Arama sonuçları

  1. CedriX

    The Fall

    Dusunup bulmaya calistikca daha fazla icinden cikamiyorum, bu filmden guzel görselligi olan film yok herhalde. Baya film izlemisligim vardir ve burada beni taniyanlar bilir ne kadar film izledigimi ama gercekten görsellik acisindan bu kadar guzel film görmedim. Surrealist resimler gibi her...
  2. CedriX

    Unutulmaz film replikleri

    Gece gece koptum yahu, ben de filmi izlerken o sahne benim mideme agrilar girmesine sebep oldu. Brad Pitt`in karakterinin agzindan cikan her sey aslinda burada sadece tek söylesen sacma olabilecek, ama filmde izlerken cok manyak gulduren seylerdi. Bu arada filmde John Malkovich`in yagdirdigi...
  3. CedriX

    Diablo 3

    O release date`i onaylayan hic bir yer bulamiyorum. Adamlarin sitesinde bile yok. Sen yanlis biliyor olmayasin?...
  4. CedriX

    Diablo 3

    Bu oyun daha gelmesi 3 yil falan surer gibi geliyor bana. Insanin agzini sulandirip o kadar bekletmekte olmaz ki yahu. StarCraft 2`yi 1 yili gecti aciklayali ama onunda hala bir release date`i yok...
  5. CedriX

    Diablo 3

    Tum gun suratimdan gulumseme gitmez simdiö. Yillardir bekledik ve en sonunda burada. Bu gelene kadar Diablo 2`yi tekrardan bitirmeli :D
  6. CedriX

    Dota-Allstar

    Tamam millet kanaldayim battle.nette, siz nerdesiniz?...
  7. CedriX

    Dota-Allstar

    Millet benim biraz isim var ama en gec yarim saat sonra oyundayim. Bensiz oynamayin sakin :)
  8. CedriX

    Dota-Allstar

    Tamam 11 yapalim o zaman tam olsun. Ben geceleri uyanigim zaten. Simdilik 4 kisiyiz iste battle.nette bir diger dörtlu buluruz herhalde... Bu arada uyuz olunan diger herolardan birisi de Drow Ranger. Aura ve 6. level buyu derken bir de butterfly alinca adamin + damagei 150`yi buluyor. Bir de...
  9. CedriX

    Dota-Allstar

    Balanar`dan nefret ediyorum yahu. Oynamasi kolay ve ona karsi oynamak zor. Gece oldugu zaman Hulk, Flash Gordon ve bir tane fantezi dunyasindan yavaslatan buyucuyu birlestir öyle bir sey. Tamam o zaman. Bu aksam saat 6`da bir oyun ayarlamaya ne dersiniz battle.nette? Kanal Turkrock`ta...
  10. CedriX

    Dota-Allstar

    Tamam o zaman oynariz. Bende senin dedigin özelliklerin cogu var :) Dotayi ilk önce ben ta Reign of Chaos zamanlarinda oynamistim ve yillardir 1 ay oynar sonra bir 5 ay ara veririm :) Tamam simdi burda nickleri yaziyorum liste olarak. 1-)Cedrix 2-)Wayfearer 3-)Spiritsoldier 4-)Autopsy 5-)...
  11. CedriX

    Dota-Allstar

    Spirit sende cok istiyorsun yahu :) Oyunu biliyorum tum herolari taniyorum, buyuleri biliyorum, esyalari biliyorum ama hali mukemmel denilecek gibi oynamiyorumdur herhalde. Bunlari bilmem oynamaya yetmez mi? :)
  12. CedriX

    Dota-Allstar

    Tamam o zaman. Hadi liste baslatiyorum ve oynamak isteyenler yazsin listeye kendisini. 1-) CedriX 2-) Autopsy_table 3-)
  13. CedriX

    Dota-Allstar

    Bir turkrock tayfasi battle.netten bir oyun ayarlayalim. Muhtesem olur cidden. Ben baya bir suredir oynamiyorum ama DOTA arada bir cok zevkli olabiliyor. O tur cok dusunmeni gerektirmeyen sadece vakit öldurmek icin oynanan oyunlari seviyorum. Beni yormuyor ve kafa dagittiriyor ya o iste guzel...
  14. CedriX

    Sopranos

    O Meadow`un park etmeyi olayi cok tartisildi internette :D Televizyonda falanda Sopranos`un finalinden ögrendigimiz tek sey Meadow`un ne kadar kalibiyetsiz park edici oldugu falan diye espriler yapiyordu talkshowcular. Aslinda Pepper, senin teoriler uretiyor olabilmen bunun cok cok iyi bir...
  15. CedriX

    Sopranos

    Ben baya oldu finali izleyeli ama televizyon tarihinin Six Feet Under ile en mukemmel finalini yasayan dizi diyebilirim. SImdi Spoilerlar geliyor... Bir cok kisi Tony`nin ölmesini istiyordu finalde ve anlayamadigim bir olay bu. 8 yildir öldurdugunde, para soydugunda, bir kac kadin ile...
  16. CedriX

    Control - Kontrol (2007)

    Inanilmaz derecede Joy Division`i seven biri olarak acik konusmak gerekirse hafiften gulerek izledim bu filmi ben. Ian Curtis`in intihar edicek olusunu arkadaslarinin gercek hayattada anlamamis olmasi gulduren kisim beni. Bir insanin tum sarkilari ölum, yok olma, aci vs. gibi seyleri...
  17. CedriX

    2008 Oscar Adayları

    Valla sanki en iyi film There Will Be Blood`a gidecekmis gibi geliyor bana. O eski epik Hollywood filmlerini animsatiyor insana ve Atonement NCFOM`den biraz oy calarsa There Will Be Blood alir. Daniel Day-Lewis yuzde yuz garanti. En iyi kadin oyuncu icin cidden Marion Cotillard`i istiyorum...
  18. CedriX

    2008 Oscar Adayları

    En iyi sinematografi Assasination of Jesse James olur buyuk ihtimalle ama zaten No Country`yi yapan Roger Deakins yapti her ikisini de :) Assasination hakediyor ve ardindan There Will Be Blood ama belki onun ardindan No Country derim :) Yalniz bu ödulu de Atonement alirsa sasmam. Cok uzun ve...
  19. CedriX

    2008 Oscar Adayları

    Enchant There Will Be Blood`i izlemeden atmasaydin kendini tahminlere yahu. Daniel Day-Lewis gibi birisi varken George Clooney ve Johnny Depp`i birlestirip ikiyle carpsan böyle olamaz :) 2000`li yillarin en mukemmel performansi diyorlardi ve izledigimde cidden agzim acik izledim. En profosyonel...
  20. CedriX

    American Gangster / Amerikan Gangsteri - 2007

    Filmi bir kac hafta önce izledim ve biraz hayal kirikligina ugradim desem yeridir. Konusu ve diger seyler ilk basta aciklandigi zaman cok uzun zamandir bekliyordum. Film biraz yavas ilerliyor ve bir 20 dakika falan gerektiginden uzun buldum filmi. Crowe`un performansi iyiydi ama Denzel`in...
Üst