Sorgu için arama sonuçları: *

  • Users: PuNcHiE
  • Content: Konularda, Mesajlar
  • Sıralama: date

  1. PuNcHiE

    hangi gitarı almalıyım

    Stealth bulmuşken al bence, kolay kolay bir daha bulamazsın.
  2. PuNcHiE

    Midi Expression Pedalı yapılabilir mi?

    https://www.sahibinden.com/ilan/ikinci-el-ve-sifir-alisveris-muzik-muzik-aletleri-m-vave-chocolate-plus-valeton-gp5,gp50,boss-gt1-boss-rc3,fs6-1310324188/detay
  3. PuNcHiE

    Pedalını Göster Ey Turkrockcı :)

    Bunun yanına güzel bir kontrol ünitesi lazım, ucuz yollu olacaksa M-vave Chocolate Plus, orta hallide Xsonic Airstep ntx ya da pahalıda Morningstar Engineering. :D
  4. PuNcHiE

    KH-202 Aktif Manyetik Takılır mı

    Rahatça takılır, 10.000 TLbandında sıfır setler var, taktırmaya da 2.000 TL falan gider diye tahmin ediyorum çünkü çok kolay, neredeyse herşeyi konnektörlü, ama öyle dehşet bir sonuç olacak, şak diye metallica tonu alacağım diye bekleme. 🙂
  5. PuNcHiE

    75.000 TL Bütçeye Elektro Gitar ve Amfi önerisi

    https://www.fractalaudio.com/artists/ https://neuraldsp.com/artists Şu listeleri bir inceleyin, anlaşılan "gibi" gayet yeterli artık. Ayrıca evet, büyük küçük imkanı olan bütün gitaristlerin onlarca amfisi, pedalı var, devamlı yeni şeyler yeniyorlar. O bir amfi-bir kablo olayı da mevzuyu...
  6. PuNcHiE

    Abartı Ilanlar

    Vay arkadaş ne E-II imiş yaa, tamam sensin, en güzel gitar da senin, geri kalan gitarların hepsi bıçakları körelmiş, potansları oksitlenmiş, perdeleri yamulmuş sunta levhalar. Ne yapalım, gitarının etrafına toplanıp secdeye mi kapanalım? 😂
  7. PuNcHiE

    75.000 TL Bütçeye Elektro Gitar ve Amfi önerisi

    Lambalı amfi iyi hoş güzel de günümüzde pratiklik olarak hiç mantıklı değil. "Kayıt alacağım, albüm çıkaracağım, soundumla Türkiye'yi sallayacağım" gibi hedeflerin yoksa evde çalmak için hiç gerekli şeyler değiller. Zaten lambalı bir amfi aldığın zaman "gece çalayım" ya da "kulaklıkla çalayım"...
  8. PuNcHiE

    75.000 TL Bütçeye Elektro Gitar ve Amfi önerisi

    LT-25 falan almayın, bu sese kulak verin. :D
  9. PuNcHiE

    75.000 TL Bütçeye Elektro Gitar ve Amfi önerisi

    köprü olabilir mi o pozisyon?
  10. PuNcHiE

    75.000 TL Bütçeye Elektro Gitar ve Amfi önerisi

    Ben olsam sıfır almazdım (zaten para yetişmez), 2. el Meksika yapımı HSS Strat (köprüde humbuckerla daha çok yönlü bir gitar olur) ya da Schecter Nick Johnston HSS, amfi olarak ta Boss Katana 50 Mk 2 ya da 3 alırdım. Üstüne kalan 5-10 binle de 2-3 tane değişik pedal alırdım (fuzz, od-boost falan).
  11. PuNcHiE

    Elektro gitarın volume potansı bozuldu

    Çözüm: potansı değiştirmek
  12. PuNcHiE

    Luthierler ve saçma custom gitarları

    Merak ettim, az önce Solo'dan parça parça gitar topladım, orta-üst kalitede parçaların toplamı 40.000 TL'ye maloluyor (boyalı sap gövde, tonerider manyetikler, gotoh aksamlar vs.), piyasada kim ne yapıyor bilmiyorum ama gerçekten part-o-caster yapıp 4000 dolara custom gitar diye satıyorlarsa çok...
  13. PuNcHiE

    10 inç Marshall origin 20c amfiye 12 inç v30 takmak

    çok zor bir iş değil aslında, elimde tabancası olsa getir yapayım derdim :D
  14. PuNcHiE

    Manyetik çerçevesi

    Standart hb boyutu işte, solomusic'e bakabilirsiniz.
  15. PuNcHiE

    10 inç Marshall origin 20c amfiye 12 inç v30 takmak

    grill cloth'u sökmek çok zor olmasa gerek, tel zımba ile tutturuluyor. sonrasında iyi bir koltuk döşemeci rahatça takabilir. Hoparlöre gelecek olursak zarar görmez ama sesi de çok iyi çıkmaz, sonuçta önünü birşey kapatıyor. onu da düzgün aletleri olan biryere kestirtirseniz gayet güzel olur.
  16. PuNcHiE

    Valeton GP-5 GP-50

    https://www.zuhalmuzik.com/sonicake-pocket-master-gri-gitar-efekt-prosesoru-qme-10gy Valeton düşünenler Sonicake'i de değerlendirebilirler, bunun da NAM ve IR desteği var. Valeton'dan çok ta aşağı kalır bir yanı olmamasına rağmen fiyat daha ucuz.
  17. PuNcHiE

    İki FGN İlanı Hk.

    Gitarı denedikten sonra cidden hoşunuza giderse, içinizde hiç şüphe kalmazsa alın bence. Gitarı "zaten satacağım" diye almak çok mantıklı değil.
  18. PuNcHiE

    Akustik gitara elektro gitar telli ve manyetik takmak

    Bence değmez, ucuz fiyata Mooer mhl50 diye headless gitar varmış, o tür birşey düşünebilirsin. Hem akustik gitarının içine etmemiş olursun, hem de ihtiyacın olduğunda rahatça satabileceğin bir enstrumanın daha olur.

Geri
Üst