Selamlar, 6 aydır klasik gitar çalıyorum fakat duman falan çalmaya başladığımda beni tatmin etmiyor. Daha çok soloya ilgim var klasikde de genelde solo üstünde durdum. İlk elektro gitar deneyimim olacağından pek iyi bir şey almak istemiyorum e bide öğrenciyiz sonuçta. Şöyle söyleyeyim biraz...