Arama sonuçları

  1. Aşkı En iyi tanımlayan filmler

    hayatımın kadınısın ı baya beğendim.eşkiya da güzel bi aşk hikayesi vardı.
  2. vücut geliştirme

    aman arkadaşlar napıyosunuz ya hiç bot kısalır mı ya halter mi ki bu.siz eger bu sporu profesyonel bir yardımcı eşliğinde programa ve calışma sürelerine uyarak ve en önemlisi doğru beslenerek yaparsanız bırakın kısalmayı uzarsınız uzar.vücudun bütün bölgelerindeki kaslar çalıştırıp...
  3. vücut geliştirme

    ya arkadaşlar adam gibi bi program bulabilceğim bir site bilen varsa lütfen yazsın ya
  4. Umut Sarıkaya

    süper bir espri anlayışı var
  5. Yiğit Özgür

    durum komedisinde süper bir insan ya. karşılıklı iki türbün stadda tezahürat yapar. 1:siyaaaah 2:beyaz 1:siyaaah 2:beyaz 1:en büyük 2:en küçük 1:noluyo lan 2:n'olmuyo lan 1:deli lan bunlar
  6. Özlem Tekin

    özlem tekin i tartışıyoruz ve seviyoruz,onu böyle seviyoruz,farklı tarzlarda dolaşmasını seviyoruz ,insanın rock ruhu taşıdığını göstetmesi için giyimine ya da dansına bir kalıp getirmek zorunda olmadığını biliyoruz,özlem tekin in hiç kasmadan kafasına göre takılan bir hatun olmasını seviyoruz...
  7. ayyuka

    suan izliyorum,ilk defa izliyorum.süpeeer.albüm yok mu albüm.nerden bulcam demoyu.çok beğendim ya.gitar ezgileri nefis.vokal özgün.davul da çok iyi.
  8. Özlem Tekin

    ya ben size ne diyim kadın göbek atamaz mı ya?taş gibi de rock yapıyor işte. komik gelecek ama lütfen atın şu at gözlüklerini.
  9. Özlem Tekin

    az evel atv de ışın karacanın şovunda izledim,hastasıyım bu kadının ya.tam bir taş. 10 9 8 7....1 0 biraz ramstein olmuş bence.ama albüm süper.aşk, manyak şarkı olmuş.
  10. Eski Türk Filmleri

    dün gece kanal d de bir sinan çetin filmi vardı,başına yetişemedim.genelevdeki bir kadını anlatıyor.ismini bilen ya da dün izleyen var mı,.eskiydi baya ama.
  11. Hakan Günday

    oha zargana ile kinyas ve kayradan haberim yoktu.çok iyi yaa.piç i okumuştum ben.hayran kalmıştım,2.5saatte falan bitmişti.kesin okuycam öbürlerini.
  12. Ice Age I-II

    filmin sonundaki küreselleşme esprisine acayip gülmüştüm,bir de aslana haluk bilginer çok iyi gitmiş
  13. En Çok Etkilendiğiniz Kitap ve Yorumlarınız....

    dur bulucam sana onu,daha gecen bi arkadaşım bahsetti,arıycaktım zaten.
  14. Tolga Burkay

    aşk meşk dışında şarkılar yazılması gerektiği çok önceden hatırlatıldı bize dostum benim.cem karaca yazdı ilk töre cinayetini.şaheser olmaz olur mu türkiyede.aşık veysel yetmez mi?
  15. Sevilen/sevilmeyen reklam filmleri...

    sprite ın reklamını çok beğendim,müziğide güzel. ilhan mansız ın parfüm reklamına bayıldım.zuhahaaha
  16. Tolga Burkay

    ben zaten sadece o şarkısını dinlediğimi söyledim ve tekrar söylüyorum acayip klişe sözleri olan basit bir şarkı.söyleyenin yorumu da bence çok itici. bu verdiğin sözler daha güzel tabiki ama şaheser değil yani.
  17. Tolga Burkay

    ben de penceremde deniz vardı adlı şarkıyı dinledim. hayatımda dinlediğim sözleri en klişe parçalardan biriydi.içinde yıldızlar dans ederdi diye bir cümle var ya.
  18. Kazım Koyuncu

    Re: Mekanı cennet olsun.. canikom ben kimseye üzülmesin demedim.üzülen üzülsün.ama değeri de birazcık zamanında bilinsin.üzülmekle olmuyor.görücez.gecen yıl yavuz cetini anma gecesinde ne kadar katılım olduğunu duyduk.bakalım kazım koyuncu ne kadar hatırlanılcak.demek istediğim ortada fos...
  19. Kazım Koyuncu

    Re: Mekanı cennet olsun.. kesinlikle katılıyorum.ör:yavuz cetin. bir de sımdı buraya dinleyen de dinlemeyen de cok değerliydi,vah vah ah tüh yazar da yazar.
  20. Özlem Tekin

    gezegen x, degmez,aşk mükemmel olmuş bence özlem tekin in önceki albümlerine göre cok güzel.
Üst