Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
Teşekkür ederim. Yukarıda demek istediğim eğer kendisinin bildiği, beğendiği ve kullanıdığı bir MIDI klavye var mı eğer yoksa ben zaten bakıyordum anlamında kullandım. Yine teşekkür ederim, sağ olun.
Selamın Aleyküm. Forumda yeniyim de. Sorum şu, sizlerce başlangıçlar için uygun bir MIDI klavye var mıdır? Varsa nedir ya da nelerdir? Cevaplarınız için şimdiden teşekkürler...