Herkese selam.
Ben yaklaşık 6-7 aydır kendi başıma gitar öğreniyorum.Ama bu iş kendi başıına olacak iş değil anladığım kadarıyla.Akorları öğrenirsin notalarıda öğrenirsin ama teknikler nolucak bi yol gösterenin olması lazım galiba.Nota öğrenmek istiyorum boşver tab öğren diyenler var.Ben...