Arama sonuçları

  1. GHOST87666

    manyetik tavsiyesi acil yardım arkadaşlar

    silinebilir teşekkürler
  2. GHOST87666

    ibanez rg2550mz gitarıma manyetik modifiyesi yardım :)

    silinebilir teşekkürler
  3. GHOST87666

    ibanez rg2550mz gitarıma manyetik modifiyesi yardım :)

    arkadaşlar hepinize ayrı ayrı cok teşekkür ediyorum galiba köprüde tonezone sapada air norton takacagım galiba... NomAmor air nortonu sevmedinmi köprüde daha dogrusu cıkısı azmı geldi onu anlamadım :) tekrar cok teşekkürler arkadaşlar
  4. GHOST87666

    ibanez rg2550mz gitarıma manyetik modifiyesi yardım :)

    cok teşekkür ederim verdiginiz bilgiler için... bir köşeye not alıyorum önerilerinizi
  5. GHOST87666

    ibanez rg2550mz gitarıma manyetik modifiyesi yardım :)

    arkdaşlar geçen hafta cuma günü aldım manyetikler degiştirmek istiyorum... resimde gördügünüzün aynısıdır arkadaşlar benim araştırmam ve bazı kişilerden aldıgım tavsiyeye göre dimarzio olarak: bridge : Tone Zone DP155 output: 375 middle : SDS-1 DP111 output: 200 neck : Air...
  6. GHOST87666

    manyetik tavsiyesi acil yardım arkadaşlar

    ya aslında yazmıştım yani cok tönlü bir tarzım var bir bakmışsınız metal çalarım bir bakmışsınız lues pop bile çaldıgım olur o yüzden cok yönlü bir manyetik arıyorum sh-4 ve sh2n alder gövdelerde cok cok iyi bir seçim ama basswood gövdeli bir gitar hiç denemedim sizce iyi olurmu denedinizmi? cok...
  7. GHOST87666

    manyetik tavsiyesi acil yardım arkadaşlar

    araştırdımda cogu kişi Basswood gövdeli ve floydrose lu gitarlara dimarzio önermiş ben hep seymour duncan düşünüyorumdum o yüzden sizlerden yardım isteyecegim... seymour duncan sitesinde gitarın agacını sapın ne agaç oldugunu floydrose falan secenekllerini secip...
  8. GHOST87666

    Hangi elektro gitarı alsam? Yeni başlayanlar için tavsiye başlığı

    arkadaşlar bu hafta içi çarşamba günü kesin gitar alacağım ya rg 2550 yada 2570 prestige lerden yada s- 5470 modellerini düşünüyorum aslında js1000de olabilir sizce hangisi arasında manyetik ve agaç farkı var kullananlar yorum yapar iseler daha iyi olur solo calarım genellikle joe satriani steve...
  9. GHOST87666

    Hangi elektro gitarı alsam? Yeni başlayanlar için tavsiye başlığı

    arkadaşlar 2000tl civarı bütçem var 2.el gitar almak istemiyorum .... ibanez rg 2550z 2570z yada jackson sl3 sizce hangisini almamı tavsiye edersiniz fiyat farkları var jackson alırsam büyük ihtimal yurtısından alacagım şimdiden verdignz cevaplar için teşekkür ederim
  10. GHOST87666

    Hangi elektro gitarı alsam? Yeni başlayanlar için tavsiye başlığı

    http://www.turkrock.com/ftopic119338.html b, bak istersen bence fender da düşüne bilirsin illa benimki al demiyorum ama ben ce fender stratocasterda düşünebilirsin
  11. GHOST87666

    Charvel / Jackson Başlığı

    arkadaşlar yurtdısından arkadaş alacak yani daha dogrusu almanyadan arkadaş alacak ve bana getirecek kendi elleryle kısacası :D o yüzden kargo sorun degil ama vuruk flan canımı sıkıyor benim kozmetik önemli benim için en kötü ihtimal ilk linktekini alacagım gibi
  12. GHOST87666

    Charvel / Jackson Başlığı

    hepiniz verdiginiz cevaplar için teşekkür ederim ebayde biri sl1 satıyor 1000küsür dolar 1049du galiba cizik falan varmış ama onun linkini bulursam koyayım buraya bbi incelermisiniz ingilizcem olmadıgı için tam durumunu anlayamadım buldum şimdi 3 tane fiyatı uygun olanı bi bakarmısınız...
  13. GHOST87666

    Charvel / Jackson Başlığı

    cevabınız için teşekkürler kullandınızmı acaba biraz bilgi verebilrmisiniz bir kullanıcı olarak
  14. GHOST87666

    Charvel / Jackson Başlığı

    arkadaşlar almanyada gitar alma şansım var ve jackson model olarak sl3 ,DK-2m, DK-2s,dk-2 fiyatlarını yazayım sl-3 : 924 euro dk-2m : 529 euro dk-2s : 630 euro dk-2 : 520 euro arkadaşlar para ayarlaya bilirsem kesinlikle sl-3 almayı düşünüyorum ama bu ayın sonuna kadar ayarlıyamassam...
  15. GHOST87666

    Floyd rose ve sabit köprünün avantajları/dezavantajları

    forever floyd rose :=) floydrose yoksa ben kendimi eksik hissediyorum zevk meselesi bence he tabiki sabit köprülüler sustaini daha iyi floyd rose biraz ugras istiyo ama floydun tad1da bi baska ben vaz geçemiyorum floydtan :) bol müzikli günler arkadaslar
  16. GHOST87666

    Gitar Manyetikleri hakkında herşey (Genel)

    arkadaşlar sizce :lol: olurmu
  17. GHOST87666

    Gitar Manyetikleri hakkında herşey (Genel)

    bu son sorum arkadaşlar sizce olurmu kullnanlar verise cvp cok sevinirim yada kullanmış olanlar yada duymus hehe :lol:
  18. GHOST87666

    Gitar Manyetikleri hakkında herşey (Genel)

    ya bide x2n cıkısı 510 mV paf pro ise 300 şimdi köprüden sapa gecerken ses düşmesi olmaz mı :) yada bne kuruntumu yapıom kullanan varmı aramız arkadaşlar varsa beni bu konuda aydınlatın şimdiden teşekkürler
  19. GHOST87666

    Gitar Manyetikleri hakkında herşey (Genel)

    bende senin düşündüklerini düşünüodum :) ses düşmesi falan o yüzden 2 model belirledim 1.DiMarzio DP181 Fast Track 1 cıkısı hum. gibi olmasada yüksek cıkıslı bi manyetik miş baya araştırdım aslında hum görünümlü singl bi manyetik nese ya DiMarzio DP181 Fast Track 1 bu yada DiMarzio DP217 YJM...
  20. GHOST87666

    Gitar Manyetikleri hakkında herşey (Genel)

    halilpazarlama cok teşekkürler galiba senin dedigin gibi yapıcam x2n köprüde pafproda sapta ortaya nasıl bişey koyabilirim singl olarak bide istanbul tünelde neresi satıyo dimarizo manyetikleri kıvılcım diye biliyorum ama yanlışda biliyo olabilirim bunlada ilgili bi yardımcı olursanız tam...
Üst