Sorgu için arama sonuçları: *

  1. B

    Rocky

    Rocky olmadan asla :D
  2. B

    Trio Party - Ankara

    tebrikler en kısa zamanda tekrar izlemek isterim sizleri :)
  3. B

    Trio Party - Ankara

    Klipte başarılı parçalarda başarılı grup olarak başarılısınız, bu partydede başarılı olacağınıza eminim:) 3 tane triogirl çıkıyomuş bu sefer dansçı olarak ne güsel ne güsel :lol:
  4. B

    Melez

    Melez i sonuna kadar destekliyorum bu girişimde, haber kanalarının da olayı desteklemesi ve klibin TVlerde yayınlanması belki birilerinin bu konuyu tekrar gündeme getirmesini sağlar diye düşünüyorum.
  5. B

    Melez

    kesinlikle katılıyorum.. bende az çok bilirim montaj ve çekim olaylarını... Kolay şey değil ve şu klibe bakınca günlerce uğraşıldığını ve ne paralar verildiğini görebiliyorum... Bu amatör bir klip değil, profesyonel bir iş.. zaten albümüde çıkıyomuş yakında... parçada çok güzel yerinde bir...
  6. B

    Melez

    Hakkımı Helal ederim ben bu gruba... HELAL OLSUN !!!!!!!!!!!!11
  7. B

    Melez

    çok iyi bi çalışma olmuş.. paçada süper, Türklere yakışacak bir cevap olmuş... TEBRİKLER Melez!... Herkesin destek vereceğine eminim ben..
  8. B

    Trio Party - Ankara

    Klibi sabırsızlıkla bekliyoruz ayrıca yeter adlı parçayı da duyalım artık fan sitesinde neden yok?? bu arada nokiasupersound yarışmasında ilk yüze kalmış trioparty.... TEBRİKLER...
  9. B

    Trio Party - Ankara

    yeni parçalar çok dinamik ve güzel.. slowlar ayrı bi güzel. tebrikler valla ne diyim :) nokia yarışmasında da başarılar süper bir parça seçimi yapmışsınız favorisiniz
  10. B

    Trio Party - Ankara

    ewet tarz gerçektende alışılmadık bir tarz, ama dinledikçe güzelleşiyo bi çok arkadaşımında ilk dinleyişinde hoşuna gitti ben anlamadım hiç bişey :D
  11. B

    Trio Party - Ankara

    parça gerçekten çok çekici olmuş elinize sağlık
  12. B

    John Fante

    beni yanlış anladın, piyasalaşan fante diil, piyasalaşan fante akımı.. yani bu genel bişey, ama senarist olduğunu söylüyosun o zaman filmi yapılması da daha doğal geldi bana :)
  13. B

    Kazım Koyuncu

    tabiki hiç bir ödül alamazdı, kral TV aklı sıra biz onu çok severdik falana getirmeye çalışıyo olayı, ama sorsanız başındaki adamdan tutun VJ'lerine kadar Kazım Koyuncu hakkında en ufak bir bilgiye sahip olan ya da oturup bir kere adam akıllı dinleyen varmıdır bilemicem
  14. B

    John Fante

    film olmamalıydı bence fante gibi birisini de piyasalaştırmamak gerekirdi.. fante okurları farklıdır, bunu beyazperdeye aktarmanın hiç bir anlamı yoktu.. neyse izliycez artık :D
  15. B

    Trio Party - Ankara

    7 temmuzda benim gelme ihtimalim yok ama internet sitenize o geceyle ilgili görüntüler koyarsanız benim gibi kaçıranları çok mutlu edersiniz :D saygılar trio party...
  16. B

    Trio Party - Ankara

    tuncayı tanımıyorum ama bende sizi destekliyorum arkadaşlar :) bence de tuncaydan özür dilemesi gerekir :lol:
  17. B

    Trio Party - Ankara

    yeni siteniz sağlam olmuş konserinizdede ayrıca başarılar. fazla söze gerek yok zaten siz işi bitirirsiniz gibime geliyo :)
  18. B

    Trio Party - Ankara

    bence bu bir rüya daha güzel bir parça. Herşley bitti de güzel ama tarz farkı var iki parçada... bu bir rüya tarzında türkçe bir parça dinlemedim ben :)
  19. B

    Anima

    okan bayülgendeki performansınızı çok tutmadım açıkçası. daha iyi olabilirdiniz. Yine de başarılar ve lütfen canlı yayınlaora daha iyi hazırlanılsın :)
  20. B

    Anima

    iyi bir albüm olduğunu düşünmüyorum... Harcanan emek dolayısıyla yine de başarılar diliyorum... sanırım daha yolları var... Yönetici Uyarısı:Mesajınız yönetici tarafından düzeltilmiştir. "V" yerine "W" kullanmayınız. Forum kurallarını okuyunuz.
Geri
Üst