Sorgu için arama sonuçları: *

  • Users: simple3
  • Content: Konularda, Mesajlar
  • Sıralama: date

  1. simple3

    Hangi pedalı&prosesörü alsam? Yeni başlayanlar için tavsiye başlığı

    Bir dussun 2. eli space echo da alacagim :D Gerci t2 reverbum var delay de alirsam gerek kalmayacak sanirim.
  2. simple3

    Hangi pedalı&prosesörü alsam? Yeni başlayanlar için tavsiye başlığı

    Warp ozelligini bir iki yildir ariyordum ve baska hicbir alette ben boyle bir sey bulamadim. Dl4un sinyalden cok kirptigini herkes soyledi ben dukkanlardan birinde kullaninca kendim de fark ettim. Flashback vs dl4 bana hep cok klasik virtuoz gitarist pedali geliyor , nitekim ben deneysel islerle...
  3. simple3

    Hangi pedalı&prosesörü alsam? Yeni başlayanlar için tavsiye başlığı

    Modern bir sound ariyorum , sirf warp ozelligi icin dd20 alasim var fakat emin olamadim . Ne dersiniz ?

Geri
Üst