Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
Selam. 1 ay önce elektro gitara başladım ve 1 aydır amfisiz çalışıyorum. amfi almayı düşünüyordum ama irig yada ses kartıyla daha çok efekt ve daha farklı tonlar elde ediliyormuş. Macbook prom var irig 2 mi almalıyım yoksa behringer um2 yada marshall ms2 mi? Ses açma konusunda pek sıkıntım yok...