Selamlar, 30 Eylülden sonra birazda pahalı sayılabilecek bir gitar için sipariş vereceğim acaba vergilendirmede son durum nedir ? Şayet bu gitara hem %20 gümrük hem de üzerine %15 ek vergi ödeyeceksem benim için bir anlamı kalmıyor hatta uçakla gidip iki gün tatil yapıp satın alsam yine de karda...