Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
Bunun yanına güzel bir kontrol ünitesi lazım, ucuz yollu olacaksa M-vave Chocolate Plus, orta hallide Xsonic Airstep ntx ya da pahalıda Morningstar Engineering. :D
Rahatça takılır, 10.000 TLbandında sıfır setler var, taktırmaya da 2.000 TL falan gider diye tahmin ediyorum çünkü çok kolay, neredeyse herşeyi konnektörlü, ama öyle dehşet bir sonuç olacak, şak diye metallica tonu alacağım diye bekleme. 🙂
https://www.fractalaudio.com/artists/
https://neuraldsp.com/artists
Şu listeleri bir inceleyin, anlaşılan "gibi" gayet yeterli artık.
Ayrıca evet, büyük küçük imkanı olan bütün gitaristlerin onlarca amfisi, pedalı var, devamlı yeni şeyler yeniyorlar. O bir amfi-bir kablo olayı da mevzuyu...
Vay arkadaş ne E-II imiş yaa, tamam sensin, en güzel gitar da senin, geri kalan gitarların hepsi bıçakları körelmiş, potansları oksitlenmiş, perdeleri yamulmuş sunta levhalar.
Ne yapalım, gitarının etrafına toplanıp secdeye mi kapanalım? 😂
Lambalı amfi iyi hoş güzel de günümüzde pratiklik olarak hiç mantıklı değil. "Kayıt alacağım, albüm çıkaracağım, soundumla Türkiye'yi sallayacağım" gibi hedeflerin yoksa evde çalmak için hiç gerekli şeyler değiller. Zaten lambalı bir amfi aldığın zaman "gece çalayım" ya da "kulaklıkla çalayım"...
Ben olsam sıfır almazdım (zaten para yetişmez), 2. el Meksika yapımı HSS Strat (köprüde humbuckerla daha çok yönlü bir gitar olur) ya da Schecter Nick Johnston HSS, amfi olarak ta Boss Katana 50 Mk 2 ya da 3 alırdım. Üstüne kalan 5-10 binle de 2-3 tane değişik pedal alırdım (fuzz, od-boost falan).
Merak ettim, az önce Solo'dan parça parça gitar topladım, orta-üst kalitede parçaların toplamı 40.000 TL'ye maloluyor (boyalı sap gövde, tonerider manyetikler, gotoh aksamlar vs.), piyasada kim ne yapıyor bilmiyorum ama gerçekten part-o-caster yapıp 4000 dolara custom gitar diye satıyorlarsa çok...
grill cloth'u sökmek çok zor olmasa gerek, tel zımba ile tutturuluyor. sonrasında iyi bir koltuk döşemeci rahatça takabilir. Hoparlöre gelecek olursak zarar görmez ama sesi de çok iyi çıkmaz, sonuçta önünü birşey kapatıyor. onu da düzgün aletleri olan biryere kestirtirseniz gayet güzel olur.
https://www.zuhalmuzik.com/sonicake-pocket-master-gri-gitar-efekt-prosesoru-qme-10gy
Valeton düşünenler Sonicake'i de değerlendirebilirler, bunun da NAM ve IR desteği var. Valeton'dan çok ta aşağı kalır bir yanı olmamasına rağmen fiyat daha ucuz.
Bence değmez, ucuz fiyata Mooer mhl50 diye headless gitar varmış, o tür birşey düşünebilirsin. Hem akustik gitarının içine etmemiş olursun, hem de ihtiyacın olduğunda rahatça satabileceğin bir enstrumanın daha olur.