Sorgu için arama sonuçları: *

  1. Mustafaunall7

    Blackstar id core 10 v4 dip ses sorunu

    Arkadaşlar iyi günler ilk elektro ve amfimi geçen hafta perşembe günü rota müzikten teslim aldım ibanez grx70 qa ve blackstar id core 10 v4 aldım.ilk gün seste hiç bir problem yokken ikinci gün gitarı çalacağımda kabloyu amfiye takar takmaz dip ses geldiğini fark ettim.kabloyu gitara bağlayınca...

Geri
Üst