Arama sonuçları

  1. 312

    Satılık Maudio BX5 2 adet zorlanmamış tertemiz

    Selamlar, Maudio bx5 in ilk kasası :D Araba ilanı gibi oldu :D Tam olarak aşağıda linkini attığım hali; https://www.soundonsound.com/reviews/m-audio-bx5 Güncel Amazon Linki Türkiye için Güncel fiyat bulamadım fakat aşağıdaki linklere bakabilirsiniz...
  2. 312

    Satılık Maduio Bx5 (Hatalı ilan... Yerini bilemedim)

    Ilanı nereye açacağımı bilmiyorum. Tek alışık olduğum foruma açıyorum :D Kullandığım Mudio bx5 monitorun birtanesinden ses gelmemeye başladı. Güç geliyor fakat ses gelmiyor. Yakından dinleyince "tssssssss" şeklinde bir ses geliyor. Neyi neresi patlamış olabilir. Tamiri nasıl olur...
  3. 312

    Alınık 7 Telli -> Epiphone Les paul Special II + (1500-2500 TL )

    Başlık herşeyi anlatıyor aslında. Ankara'da elden almayı düşünüyorum. Eğer Ankara dışında olup düşünen olursada ancak burdan bir tanıdığını ayarlarsa takasa girebilirim. Görmeden denemeden almak istemiyorum. 2-3 aya kesin elden çıkartmak isticem o yüzden piyasası olan gitarlarla ilgileniyorum...
  4. 312

    Satılık Epiphone Les Paul Junior ( Esp Humbucker)

    Epihone Les paul Junior. Humbucker lı olan modeli. Uzerine Esp manyetik taktim. Çok matah bir manyetik değil fakat kendi manyetiğinden daha güzel. Junior olması boyutundan değil manyetik tek olduğu içindir. Boyutları normal gitar boyutlarında. Gitar epiphone special lar kalitesinde. Benim çok...
  5. 312

    Satılık Spor Zemin - Isı / Ses Yalitim Zemin Karo Su

    NOT: Malzemeler kalın ve ağırdır. 4 adetini elinize alınca gülle taşır gibi taşıyosunuz. Öyle sünger gibi yumuşak duvara basit bir yapıştırıcıyla yapıştırılabilecek bir malzeme değil. Düşünenler bunu hesaba katsınlar. Yani stüdyolarda kullanılan düz piramit süngerler gibi bir malzeme değil. Dış...
  6. 312

    Satılık Blackstar IDCore 10 watt

    Amfi temiz, kendi içinde modellemeleri olan bir amfi. Gene modellemeli biraz daha büyük bir amfiyle takas etmek istiyorum. Temsili Foto Blackstar ID Core 10 V2 Dijital Kombo Elektro Gitar Amfisi Blackstar ID Core Stereo 10 V2, 2x5W üstün seviyede bir gitar amfisidir. İnanılmaz güçlü tonları...
  7. 312

    Sx gitar sapına fender logosu

    Arkadaşlar elimde şu gitar var. https://turkrock.com/konu/89359/ Başlıkta yazdığım gibi. Elimde zamanında ebayden getirdiğim sap için logosu felan mevcut. Ankara'da saptaki bu logo değişimini ( işlemler neler bilmiyorum, kazıma yapıştırma sonra tekrar cilama vs) güzel bir şekilde yapabilecek...
  8. 312

    Alınık Takasla Alınık Ps3 - 4

    Takasa sokabileceklerim: Sx tele ( Fender headstocklu modellerden) : https://turkrock.com/konu/89359/#post-1154175 Boss rc2 looper: https://turkrock.com/konu/89303/ Zorunlu Kıstaslar --------- * Temiz ve sorunsuz Tercih Sebebi Kıstaslar ----------------- * Tercihden 2 adet kollu * Yanında...
  9. 312

    Satılık Boss me 70

    NOT: Adaptörü kayıp Onun dışında sıfır gibi ürün.Pille felan çalışabiliyor. Kendi özel yaptırdığm çantasıda var. Temsili bir foto koyuyorum. Farkı yok zaten...
  10. 312

    Satılık 6 lı gitar standı (275 TL --> 175 TL)

    275 ---> 225 TL --> 175 TL Takas için ilk fiyat geçerli olacaktır. Yanyana 6 gitarı koyabileceğiniz ahlap bir stand. Evde yer açmak için satıyorum. Herhangi birşeyle takas olabilir.
  11. 312

    Ultrabasket App Store Ve Google Play'de

    Arkadaşlar Generalsoft ekibi olarak çıkardığımız 2. oyunumuz "UltraBasket", AppStore ve Google Play de an itibariyle yayınlanmaya başladı. Zaman geçirmek için oynayabileceğiniz, sevenine göre bağımlılık yapabilecek 2D güzel bir basket topu fırlatma oyunu. Indirip, oynayıp hatta pek yıldızlı...
  12. 312

    Processorleri Birbine Baglamak

    Arkadaslar 2 tene ayri processoru birbirine baglamamiz nasil sonuc verir? Spesifik olarak sorarsaniz mesela korg ax1500g ve boss me70 mesela korgun modellemelerinden yararlanirken bossun loop undan noise gate inden yada herhangi baska ozelliklerinden yararlanmak istiyorum bu tarz...
  13. 312

    Truss Rod Ayarı

    Arkadaşlar, Bir gitar var. Truss rod ayarlarından felan hiç anlamazdım maksat deneme olsun diye biraz deniyim bakıyım neymiş dedim. Hep çal hep çal olmuyo artık şu tamir ayar işlerinede bi bakayım dedim. Neoldu anlamadım :D Alyanı taktım truss roda ne zorlama oldu ne birşey. Ama truss rod...
  14. 312

    unplugged kayıtlar

    ARkadaşlar bir ortamdaki sesi düşük masrafla ses kayıt çıhazlarıyla felan kayıt edebilme imkanımız varmı?en güzel nasıl kaydedebiliriz? Nasıl bir ekipman kullanmalıyız sıradan bir ses kayıt aleti alırsak ne kadar verimli olur? en azından hışırtılar çıkmadan güzel kayıt alma imkanımız nedir? Çok...
  15. 312

    M-audio firewire 410 sesler patlıyor

    Arkadaşlar ses kartını yeni aldım. Herşey çok güzel , kayıt alırken ses kulağıma çok güzel geliyor tamamen cızırtısız ,zaten clıp ışığı hiç yanmıyor fakat tekrar dinlemeye geçtiğimde kaydı sesler hep cızırtılı geliyor. Ennnnn düşük seste çalsam bile cızırtılı geliyor nedeni nedir acaba bunun...
  16. 312

    Gitar manyetik takmak YARDIM

    Arkadaşlar doğru yeremi açıyorum bilmiyorum , yanlış yerse kusuruma bakmayın . Bana acilen ankaradan manyetil takmama yardım edecek bi arkadaş lazım. Bu işlerden anlayan biri varsa bi yardım ederse o kadar çok sevinirmki anlatamam... Sırf bu iş için gidipte 30-40 tl vermek istemiyorum müzik...
  17. 312

    Akor tanımlamak *YARDIM*

    Arkadaşlar forumu boşuna meşgul etmiyim diye önce kendim araştırdım fakat bir bilgi bulamadım. Bu komplike akorları çıkarmanın bir basit yolu tekniği yokmudur. Bülent ortaçgil paçalarını çalmaya heves ettim bi hatamı ettik bilemedim valla :D Mesela atıyorum D6b5sus2 bu akoru çıkarırken d nin...
Üst