Sorgu için arama sonuçları: *

  • Users: akustikmorko
  • Content: Konularda, Mesajlar
  • Sıralama: date

  1. A

    Hangi elektro gitarı alsam? Yeni başlayanlar için tavsiye başlığı

    arkadşlar klasikelektroya geçicem.eektroya yeni başlayan birine cort g254 mü ibanez gsa60 mı iyi gider.(ibanez markasını çok seviyorum bu arada).
  2. A

    Gitar dersi almalımıyım ?

    Herkese selam. Ben yaklaşık 6-7 aydır kendi başıma gitar öğreniyorum.Ama bu iş kendi başıına olacak iş değil anladığım kadarıyla.Akorları öğrenirsin notalarıda öğrenirsin ama teknikler nolucak bi yol gösterenin olması lazım galiba.Nota öğrenmek istiyorum boşver tab öğren diyenler var.Ben...
  3. A

    Elektro gitarlarda ağaç farkı

    yorumlarınız için sağolun. yamaha kızılağaç .kızılağaç hafif.ağır olanl ağaçlar daha iyi ses veryor.ozman yamaha almim ben. tekrardan sağolun.özellikle cmszn.bayağ bi yazmışssın vakit ayırdığın için teşekkürl. :wink:
  4. A

    Elektro gitarlarda ağaç farkı

    ıhlamur ve kızılağaçtan yapılan elektro gitarlar nasıl ozman iyimi.bendeki klasik ıhlamur ve berbat
  5. A

    Elektro gitarlarda ağaç farkı

    herkese merhaba arkadşlar elektro gitarlarda.ağaç farkı bişey ifade ediyomu.yani sonuçta bu klasik gibi değil ses kasadan çıkmıyo.bende bi gitar var klasik.gövdesi ıhlamudan yapılmış heralde.teneke gibi ses çıkıyo gitarı 60 liraya almıştım.şimdi Yamaha RGX 121 Z alacam gövde...
  6. A

    Türkiye'deki Gitar Ustaları & Luthierler

    eyvallah onurcelik.bence de güzel olur.cort sfx 5,ibanez aeg10 satan varsa alabilirm.
  7. A

    Türkiye'deki Gitar Ustaları & Luthierler

    arkadşlar ben bir ikinci el elektro akustik gitar alsam.sonra o gitarı.gidip bi ustaya yeniletsem nebilim.temizletsem onarım felan.nasıl olur.
  8. A

    Hangi elektro gitarı alsam? Yeni başlayanlar için tavsiye başlığı

    sizce ikinci el.elektro akustik almalımıyım.yoksa sabredip sıfır bir.ibanez aeg10 mu almalıyım(öğrenciysen paran kısıtlıdır)

Geri
Üst