Arama sonuçları

  1. KaRaBaSH

    Cümbüş-gitar

    böyle bir alet varmış amma velakin rastlayamadım. kendisi cümbüşün gitar perde düzeninde olan versiyonu imiş. cümbüş müzik ya da her neyse onların sitesinde var ama kanlı canlı görmedim. nerede satılır? kullanan var mı?
  2. KaRaBaSH

    metal pickguard

    ibanez rg350 dx gitarıma metal pickguard (otobüs zemini gibi olanlardan) taktırmak istiyorum ancak nasıl bir şeye benzer, güzel durur mu karar veremedim. gitar beyaz. yorum yaparsanız ve elinizde (olur ya :) ) metal pickguard takılmış beyaz gitarların fotoğrafı varsa onları paylaşırsanız...
  3. KaRaBaSH

    G&L Tribute Asat Special

    arkadaşlar, yüksel ustayla gitar yapımı anlaşmamın önceden açtığım başlıkta değineceğim üzere bozulması sebebi ile kendime daha önceden göz koymuş olduğum G&L Tribute Asat Special model gitarı aldım. kendisi peşin 950 ytl'ye geldi. (G&L , fender'in kurucusu Leo Fender'in Fender'in başından...
  4. KaRaBaSH

    wah pedallarında hışırtı sorunu

    crybaby gcb95 wah pedalıma basarken en son noktaya yaklaşınca basmayla beraber bir hışırtı oluşuyor. potansına -dıştan- cfs dedikleri tarz kontakt spreylerden falan sıktım ama nafile. ne yapabilirim?
  5. KaRaBaSH

    yüksel ustaoğlu

    yüksel ustaoğlu'na bir gitar yaptırmak istiyorum, ama işçiliğinin iyi olduğunu duydum ama ne bileyim rezonans yapmayan veya çok az yapan bir gitarla ya da tek kat cila, bir yere okundurunca ağacı ortaya çıkan, ya da kötü ağaç kullanılmış bir gitar olmasından korkuyorum -yapacağı gitar, 800...
  6. KaRaBaSH

    Fender Telecaster ve overdrive

    yüksel ustaoğlu'na telecaster yaptırmaya karar verdim, gittim kendisiyle de konuştum; ağacı ash, usa fender tele manyetikleri ve usa fender parçaları -köprü,burgu vs.- , maple klavye, yani aslında mantık olarak usa telecaster'ın aynısı sadece made in turkey :) ama el yapımı. fiyat için 800...
  7. KaRaBaSH

    Stüdyolar -İstanbul

    arkadaşlar düşündüm ki böyle bir stüdyo adres-telefon veritabanımız olsa her yer için, isteyen istediği stüdyoyu yazsa adresini, telefonunu, kısa bilgileri falan, ne dersiniz, hoş olmaz mı? mesela Stüdyo Jamsesion - Kadıköy Kadıköy Şifa Hastanesinin çaprazında, ordaki büfenin karşı...
  8. KaRaBaSH

    midi arabirimi

    arkadaşlar bana midi arabirimi lazım -joystick girişini klasik midi'ye çeviren parça-. yazıcıoğlu'nda bulamıyorum bir türlü. yapımı da çok zor, nerden bulucam bunu? bir internet sitesi olur ya da kadıköy civarında bir elektrikçi falan vardır bildiğiniz... ne olur yardım edin! teşekkürler.
  9. KaRaBaSH

    Floyd Rose'da tel kopması problemi

    ibanez rg 350dx gitarım var. sorunum şu, tellerin takılmasından 2-3 hafta sonra tellerimden biri -genellikle sarımlı tellerimden biri- floyd rose'e girdiği yerden ya sarımı çözülerek ya da direk koparak kullanılmaz hale geliyor. ne yapacağımı bilmiyorum. kopartacak bir şey yapmıyorum çünkü...
  10. KaRaBaSH

    Gitar Ve Efekt Kullanımı: Zenginlik Mi, Sıradanlık Mı?

    arkadaşlar, piyasada efektlerle ilgili yüzlerce alet var. prosesörler, analog pedallar, amfi modelleyicileri falan filan. sizce efekt gitarı yüceltir mi, standartlaştırır mı? açıkçası ben boss dist pedala -galiba mt-2- ve digitech rp 200 eönce 150-160 dolarlık bir gitar taktım sonra da japon...
Üst