Arama sonuçları

  1. CiNNeT-(izmir)

    çok uzun bir aradan sonra ''cinnet'' yeniden toplanma calışmalarına baslamıştır yakın zamanda yeni kadro ile 5 sarkıdan oluşan ve ingilizce sozlu bir demo albüm çıkartacagız ,alsancak tayfasına duyrulur!!!
  2. NokiaSuperSound 2007

    genemi bu yarışma:)millet birbirine dusecek her zamanki gibi bence popstar alaturka kadar gereksiz
  3. Octave (rock)-izmir

    cinnet ten octave grubuna,canım arkadaslarımız serdar ve barana basarılar dileriz.:)
  4. 42! ( ex. Repertoire Dogs - İzmir)

    hala daha dinlemekten zevk alıoruz.saygılar
  5. CiNNeT-(izmir)

    yukarıda belirttigim sebeplerden dolayı dagıldık :) iş,güç vs.
  6. CiNNeT-(izmir)

    evet yine dagıldı :wink:
  7. CiNNeT-(izmir)

    grup olarak son konserimizi gecen hafta istanbul gölge barda verdik,ilerleyen yaş ve kendi mesleklerimize agırlık vermek dolayısıyla ''cinnet'' artık dagılmıştır.destegi olan herkeze teşekürü bir borç biliriz ,saygılar
  8. CiNNeT-(izmir)

    büyük ihtimal orası olur :)
  9. CiNNeT-(izmir)

    bu arada sitede uyelik kısmında bir problemmi var ,ben uye olmadım da tabi benden de kaynaklanıyo olabilir :)
  10. CiNNeT-(izmir)

    cinnet grubu olarak çok uzgunuz!!!! kayıt bekleyen arkadaşlardanda özürdileriz ,mahlesef kayıtlar istedigimiz gibi olmadıgından dolayı daha dogrusu bizim amaçlarımıza uymıyacak olması ve referans kalitesi taşımadıgından dolayı kayıtları yayınlamayacagız ama engec 1 ay içerisinde (umarım)oldukça...
  11. CiNNeT-(izmir)

    teşekur ederiz bizde :lol: :oops:
  12. CiNNeT-(izmir)

    Re: selam dinledim kayıtları gayet guzel olmuş yav hade hayırlısı bakalım :)
  13. CiNNeT-(izmir)

    eyvallah baba ya nerelerdesin yaf hiç ses seda cıkmıyo ankaradasın sanırım :)
  14. CiNNeT-(izmir)

    ateşş abi :lol: cd nin tamamını almadan olmaz yarın gelcem zaten akşam alırım sen den ok :lol:
  15. CiNNeT-(izmir)

    muhahahahah vokalsiz mi atıyonuz olum!!! hehehheh yazmıycam olum vokalleri ahhhhhhhh koyamıycanız hahahhahahahahh :lol: :lol: :lol: :lol:
  16. Grup Garez (Alternatif,Anadolurock)-Balıkesir

    yeni isimli yada isimsiz başarılar:)
  17. Na-mevt

    başarılar dilerim:)
  18. CiNNeT-(izmir)

    hehehhe :) abi düşünsene yaaa türkeyinin en buyuk 3. şehri,nufusu nerden baksan artık 5milyona yakşalmış ve biz boyle bi yerde adam akıllı kayıt alcak bi yer bulamıyoruz ya ,gulermisin aglarmısın :lol: illa parayı bascak gruplar haydeee ant a gitçek soonra :)
  19. CiNNeT-(izmir)

    inşallah bidakine orda ama adamlar kendileri yaptıgı kaydı begenmedi işin komik tarafı şimdi bidaha alacaklar muhahahhahahahah :lol:
  20. CiNNeT-(izmir)

    ya kardeşim kendi reklamını yapmasana forumda ya :lol: :lol: :lol: tamam yakışıklı adamsın bilioz kız olsaydık ta verirdik alla alla ya :lol: :lol: :lol:
Üst
AdBlock Tespit Edildi

Lütfen devam etmeden önce adblock/reklam engelleyici uygulamanızı devre dışı bırakın.

Sitemizin yazılım/donanım/servis sağlayıcı giderleri reklam gösterimleri ile karşılanmaktadır.

AdBlock'u devre dışı bıraktım    Hayır teşekkürler