim 3w mini amfi yetmez diye düşünüyorum. bunları alıcağıma behringer um2 u-phoria ses kartı alsam amplitube , bias fx vb. kullansam daha iyi olur mu ...
  16. Ucuz Amfi Tavsiyesi - Mini Amfi

    Arkadaşlar merhaba. dün senkop müzikte 3w orange bir amfi gördüm diğer sitelerde yaklaşık 400tl civarı fiyatı vardı senkopta 243tl ye gayet güzel bir mini amfi gibi duruyor. sesini youtube den dinledim birkaç sene idare eder gibi , ne dersiniz bunu almazsam vox amplug alıp hoparlöre takmayı...
  17. Single Manyetik Metal Tonu

    Arkadaşlar merhaba. 3 single manyetikli strat ve 15 watt distortionlu bir amfim var diyelim. Güzel bir distortion pedalı ve distortionlu bir amfi ile single manyetikten tam olmasada hafif bir metal tonu alabilir miyiz?
  18. Ucuz Amfi vs Amplug

    Arkadaşlar sa elektro gitarıma amfi alıcam 280tlye amplug alıp 20tllik ufak 6watt hoparlöremi bağlayım yoksa boston gf15 mi alayım 360tlye apartmanda çalıcam zaten çok sese ihtiyacım yok metal seviyorum amplug metal düşünüyorum 300 tl tutucak hoparlör ve amplug , boston amfi alırsam 360tl +...
  19. Vox Amplug Nasıldır?

    Arkadaşlar normalde pcden guitar rig kullanıyorum ama mesela amplug alsam evde pc kullanıp dışarıda veya seyahatte amplug kullansam ampluga höparlor bağlasan en azından 3w mini amfi yerine kullanılır mı? Bide bunun metal, cllassic, lead, clean, ac30 Türleri var ac30 galiba normal ton yani ışık...
  20. Washburn Sonamaster Vs Cort g100hh

    arkadaşlar washburn sonamaster s1hb marka bir gitar var 950tl hss dizilimli. birde cort g100hh marka hh dizilimli bir gitar var. arada 200tl fark var bu gitarların. daha cok duman metallica falan calicam yani karısık. 200tl fark icin washburn alinir mi ne dersiniz...
Üst
AdBlock Tespit Edildi

Lütfen devam etmeden önce adblock/reklam engelleyici uygulamanızı devre dışı bırakın.

Sitemizin yazılım/donanım/servis sağlayıcı giderleri reklam gösterimleri ile karşılanmaktadır.

AdBlock'u devre dışı bıraktım    Hayır teşekkürler